*259 603

FORGE Motorsport

Razdjelnik, ventil za recirkulaciju i ispuhivanje

FORGE Motorsport - Razdjelnik je uistinu izvanredan ventil koji istovremeno daje kombinaciju rada ispuhanog i recirkulacijskog ventila i posebno je dizajniran za mnoge primjene s turbo motorima koji upravljaju sustavima upravljanja protokom zraka s doziranjem - spltr spiter splitter split r

Novi proizvod

U Skladištu: 5 kom

Kod vas već od: 23. 4.

314,40 € s PDV-om

  

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Razdjelnik, ventil za recirkulaciju i ispuhivanje

Razdjelnik, ventil za recirkulaciju i ispuhivanje

FORGE Motorsport - Razdjelnik je uistinu izvanredan ventil koji istovremeno daje kombinaciju rada ispuhanog i recirkulacijskog ventila i posebno je dizajniran za mnoge primjene s turbo motorima koji upravljaju sustavima upravljanja protokom zraka s doziranjem - spltr spiter splitter split r

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Razdjelnik, ventil za recirkulaciju i ispuhivanje

Razdjelnik, ventil za recirkulaciju i ispuhivanje

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

FORGE Motorsport - Razdjelnik je uistinu izvanredan ventil koji istovremeno daje kombinaciju rada ispuhanog i recirkulacijskog ventila i posebno je dizajniran za mnoge primjene s turbo motorima koji upravljaju sustavima upravljanja protokom zraka s doziranjem - spltr spiter splitter split r

Splitter je uistinu izvanredan ventil koji istovremeno daje kombinaciju rada ventila za ispuhivanje i recirkulaciju, a posebno je dizajniran za mnoge aplikacije s turbo motorima koje upravljaju sustavima upravljanja protokom zraka. To znači da dobivate svu buku ventila za ispuhivanje, a istovremeno zadržavate kompatibilnost sa zahtjevima recirkulacije sustava upravljanja motorom. Kao bonus nudimo i mogućnost pretvorbe ventila u samo recirkulacijski način rada za ona vremena kada je potreban prikriveni rad.

Ovaj ventil koristi mjedeni klip koji koristi novu tehnologiju brtvljenja zajedno s promjenjivim prednaprezanjem opruge, uključujući gornji regulator tipa čegrtaljke koji će omogućiti pozitivno i precizno podešavanje kako bi se ventil uskladio s vašim motorom. To se postiže korištenjem jedinstvene, konusne, progresivne opruge, koja može omogućiti zadržavanje tlaka pojačanja u širokom rasponu podešavanja. Ovaj jedinstveni dizajn opruge također omogućuje neograničen hod klipa i volumen protoka bez obzira na količinu podešavanja predopterećenja koja je dodana oprugi.

Ventili drugih proizvođača koriste cilindrične opruge s podesivim predopterećenjem, koje često imaju ograničen hod klipa i smanjenje volumena protoka. Kada kažemo da su naši proizvodi dizajnirani za performanse, to nije upečatljiva prodajna fraza, to je istina. i to dokazujemo svakim proizvodom koji proizvodimo.

Napomena: Ovaj ventil zahtijeva ugradnju suprotno od originalnog Bosch ventila. To znači da je bočna cijev ugrađena u usisno crijevo za turbo, a osnovna cijev se spaja na crijevo koje ide na stranu pojačanja turbo motora.

 

U kutiji:
1 x FDMVSPLTR ventil
1 x poklopac za zatvaranje ventila
1 x Knjižica s uputama
1 x Forge naljepnica


 

Ventil ima otvor veličine 25 mm

 

 


 


 

To service this valve, access the valve piston by removing the 3 cap screws at the base of the valve and simply clean the piston chamber using brake cleaner or similar cleaning fluid before installing the new spring and piston. Please observe the correct spring and piston orientation when installing the serviceable parts, as seen in the attached drawing.

 

Adjustment guide.

First turn the valve adjustment knob all the way down in the anti-clockwise direction, which will adjust the spring it to its lowest tension. Then turn the valve adjustment knob in the clockwise direction to the appropriate tension level, as set out below.

  • Standard engine – 16 clicks.
  • Stage 1 remap – 21 clicks.
  • Stage 2 remap – 25 clicks.

These adjustment recommendations are a general guide and you may find that your engine requires fine tuning by 1 or 2 clicks in either direction to achieve optimum performance.

There will be no significant performance benefit adjusting the valve over 30 clicks as the spring will have reached its maximum operating tension.

 

Podaci

IspuhDo usisa i atmosfere
Dizajniran zaBenzinski motori
MarkaModelGeneracija
AudiA31.8T
AudiA41.8T (B5,B6 Models)
AudiA61.8T (B5,B6 Models)
AudiS31.8T (8L Chassis)
AudiTTMk1 > 150/180BHP
AudiTTMk1 > 210/225BHP
SeatIbizaMk2 (6K2) 1999-2002 > Petrol
SeatIbizaMk3 (6L) 2002-2008 > Petrol
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra 1.8T
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra R 1.8T
SkodaOctavia1.8T
VolkswagenBeetle1.8T
VolkswagenGolfMK4 > 1.8T
VolkswagenPassat1.8T
VolkswagenPolo1.8T

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...