Dostava besplatna Dijelovi motora Glavni ležajevi King Racing za motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*596   

King racing

Glavni ležajevi King Racing za motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Nissan motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm). 

Novi proizvod

132,40 € s PDV-om

Privremeno nedostupno
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Glavni ležajevi King Racing za motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Glavni ležajevi King Racing za motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Nissan motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm). 

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Glavni ležajevi King Racing za motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Glavni ležajevi King Racing za motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

  

611500555138

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Nissan motore VG30DE, VG30DET, VG30DTT (2960ccm). 

Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete.
Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

MB4104XP STDX

MB4104XP -STD - standard (bez brušenja)

MB4104XP.025 - 0,025

MB4104XP0.25 - brušenje 0,25

MB4104XP0.75 - brušenje 0,75

MB4104XP1.0 - brušenje 1,0

  

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Weight: .407kg

ComponentF4104U/PR / F4104L/PR
Min Crankshaft Diameter2.478 inch / 62.95mm
Max Crankshaft Diameter2.479inch / 62.97mm
Min Housing Diameter2.624 inch / 66.65 mm
Max Housing Diameter2.625 inch / 66.67 mm
Bearing Length1.136 inch / 28.85 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm
ComponentM4104/1UPR / M4104/1LPR
Min Crankshaft Diameter2.478 inch / 62.95mm
Max Crankshaft Diameter2.479inch / 62.97mm
Min Housing Diameter2.624 inch / 66.65 mm
Max Housing Diameter2.625 inch / 66.67 mm
Bearing Length0.886 inch / 22.50 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm
ComponentM4104/2UPR / M4104/2LPR
Min Crankshaft Diameter2.478 inch / 62.95mm
Max Crankshaft Diameter2.479inch / 62.97mm
Min Housing Diameter2.624 inch / 66.65 mm
Max Housing Diameter2.625 inch / 66.67 mm
Bearing Length0.748 inch / 19.00 mm
Max Wall Thickness0.000 inch / 0.00 mm

Technické informácie (rozmery) ložísk na stianutie tu.

Ležajevi pašu za:

  • Nissan 300C - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v (1984.01 - )
  • Nissan 300ZX Z31 Series II - motor: Nissan VG30ET 2960cc V6 SOHC 2v Turbo (1984.01 - 1989.12)
  • Nissan 300ZX Z32 - motor: Nissan VG30DE 2960cc V6 DOHC 4v (1989.01 - 1997.12)
  • Nissan Navara D22 - motor: Nissan VG33E 3275cc V6 SOHC 2v (1996.01 - )
  • motor: Nissan VE30DE 2960cc V6 DOHC 4v
  • motor: Nissan VG20E 1998cc V6 SOHC 2v
  • motor: Nissan VG20DET 1998cc V6 DOHC 4v Turbo
  • motor: Nissan VG30DET 2960cc V6 DOHC 4v Turbo
  • motor: Nissan VG30i 2960cc V6 SOHC 2v
  • motor: Nissan VG20ET 1998cc V6 SOHC 2v Turbo
  • motor: Nissan VG30DETT 2960cc V6 DOHC 4v Twin Turbo
  • Nissan 300ZX Z31 Series III - motor: Nissan VG30ET 2960cc V6 SOHC 2v Turbo
  • Nissan Navara D21 Series II - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Pathfinder R50 Series II - motor: Nissan VG33E 3275cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Pathfinder D21 Series II - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Pathfinder R50 - motor: Nissan VG33E 3275cc V6 SOHC 2v
  • Nissan 300ZX Z31 Series I - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v
  • Nissan Maxima J30 - motor: Nissan VG30E 2960cc V6 SOHC 2v
 

Podaci

TipGlavne

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...