Dostava besplatna Ograničivači okretaja Bee-R Rev Limiter - ograničenje okretaja sa funkcijom launch control | race-shop.hr Prikaži uvećano

*1138

Bee-R

Bee-R Rev Limiter - ograničenje okretaja sa funkcijom launch control

Bee-R Rev Limiter - Ograničivač okretaja s funkcijom launch control. Najnoviji tip ograničivača okretaja od Japanskog stručnjaka Bee-R. Sprječava oštećenja motora pri korištenju standardnog ograničivača okretaja.

Novi proizvod

156,30 € s PDV-om

Trenutno nije raspoloživo
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Bee-R Rev Limiter - ograničenje okretaja sa funkcijom launch control

Bee-R Rev Limiter - ograničenje okretaja sa funkcijom launch control

Bee-R Rev Limiter - Ograničivač okretaja s funkcijom launch control. Najnoviji tip ograničivača okretaja od Japanskog stručnjaka Bee-R. Sprječava oštećenja motora pri korištenju standardnog ograničivača okretaja.

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Bee-R Rev Limiter - ograničenje okretaja sa funkcijom launch control

Bee-R Rev Limiter - ograničenje okretaja sa funkcijom launch control

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

  

Bee-R Rev Limiter - Ograničivač okretaja s funkcijom launch control. Najnoviji tip ograničivača okretaja od Japanskog stručnjaka Bee-R. Sprječava oštećenja motora pri korištenju standardnog ograničivača okretaja.

Izvorni ograničivači okretaja isključuju dovod goriva u cilindre kad dosegnu zadanu granicu (fuel cut), to može dovesti do oštećenja zbog prekomjerno siromašne smjese. Modificirani atmosferski motori su na to posebno osjetljivi, kao i svi motori s turbopunjenjem.

Bee-R ograničivač isključuje paljenje kad se dosegnu maksimalni okretaji, tako da se smjesa ne može osiromašit kao kod uobičajenog ograničivača. Ova metoda se često koristi posebno u moto sportu (automobili WRC, F1).

Bee-R ograničivač je u potpunosti podesiv u koracima po 500okr/min od 2500 do 10 000okr/min. Omogućuje postavljanje 2 razine ograničenja okretaja.

REV 1: vrijednost se bira crvenim potenciometrom. Podešava se glavni Ograničivač okretaja, to jest klasično ograničenje maksimalnih okretaja tijekom vožnje (ovisi o vrsti motora, napr se podesi na 7000okr/min). Dakle, motor ni pod kojim uvjetima neće prijeći ovu granicu okretaja.


REV 2: vrijednost se odabire s bijelim potenciometrom. Podešava sa takozvani niski ograničivač. Ovaj ograničivač se aktivira potezanjem ručne kočnice ili drugog prekidača, može se koristiti i kao launch control.

Postavljen je na vrijednost pri kojoj motor omogućava najbrži start s mjesta (obično se postavlja u području vrha okretnog momenta). Naprimjer se podesi na 4000okr.

To znači da će se nakon aktiviranja ručne kočnice i pritiskanja papučice gasa na pod, okretaji kretati oko vrijednosti 4000okr/min (pogledaj video niže). To omogućava automobilu brže pokretanje, kao i prijenos pune snage motora.

GAIN: žuti GAIN potenciometar postavlja vrijeme nakon kojeg se zavojnice ponovno spajaju nakon odvajanja. Kad dosegne maks granice okretaja bilo da je REV1 ili REV2 se odpaja paljenje, što duže bude motor bez iskrenja tim više se nakupi benzina u cilindrama i nakon ponovnog pripajanja če se zapalit. Time se posebno kontrolira tzv pucanje iz ispuha i plamen (više benzina u cilindru = veči plamen) - pogledaj video niže.

Pogodan za 4 i 6 cilindrične motore. Pogledaj niže. Nie je Pogodan za motore V8.

