*260 120

FORGE Motorsport

44 mm klipni vanjski otpadni ventil

FORGE Motorsport - Klipni vanjski Wastegate od 44 mm. Kompaktan dizajn za ugradnju čak i na najužim mjestima. Potpuno podesiv od 4 psi do 26 psi (0,28 do 1,79 bara). (Ugađanje iznad 26psi zahtijeva regulator pojačanja) Točnija kontrola pojačanja s prilagođenim Eibach® 

Novi proizvod

Po narudžbi

U vašem domu najkasnije: 14. 5.

873,20 € s PDV-om

  

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

44 mm klipni vanjski otpadni ventil

44 mm klipni vanjski otpadni ventil

FORGE Motorsport - Klipni vanjski Wastegate od 44 mm. Kompaktan dizajn za ugradnju čak i na najužim mjestima. Potpuno podesiv od 4 psi do 26 psi (0,28 do 1,79 bara). (Ugađanje iznad 26psi zahtijeva regulator pojačanja) Točnija kontrola pojačanja s prilagođenim Eibach® 

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

44 mm klipni vanjski otpadni ventil

44 mm klipni vanjski otpadni ventil

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

FORGE Motorsport - Klipni vanjski Wastegate od 44 mm. Kompaktan dizajn za ugradnju čak i na najužim mjestima. Potpuno podesiv od 4 psi do 26 psi (0,28 do 1,79 bara). (Ugađanje iznad 26psi zahtijeva regulator pojačanja) Točnija kontrola pojačanja s prilagođenim Eibach® 

Naglasci

  • Kompaktan dizajn za ugradnju čak i na najužim mjestima.
  • Potpuno podesiv od 4 psi do 26 psi tlaka opruge (0,28 do 1,79 bara). (Ugađanje iznad 26psi zahtijeva regulator pojačanja)
  • Točnija kontrola pojačanja s prilagođenim Eibach® oprugama napravljenim posebno za ovu primjenu.
  • Potpuno servisiran bez potrebe za posebnim alatima. 
  • Anodizirano kućište gredica.
  • Vodeno hlađena opcija kao standard za održavanje klipa, O-prstena i cilindra unutar njihovog optimalnog radnog raspona.
  • NEMA kvara dijafragme, za razliku od naše konkurencije, što omogućuje korištenje visokotlačne kontrole pojačanja iznad klipa ako je potrebno ili poželjno, bez opasnosti da se dijafragma okrene naopako
  • Jedinstveni lagani dizajn klipa.
  • Brži odgovor.
  • Izvorni kupac ima "Forge Motorsport doživotno jamstvo".
  • CNC strojno obrađene stezaljke V-trake od nehrđajućeg čelika 304 isporučuju se za jednostavnu ugradnju i maksimalnu silu stezanja.
  • 44 mm industrijski standardni zavareni spojevi koji se isporučuju za ugradnju na bilo koju postojeću postavu od 44 mm.
  • Podesivi položaj ulaza i izlaza vode.

Budući da smo posljednjih 20 godina bili svjetski vodeći u zamjeni turbo aktuatora nakon prodaje, proveli smo dugo vremena provodeći istraživanje i razvoj tržišta kako bismo pronašli točno ono što bi predstavljalo "Najbolji vanjski Wastegate na svijetu" i evo nas... Forge Motorsport ponosno predstavlja prvi klipni wastegate na svijetu s dodatnim vodenim hlađenjem – FMWCW1.

Nakon izlaska našeg izvornog wastegatea s klipnim upravljanjem, znali smo da želimo stvoriti proizvod koji će imati iste mogućnosti, ali unutar kompaktnijeg područja.

Nastojeći to učiniti, naši su inženjeri uspjeli razviti wastegate koji je premašio sva očekivanja.

Naš novi wastegate je 45% manji od originala i može izdržati temperature preko 1000 ℃. Unutrašnjost je dizajnirana tako da klip bolje reagira nego ikad. To je prvi vanjski klipni wastegate na svijetu s mogućnošću vodenog hlađenja.

