Dijelovi motora Leteći ležajevi King Racing za motore A18A, A20A, F18B, F20B,B16A, B17A1, B18A1/B18B1/B2, B20B, B20Z | race-shop.hr Prikaži uvećano

*543   

King racing

Leteći ležajevi King Racing za motore A18A, A20A, F18B, F20B,B16A, B17A1, B18A1/B18B1/B2, B20B, B20Z

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za Honda motore A18A, ES, ET (1829ccm), A20A (1955ccm), F18B (1850ccm), F20B (1997ccm), B16A (1595ccm), B17A1 (1678cc),  B18A1/B18B1/B2 (1834ccm), B20B (1972ccm), B20Z (1972ccm). 

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 2. 5.

54,90 € s PDV-om

  

611500559549

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Leteći ležajevi King Racing za motore A18A, A20A, F18B, F20B,B16A, B17A1, B18A1/B18B1/B2, B20B, B20Z

Leteći ležajevi King Racing za motore A18A, A20A, F18B, F20B,B16A, B17A1, B18A1/B18B1/B2, B20B, B20Z

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za Honda motore A18A, ES, ET (1829ccm), A20A (1955ccm), F18B (1850ccm), F20B (1997ccm), B16A (1595ccm), B17A1 (1678cc),  B18A1/B18B1/B2 (1834ccm), B20B (1972ccm), B20Z (1972ccm). 

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Leteći ležajevi King Racing za motore A18A, A20A, F18B, F20B,B16A, B17A1, B18A1/B18B1/B2, B20B, B20Z

Leteći ležajevi King Racing za motore A18A, A20A, F18B, F20B,B16A, B17A1, B18A1/B18B1/B2, B20B, B20Z

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za Honda motore A18A, ES, ET (1829ccm), A20A (1955ccm), F18B (1850ccm), F20B (1997ccm), B16A (1595ccm), B17A1 (1678cc),  B18A1/B18B1/B2 (1834ccm), B20B (1972ccm), B20Z (1972ccm). 

Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete.
Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

CR 439XPSTDX

CR 439XP - STD standard (bez brušenja)

CR 439XP.025 - 0,025

CR 439XP0.25 - brušenje 0,25

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Weight: .176kg

ComponentC 439
Min Crankshaft Diameter1.771 inch / 44.98mm
Max Crankshaft Diameter1.772inch / 45.00mm
Min Housing Diameter1.890 inch / 48.00 mm
Max Housing Diameter1.891 inch / 48.02 mm
Bearing Length0.768 inch / 19.51 mm
Max Wall Thickness0.059 inch / 1.50 mm

Ležajevi pašu za:

  • Honda Accord 2nd Gen. (1982.01 - 1985.12) - motor: Honda ES 1829cc Inline4 SOHC 3v (1981.01 - 1985.12)
  • Honda Accord 2nd Gen. (1982.01 - 1985.12) - motor: Honda ET 1829cc Inline4 SOHC 3v (1983.01 - 1986.12)
  • Honda Accord 3rd Gen. - motor: Honda A20A2 1955cc Inline4 SOHC 3v (1985.01 - 1991.12)
  • Honda Accord 3rd Gen. - motor: Honda A20A4 1955cc Inline4 SOHC 3v (1987.01 - 1989.10)
  • Honda Civic 6th Gen. - motor: Honda B16A2 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC (1992.01 - 2000.10)
  • Honda CR-V 1st Gen. - motor: Honda B20B3 1973cc Inline4 DOHC 4v (1997.09 - 2001.12)
  • Honda Integra 2nd Gen. - motor: Honda B18A1 1834cc Inline4 DOHC 4v (1989.06 - 1994.12)
  • Honda Integra 2nd Gen. - motor: Honda B18B2 1834cc Inline4 DOHC 4v (1992.05 - 2001.08)
  • Honda Integra 3rd Gen. - motor: Honda B18B1 1834cc Inline4 DOHC 4v (1994.01 - 2001.12)
  • Honda Prelude 2nd Gen. - motor: Honda A18A 1829cc Inline4 SOHC 3v (1983.01 - 1987.12)
  • motor: Honda B17A1 1678cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B20A3 1958cc Inline4 SOHC 3v
  • motor: Honda B20B8 1973cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda F18B 1850cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda F20B3 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda A20A1 1955cc Inline4 SOHC 3v
  • motor: Honda A20A3 1955cc Inline4 SOHC 3v
  • motor: Honda B16A3 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B16A1 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B16A4 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B16A6 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC
  • motor: Honda B20A4 1958cc Inline4 SOHC 3v
  • motor: Honda F20B5 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda F20B6 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • Honda CRX - motor: Honda B16A2 1595cc Inline4 DOHC 4v VTEC

Podaci

TipRadilice

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...