Prije narudžbe molimo odaberite vrstu ograničivača na osnovi vrste motora:

Type B je Pogodan za sljedeće vrste motora:

NISSAN: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, all turbo and N/A.

SUBARU: EJ20, All engines

MITSUBUSHI: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,

MAZDA: 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO AND N/A, 13BT

TOYOTA: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTE

Type H:

Svi motori honda osim Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

Pozor!nepravilna uporaba može oštetiti motor! Preporučujemo instalaciju samo u profesionalnim servisima! Tijekom upotrebe katalizator se može oštetiti.

Demonstracije funkcije i popratni efekti Bee R rev limitera:

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.

Zdravím, je vhodný tento Rev limiter s funkciou launch controll na VW Golf 4 1.8 turbo benzín ?

  Maťo, 
13.05.2019, 
4 Odgovori

Na Európske automobily odporúčame použiť obmedzovač otáčok Omex.

  Admin, 
14.05.2019

Zdravím, a ruské automobily? Konkrétně lada 2107, 1.7 62kw.

  TenDelta, 
15.12.2021

Případně, kdybyste to nevěděli, jelikož to nikdo nezkusil, šlo by bee*r objednat a v případě nekompatibility reklamovat? V obecném zájmu, vědělo by se, jak to je. Na internetu jsem nic nenašel.

  TenDelta, 
15.12.2021

Real a cucc? Vagy kamu ? Kinában 10e kurul van fake , ez is kamu?

  Bozont, 
31.07.2023

Zdravím, chcel by som sa spýtať či je to aj na civic type R 2019. Áno viem čítať popis ale za opýtanie hádam nič nedám. Vopred ďakujem :)

  Martin, 
21.05.2019, 
1 Odgovor

Skúsenosť s modelmi 2019 ešte nemáme, takže kompatibilitu Vám bohužiaľ nepotvrdíme.

  Admin, 
05.06.2019

Zdravím. Po nainstalování do Impreze gt, 155kW mi zlobí volnoběh. Omezuje mi to otáčky na 1500 ať nastavím hodnotu jakou chci, překoná to tyto otáčky pouze někdy a s velkým odporem. Zelený kabel mám zapojeny na ignition control s diodami, červený na zapalovač, černý na kastli, bílý na ruční brzdu a žlutý na signál RPM. Zapojeno, jak by mělo být. Nemusíte kde spočívá problém? Díky, F

  Pešek, 
06.06.2019, 
1 Odgovor

Kontaktujte nás prosím emailom, aby sme to mohli riešiť.

  Admin, 
14.06.2019

Dobrý den chtel bych se zeptat na opel astra G 1.8 benzin co je lepši?

  Jirka, 
18.08.2019, 
1 Odgovor

Pre Váš typ vozidla odporúčame systém OMEX.

  Admin, 
26.08.2019

hello. will this work on e46 330i (M54B30 engine) ?

  bogdan, 
05.06.2020, 
2 Odgovori

You can use OMEX.

  Admin, 
05.06.2020

Type B je vhodný pre nasledujúce typy motorov: NISSAN: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, all turbo and N/A.SUBARU: EJ20, All enginesMITSUBUSHI: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,MAZDA: 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO AND N/A, 13BTTOYOTA: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTEType H: Všetky motory honda okrem Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

  Oliver, 
09.07.2020

Zdravím. Bude Typ H fungovať aj na D14A3? Ďakujem.

  Patrik, 
05.07.2020, 
1 Odgovor

Typ H je vhodný pre všetky motory Honda okrem Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

  Oliver, 
10.07.2020

Zdravím. Je to možné namontovať do vw golf 2 1.8i ? Ďakujem za odpoveď!

  MateMk2, 
13.09.2020, 
1 Odgovor

Dobrý den jaky typ omezovače by jste mi doporučili na octavia 2 1.4 TSI? Každá cívka je zvlášť... Děkuji za odpověď

  Marek, 
17.09.2020, 
1 Odgovor




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...