Dizajn

Primijetili smo da unutar industrije postoje problemi s vanjskim otpadnim vratima koji ne funkcioniraju zbog okruženja u kojem se nalaze. Znali smo da ne želimo napraviti korak unatrag i koristiti unutarnje dijelove dijafragme, pa smo se koncentrirali na smanjenje veličine klipa i opruge. 

Naši inženjeri osmislili su više stilova karoserije i proveli testove protoka na svakom od njih kako bi utvrdili koji bi imao najbolje performanse i još uvijek imao dobar estetski dizajn.

Klip ima jedinstveni lagani dizajn i brži odziv, unutarnje područje ispod klipa je minimizirano tako da postoji manje područja za punjenje/pražnjenje prije nego što dođe do kontrole pojačanja.

 

 

Testing

Following extensive in house flow i heat tests we dispatched multiple prototype wastegates to select motorsport contacts za extreme vehicle application testing. One was even fitted to our own race Mk1 Golf.

The materials of the wastegate have been specifically chosen za their ability to withstand the harsh environment they are exposed to: The valve is made from Inconel 800 i ground with a tolerance of 30 microns (0.03mm), the guide is made from Nitronic 60 machined to the same tolerances, and the base is 304 stainless steel i the aluminium upper body is aerospace grade 6082. Even the internal O-rings are made from Viton. Nothing has been left to chance.

We sent wastegates to DubShack Racing to test on their high powered VW Lupo i Owen Developments to test on the high powered, ¼ mile drag racing Suzuki Hayabusa they had in the shop.

Owen Developments continued to test the wastegates on other turbo applications they were involved with.

 

 

 

With all the Engineering aspects taken care of we needed to be sure we had the best performing springs controlling this new innovative product, so rather than using a commercial spring maker we turned to the masters of spring technology... Eibach!

Accurate turbo boost control is critical to the safe i smooth running of any forced induction engine. There are many design elements to a Wastegate that contribute to its boost control accuracy (boost sensitivity) but perhaps none more significant than the spring. The Wastegate spring is the component that ultimately controls the pressure at which the Wastegate valve opens i bleeds exhaust gases away from the turbo. Eibach, as a spring manufacturer, needs no introduction, having been seen on high end motorsport i high end road cars za many decades now. They represent the 'best' the industry has to offer. The Forge Motorsport engineers set out a brief to Eibach i what they proposed was nothing short of 'best in class' - exactly what we expected. The springs are made from a very high strength Silicone Chrome spring steel (same as they use za F1 springs!) i most notably za this application, have a tolerance of +/-70g of force at the blow open load - that's the equivalent force of a small confectionary bar! So boost sensitivity, the pressure change over the target pressure that causes the valve to blow open, is now greatly enhanced i so, therefore, is the boost control.

With a combination of a single spring i shims, the following boost pressure can be accurately realised:

 

 

About Wastegates

All petrol / gasoline turbo engines utilise a wastegate of some kind i there are usually two types, an internal or external version, which refers to their location. An internal wastegate is built into the casting of the hotside of the turbo, connected to the exhaust. An external wastegate is mounted separately away from the turbo. Both these configurations provide a way to bypass the exhaust flow coming from the manifold around the turbine wheel, allowing you to maintain a set level of boost. The bypassed exhaust flow causes a reduction in the exhaust flow that is vožnje the turbine wheel, thus giving the ability to raise i lower boost as required to meet your target boost. Like a blow off valve, the external wastegate uses boost pressure to balance the flow bypassing the turbine.

External wastegate’s are usually used on high output engines, as it allows za a much smoother i less complicated casting on the turbo itself, as it no longer has to have provision za an internal wastegate, which in turn makes the turbo work more efficiently. Also boost creep, which is typical on a turbo with an internal wastegate where the wastegate hole is too small, is a thing of the past as the external wastegate can be of a much larger size without compromising the turbo.

MarkaModelGeneracija
UniversalUniversal Application - Please Contact Us If You Are Unsure Whether This Product Is Suitable

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Kategorije

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...