Mazda RX-7 FD RACE spec.

 

Priča o ovoj Mazdi počela se pisati u Slovačkoj prije 11 godina, a sadašnjeg vlasnika upoznala je preko La Manchea i dovezla je kući. Tada je to bila malo modificirana, ali još uvijek više-manje civilna inačica s volanom na desnoj strani prekrasne i danas rijetke MAZDE RX-7, generacije FD. No, za nju su u Slovačkoj postojali drugi planovi.

           

Sudbina Mazde ispisana je na trkaćim stazama, pa je nakon nekoliko startova upoznavanja na amaterskim natjecanjima bilo jasno da će RX-7 u skoroj budućnosti doživjeti nekoliko modifikacija. Počelo je s osnovnim sigurnosnim značajkama, ugradnjom zaštitnog okvira i preinakom na volan na lijevoj strani. Kao bonus dobila je novu bijelu boju. Motor je već donio nekoliko izmjena iz U.K. Motor je već donio nekoliko izmjena iz U.K. Već je imao jedan turbo kit i modificirani usisni trakt s većim intercoolerom. Za bolji pregled bitnih izmjerenih vrijednosti (temperatura, tlak ulja i goriva...) pobrinule su se DEPO mjerni instrumenti iz naše ponude koje su također ukusno ugrađene u originalnu instrument ploču. Šasija također nije pošteđena, a tu je svoje mjesto našao i TEIN coilover, kojemu u izvrsnim voznim svojstvima pomažu POWERFLEX poliuretanski silentblokovi. Za sigurno kočenje pobrinule su se nove prednje četveroklipne čeljusti s velikim dvodijelnim diskovima. Naručena je i serijska spojka koja je zamijenjena keramičkom s oprugom s laganim zamašnjakom.

          

Ovako naoružana Mazda tada je oduševljavala vlasnika i gledatelje na mnogim događanjima u Slovačkoj i susjednim zemljama, sve dok motor nije odlučio završiti svoju karijeru. Budući da je došlo vrijeme za potpuni remont motora, bilo je mjesta i za manje preinake. Motor je tako u potpunosti ponovno zatvoren, oštećena "kućišta" motora zamijenjena su drugima koji su već dobili malo povećane i modificirane usisne i ispušne kanale (portove). Modificiran je i sustav goriva, originalna cijev goriva zamijenjena je teflonskim crijevima, ne samo zbog potrebe za dovodom više goriva, već i zbog sigurnosti.  Stabilan tlak goriva za ove modifikacije osigurale su WALBRO pumpe s podesivim AEROMOTIVE regulatorom goriva. Zbog ekstremnih temperatura i pravilnog ispiranja, ispušni sustav je tretiran do kompletnog omotanja brendiranim termo-izol trakama tvrtke THERMOTEC, a pod oko auspuha također je tretiran samoljepljivim izolacijskim pločama.

      

Ova evolucija motora izdržala je nekoliko respektabilnih oštrih i zahtjevnih sezona, nažalost na jednoj utrci na Slovakiaringu smrtno su stradale brtve APEX rotora koje imaju zadatak održavati kompresiju motora između pojedinih komora. Bio je na redu još jedan generalni remont. Nakon skupljenog iskustva, uz popravak motora, nastavljene su daljnje modifikacije radi performansi, ali i veće pouzdanosti. Ovaj put motor je dobio potpuno nova "kućišta", s još većim otvorima. Rotori su također modificirani, koji su dobili posebne, izdržljivije izvedbe APEX brtve.. Kako je s novim turbom i većim vanjskim TURBOSMART wastegate-om planirano što više puhati, bilo je potrebno reorganizirati hladnjake kako bi imali što bolji dotok hladnog zraka. Uz pomoć silikonskih crijevaaluminijskih cijevi iz naše ponude intercooler je dobio novu poziciju i time napravio prostor za novi, veći, KOYORAD aluminijski hladnjak vode. Za još veću učinkovitost hlađenja, za Mazdu smo isporučili posebnu rashladnu smjesu EVANS s višom točkom vrelišta. Veliki otvoreni SIMOTA filtar zraka se podrazumijeva.

           

Više zraka u motoru automatski zahtijeva više goriva, Wankel nije iznimka. Najveće dostupne mlaznice za gorivo i iznimno snažna pumpa za gorivo AEROMOTIVE pokušavaju zadovoljiti njegov veliki apetit. Gorivo sada ima i vlastito hlađenje, zahvaljujući dodatnom MISIHIMOTO hladnjaku u stražnjem dijelu automobila, ispod branika. Upravljanje cijelim procesom izgaranja preuzela je potpuno programabilna upravljačka jedinica LiNK. Zahvaljujući ovim komponentama i pametnom programatoru, motor je trenutno podešen na 433 konja pri tlaku punjenja od 1,3 bara, s tim da je spreman za puhanje od 1,5 do 1,7 bara.

Tijekom ovih uglavnom tehničkih preinaka, vlasnik je odlučio malo poboljšati vizualni izgled, pa je RX dobio kompletan novi široki body kit, koji automobil čini još agresivnijim.

Za kraj želim dodati da nam je drago što se vlasnik Mazde odlučio na kupovinu komponenti u našoj trgovini i želimo mu puno uspjeha u vožnji automobilom za upravljačem ove jedinstvene MAZDE RX-7 FD.

         

Više postova na blogu

Races Garaža: BMW E63 M6

Pro-drift BMW E63 M6 za sezonu 2023
Čitaj više
Plexiclick® - "nevidljivi" držači (registracijskih tablica).

Made in GERMANY
Čitaj više
Mazda RX-7 FD RACE spec.

TURBO WANKEL
Čitaj više
VHT (Very High Temperature)

Budite šareni!
Čitaj više
Ulazak u svijet tuninga

Kako jednostavno krenuti u modifikaciju vozila bez velikih ulaganja
Čitaj više
ŠKODA FABIA RS RALLY 2

Nasljednik uspješnog rally specijala
Čitaj više
OCT - Oil Catch Tank (separator ulja)

Hvatanje ulja i para prije nego što uđu u usis.  
Čitaj više
TEFLONSKA PLETENA KOČNA CRIJEVA

Nemojte izgubiti kontrolu nad svojim kočionim sustavom!
Čitaj više
Recept za uspjeh - BMW E92 2JZ

Mi smo sastavni dio izgradnje trkaćih automobila i evo jednog od njih.
Čitaj više

Podijeli ovu objavu

Komentari (0)

U ovom trenutku nema komentara

Novi komentar

Kategorije Proizvođači

Loading...