*58 390   

Rotinger

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1300, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 7. 5.

83,80 € s PDV-om

  

5901436367673

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1300, (2kom)

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1300, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1300, (2kom)

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1300, (2kom)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Dimenzije:

Promjer: 272mm

Visina: 96,8mm

Debljina/minimalna debljina diska: 16 / 14mm

Broj rupa: 5

Vrsta diska: Puni

OEM: 2D0 615 601 A;2D0 615 601 D;902 423 01 12;902 423 03 12;902 423 04 12;902 423 05 12;

Zamjena:

ATE: 24.0116-0110.1

BOSH: 0 986 478 433

Brembo: 08.7725.10 , 08.7725.20/p>

Jurid: 567761J

Textar: 92073600

TRW: DF4088 , DF4088S

Delphi: BG3237

Zimmermann: 400.1442.00

Aplikacija:

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 308 D, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 214 NGT, 92Kw / 125 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 312 D 2.9 4x4, 90Kw / 122 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 216 CDI, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 312 D 2.9, 90Kw / 122 HP

MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463) G 350 CDI, 155Kw / 211 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 211 CDI, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 316 CDI 4x4, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 314 NGT, 92Kw / 125 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 216 CDI, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 312 D 2.9, 85Kw / 116 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 314, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 314, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 311 CDI, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 308 CDI, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 214 NGT, 92Kw / 125 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 208 D, 58Kw / 79 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 316 CDI, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 208 D, 58Kw / 79 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 314 4x4, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 313 CDI, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 208 CDI, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 312 D 2.9, 90Kw / 122 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 312 D 2.9, 90Kw / 122 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 210 D, 75Kw / 102 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 212 D, 90Kw / 122 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 314 NGT, 92Kw / 125 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 314 4x4, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 350 CDI, 155Kw / 211 HP

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) G 270 CDI, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343), 165Kw / 224 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 316 CDI 4x4, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 213 CDI, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463) G 320 CDI, 165Kw / 224 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 308 D, 58Kw / 79 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 310 D 2.9, 75Kw / 102 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 308 D 2.3, 58Kw / 79 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 208 D, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 308 CDI, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 313 CDI 4x4, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 308 D 2.3, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 314, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 313 CDI 4x4, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 214 NGT, 92Kw / 125 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 211 CDI, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 310 D 2.9, 75Kw / 102 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 310 D 4x4, 75Kw / 102 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 208 CDI, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 311 CDI, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 208 D, 58Kw / 79 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 313 CDI 4x4, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 210 D, 75Kw / 102 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 216 CDI, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 311 CDI 4x4, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 311 CDI, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 313 CDI, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 316 CDI, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 316 CDI 4x4, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 314 NGT, 92Kw / 125 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 214, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 211 CDI, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 214, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 212 D, 90Kw / 122 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 312 D 2.9 4x4, 90Kw / 122 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 311 CDI 4x4, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 208 CDI, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 213 CDI, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 308 CDI, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 208 D, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Box (901, 902) 214, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 314 4x4, 105Kw / 143 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 308 D 2.3, 58Kw / 79 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Bus (901, 902) 210 D, 75Kw / 102 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Box (903) 313 CDI, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 311 CDI 4x4, 80Kw / 109 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Platform/Chassis (903) 308 D 2.3, 60Kw / 82 HP

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 500, 285Kw / 388 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t Bus (903) 316 CDI, 115Kw / 156 HP

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t Platform/Chassis (901, 902) 213 CDI, 95Kw / 129 HP

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) G 280 CDI, 135Kw / 184 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 75Kw / 102 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.8 TDI, 96Kw / 130 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.8 TDI, 116Kw / 158 HP

VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 66Kw / 90 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 66Kw / 90 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.8 TDI, 96Kw / 130 HP

VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 SDI, 55Kw / 75 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 70Kw / 95 HP

VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 80Kw / 109 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 80Kw / 109 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 61Kw / 83 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.3, 105Kw / 143 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 SDI, 55Kw / 75 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 75Kw / 102 HP

VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 70Kw / 95 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.5 TDI, 61Kw / 83 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 80Kw / 109 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 70Kw / 95 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.3, 105Kw / 143 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.8 TDI, 116Kw / 158 HP

VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.3, 105Kw / 143 HP

VW LT 28-46 II Box (2DX0AE) 2.8 TDI, 92Kw / 125 HP

VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 75Kw / 102 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.8 TDI, 92Kw / 125 HP

VW LT 28-35 II Bus (2DM) 2.5 TDI, 61Kw / 83 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.5 SDI, 55Kw / 75 HP

