-10% Dijelovi motora Glavni ležajevi King Racing za motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE | race-shop.hr Prikaži uvećano

*577   

King racing

Glavni ležajevi King Racing za motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Mazdu, motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE.

Novi proizvod

U Skladištu: 1 kom

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

Kod vas već od: 23. 4.

62,50 € s PDV-om

-10%

69,50 € s PDV-om

  

611500542961

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Glavni ležajevi King Racing za motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Glavni ležajevi King Racing za motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Mazdu, motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE.

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Glavni ležajevi King Racing za motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Glavni ležajevi King Racing za motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Mazdu, motore B6, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE.

 Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete.
Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica .

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

MB5304XP STDX

MB5304XP - STD standard (bez brušenja)

MB5304XP.025 - 0,025

MB5304XP0.25 - brušenje 0,25

MB5304XP0.5 - brušenje 0,50

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

Tehničke informacije (dimenzije) ležaja na stianutie tu.

Ležajevi pašu za:

  • Ford Festiva WD - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v (1990.01 - 2002.12)
  • Ford Festiva WD - motor: Mazda B3 1323cc Inline4 SOHC 2v (1986.12 - 1999.12)
  • Ford Festiva WF - motor: Mazda B5 1498cc Inline4 SOHC 2v (1986.12 - 2001.04)
  • Ford Laser KC - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v (1985.10 - 1994.12)
  • Ford Laser KC - motor: Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v (1985.01 - 1998.08)
  • Ford Laser KE - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1988.01 - 1994.11)
  • Ford Laser KF - motor: Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v (1987.10 - 1994.10)
  • Ford Laser KF - motor: Mazda BP-T 1840cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1987.04 - 1993.12)
  • Ford Laser KH - motor: Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v (1989.10 - 1999.12)
  • Ford Laser KL (KJ II) - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v (1985.01 - 1999.02)
  • Ford Laser KN - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v (1998.06 - 2002.10)
  • Kia Mentor S2 - motor: Mazda B5-ME 1498cc Inline4 SOHC 4v (1992.01 - 2002.12)
  • Kia Rio BC - motor: Kia A5D 1493cc Inline4 DOHC 4v (2000.01 - 2005.12)
  • Mazda 121 DB Series 2 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v (1990.11 - 2002.12)
  • Mazda MX-5 NA Series II - motor: Mazda BP-ZE 1840cc Inline4 DOHC 4v (1993.11 - 1997.12)
  • Mazda MX-5 NB - motor: Mazda BP-4W 1840cc Inline4 DOHC 4v (1998.03 - 2000.10)
  • Mazda MX-5 NB Series II - motor: Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v (2000.10 - 2005.12)
  • Mazda MX-5 NB Series II - motor: Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v Turbo (2002.01 - 2005.12)
  • motor: Mazda B6-2E/B6-ME 1597cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Mazda B1 1138cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mazda B3 1323cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Mazda ZL-VE 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Mazda Z5-DE 1489cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Mazda ZM-DE 1598cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KM (KJ III) - motor: Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Laser KM (KJ III) - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Kia Mentor - motor: Mazda B5 1498cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 DA - motor: Mazda B3 1323cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 DB Series 3 - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 121 DB Series 3 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Ford Laser KQ - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v
  • Ford Meteor GC - motor: Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 Metro DW Series 1 - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 121 Metro DW Series 1 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 323 BG Series 1 - motor: Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v
  • Ford Capri SA II - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Ford Capri SA II - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Ford Festiva WB - motor: Mazda B3 1323cc Inline4 SOHC 2v
  • Ford Laser KE2 - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Mazda 121 Metro DW Series 2 - motor: Mazda B5-MI 1498cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 121 Metro DW Series 2 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 323 BJ II - motor: Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v
  • Ford Capri SC - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Ford Capri SC - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Mazda 121 DB Series 1 - motor: Mazda B3-MI 1323cc Inline4 SOHC 4v
  • Mazda 323 BW - motor: Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v
  • Ford Capri SE - motor: Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Ford Capri SE - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
  • Mazda MX-5 NA - motor: Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v

Podaci

TipGlavne

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...