Dijelovi motora Glavni ležajevi King Racing za motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*583   

King racing

Glavni ležajevi King Racing za motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Toyota motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960.

Novi proizvod

Po narudžbi : 3kom

U vašem domu najkasnije: 7. 5.

67,90 € s PDV-om

  

611500553035

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Glavni ležajevi King Racing za motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Glavni ležajevi King Racing za motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Toyota motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960.

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Glavni ležajevi King Racing za motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Glavni ležajevi King Racing za motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Toyota motore 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960.

Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete.
Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica .

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

MB5527XP STDX

MB5527XP - STD standard (bez brušenja)

MB5527XP.025 - 0,025

MB5527XP0.25 - brušenje 0,25

MB5527XP0.5 - brušenje 0,50

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Tehničke informacije (dimenzije) ležaja na stianutie tu.

Weight: .286kg

ComponentM 535-PR / M5527-PR
Min Crankshaft Diameter1.889 inch / 47.99mm
Max Crankshaft Diameter1.890inch / 48.00mm
Min Housing Diameter2.048 inch / 52.02 mm
Max Housing Diameter2.049 inch / 52.05 mm
Bearing Length0.783 inch / 19.89 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm

Ležajevi pašu za:

 
  • Holden Nova LE - motor: Toyota 4A-F 1587cc Inline4 DOHC 4v (1986.09 - 1996.01)
  • Holden Nova LE - motor: Toyota 6A-FC 1397cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 1992.12)
  • Holden Nova LF - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v (1992.06 - 2001.12)
  • Holden Nova LG - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v (1988.04 - 1999.11)
  • Toyota Corolla AE80 - motor: Toyota 2A-LC 1298cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE82 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE82 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE92 - motor: Toyota 4A-GE (20v) 1587cc Inline4 DOHC 5v
  • Toyota Tercel AL25 - motor: Toyota 3A 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-GELC 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 4A-GEC 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 5A-F 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 5A-FE 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 2A 1298cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 3A-C 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 3A-U 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-LC 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-GZE 1587cc Inline4 DOHC 4v Supercharged
  • Toyota Corolla AE101 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE90 - motor: Toyota 6A-FC 1397cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota MR2 AW11 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Sprinter AE102R - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Sprinter AE86 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE102 - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE71 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE93 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE94 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE112R - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE95 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v

  

Podaci

TipGlavne

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...