VW LT 28-46 II Platform/Chassis (2DX0FE) 2.5 TDI, 66Kw / 90 HP

Kočni diskovi Rotinger rezultat su napredne tehnologije obrade materijala. Kvalitetan i atraktivan dizajn privlači pažnju svih zaljubljenika u tuning. Učinkovit dizajn osigurava smanjenje kočnog puta, uklanjanje kočnih plinova i poboljšava svojstva hlađenja. Rotinger nudi širok spektar kočionih diskova za većinu automobila. Ovisno o osobnom izboru, kupac može odabrati između pet mogućih vrsta kočionih diskova. Jednostavne (bez bušenja i urezivanja), izrezane, bušene i njihove kombinacije. Atraktivni urezi dizajnirani su na pažljivo osmišljen način. Njihova konstrukcija jamči učinkovito čišćenje kočionih pločica i manje kočione prašine. Originalni dizajn kočnih diskova Rotinger rezultat je dugogodišnjeg istraživanja i ni pod kojim se uvjetima ne može kopirati na druge kočione diskove. Svaki novi model je testiran u ekstremnim uvjetima u kojima se potvrđuje njegova kvaliteta i operativna sigurnost. Na tržištu nudimo 1400 vrsta kočnih diskova za više od 95% automobila. Cijeli proces proizvodnje udovoljava svim sigurnosnim standardima i propisima o kvaliteti. Certifikati TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrđuju kvalitetu proizvoda Rotinger i njegov proizvodni proces. Dostupna serija Tuning i High performance. Obje vrste se mogu naručiti u Graphite Line dizajnu i osnovnom ili izbušenom dizajnu.

Set Tuning nudi izvrsnu antikorozivnu zaštitu u kombinaciji s atraktivnim dizajnom koji će se svidjeti svakom ljubitelju sportskih kočnih diskova. Učinkovit stil značajno smanjuje put kočenja i značajno pomaže uklanjati plinove tijekom kočenja. Ventilacijske površine osiguravaju optimalno hlađenje kočnog diska.

Rotinger High Performance, kočioni diskovi obogaćeni karbonskim komponentama i inovativnom zaštitom od korozije. Povećani sadržaj karbona jamči bolju toplinsku raspodjelu, niže promjene temperature i na taj način i otpornost na deformaciju diska pri jakom kočenju. Toplinska deformacija jedan je od najčešćih problema današnjih vozila, što dovodi do neugodnih vibracija tijekom kočenja. Jedinstveni dizajn u kombinaciji s karbonskom strukturom osigurava visoka kočna svojstva u svim uvjetima.

 

Kočni diskovi Rotinger rezultat su napredne tehnologije obrade materijala. Kvalitetan i atraktivan dizajn privlači pažnju svih zaljubljenika u tuning. Učinkovit dizajn osigurava smanjenje kočnog puta, uklanjanje kočnih plinova i poboljšava svojstva hlađenja. Rotinger nudi širok spektar kočionih diskova za većinu automobila. Ovisno o osobnom izboru, kupac može odabrati između 7 mogućih vrsta kočionih diskova. Jednostavne (bez bušenja i urezivanja), izrezane, bušene i njihove kombinacije. Atraktivni urezi dizajnirani su na pažljivo osmišljen način. Njihova konstrukcija jamči učinkovito čišćenje kočionih pločica i manje kočione prašine. Originalni dizajn kočnih diskova Rotinger rezultat je dugogodišnjeg istraživanja i ni pod kojim se uvjetima ne može kopirati na druge kočione diskove. Svaki novi model je testiran u ekstremnim uvjetima u kojima se potvrđuje njegova kvaliteta i operativna sigurnost. Na tržištu nudimo 1400 vrsta kočnih diskova za više od 95% automobila. Cijeli proces proizvodnje udovoljava svim sigurnosnim standardima i propisima o kvaliteti. Certifikati TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrđuju kvalitetu proizvoda Rotinger i njegov proizvodni proces. Dostupna serija Tuning i High performance. Obje vrste se mogu naručiti u Graphite Line dizajnu i osnovnom ili izbušenom dizajnu.

 

Set Tuning nudi izvrsnu antikorozivnu zaštitu u kombinaciji s atraktivnim dizajnom koji će se svidjeti svakom ljubitelju sportskih kočnih diskova. Učinkovit stil značajno smanjuje put kočenja i značajno pomaže uklanjati plinove tijekom kočenja. Ventilacijske površine osiguravaju optimalno hlađenje kočnog diska.

 

Rotinger High Performance, kočioni diskovi obogaćeni karbonskim komponentama i inovativnom zaštitom od korozije. Povećani sadržaj karbona jamči bolju toplinsku raspodjelu, niže promjene temperature i na taj način i otpornost na deformaciju diska pri jakom kočenju. Toplinska deformacija jedan je od najčešćih problema današnjih vozila, što dovodi do neugodnih vibracija tijekom kočenja. Jedinstveni dizajn u kombinaciji s karbonskom strukturom osigurava visoka kočna svojstva u svim uvjetima.

Podaci

PoložajRO

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...