Dijelovi motora Glavni ležajevi King Racing za motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*595   

King racing

Glavni ležajevi King Racing za motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Toyota motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm). Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. 

Novi proizvod

Po narudžbi : 10kom

U vašem domu najkasnije: 10. 4.

98,30 € s PDV-om

  

611500568855

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Glavni ležajevi King Racing za motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Glavni ležajevi King Racing za motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Toyota motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm). Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. 

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Glavni ležajevi King Racing za motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Glavni ležajevi King Racing za motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Toyota motore 3SGE, 3SGTE (1998ccm). Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. 

Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete.
Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica .

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

MB5554XP STDX

MB5554XP -STD - standard (bez brušenja)

MB5554XP.025 - 0,025

MB5554XP0.25 - brušenje 0,25

MB5554XP0.5 - brušenje 0,50

MB5554XP0.75 -  brušenje 0,75

 

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

Tehničke informacije (dimenzije) ležaja na stianutie tu.

Weight: .321kg

ComponentM5554/1UPR / M5554/1LPR
Min Crankshaft Diameter2.165 inch / 54.99mm
Max Crankshaft Diameter2.165inch / 55.00mm
Min Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.04 mm
Bearing Length0.756 inch / 19.20 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 1.99 mm
ComponentM5554/3UPR / M5554/3LPR
Min Crankshaft Diameter2.165 inch / 54.99mm
Max Crankshaft Diameter2.165inch / 55.00mm
Min Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.04 mm
Bearing Length0.906 inch / 23.01 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 1.99 mm

Ležajevi pašu za:

 
  • Holden Apollo JK - motor: Toyota 3S-FC 1998cc Inline4 DOHC 4v (1985.01 - 1993.02)
  • Holden Apollo JK - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1986.01 - 2002.12)
  • Holden Apollo JM - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 2009.12)
  • Toyota Camry SV11 - motor: Toyota 2S2S-E 1995cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Camry SV20 - motor: Toyota 1S 1832cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Carina - motor: Toyota 3S-GE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota MR2 SW20 - motor: Toyota 3S-GTE 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Toyota 4S-FE 1838cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Apollo JL - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Apollo JP - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SV22 - motor: Toyota 3S-FC 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica SA63 - motor: Toyota 2S2S-E 1995cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Celica ST162 - motor: Toyota 3S-GE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST185 - motor: Toyota 3S-GTE 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Toyota Camry SDV10 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SV21 - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST205 - motor: Toyota 3S-GTE 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Toyota Corona ST141 - motor: Toyota 2S2S-E 1995cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Camry SXV10 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota RAV4 SXA10R - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SXV10R - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota RAV4 SXA11R - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Camry SXV20R - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Spacia SR40R - motor: Toyota 3S-FE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST184 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Celica ST204 - motor: Toyota 5S-FE 2164cc Inline4 DOHC 4v

Podaci

TipGlavne

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...