Ispušni sistemi 

Podkategorije

  • Toplinsko-izolacijske trake
  • Ispušne klapne
  • Cijevi, spojnice i reduktori od nehrđajućeg čelika

    Cijevi, spojnice i reduktori od nehrđajućeg čelika

     

    Komponente ispušnih plinova svih oblika i veličina. Sastavite auspuh prema Vašim zamislima koristeći dijelove od nehrđajućeg čelika iz naše ponude.

    • dimenzije od 34-89mm

    • ispušna cijev ravna, 45°, 90°

    • izravne redukcije, Y i X

    • materijal nehrđajući čelik: T409, T304

     

    Nehrđajući čelik T409:

    Najčešći materijal za proizvodnju trkaćih ispušnih cijevi i prigušivača je T409, ali nema dobru otpornost na koroziju zbog nedostatka kroma da bi izdržao hladno vrijeme, a nakon samo jedne zime na površini se pojavljuju značajni znakovi korozije zbog soli na cesti.

     

    Nehrđajući čelik T304:

    T304 je nehrđajući čelik najviše kvalitete među materijalima od nehrđajućeg čelika koji se koriste u automobilskoj industriji, koji se koristi u proizvodnji krajnjih prigušivača, ispušnih spojnica i drugih ispušnih komponenti gdje je potrebna visoka čvrstoća i izdržljivost. Nehrđajući čelik klase 304 je nehrđajući jer u svom sastavu sadrži više od 20% kroma i 10% nikla, ali zbog niskog udjela željeza na visokim temperaturama postaje na zlatnu boju. Zapravo, sadržaj željeza je toliko nizak da na materijal nije pričvršćen ni magnet, što je jednostavna karakteristika, a razlika je u tome što je nehrđajući čelik T304, a ne T409.

  • V-band kopče
  • Fleksibilne spojnice (pletenica)
  • Ispušne grane
  • Down pipe, dump pipe

    Što je i što uključuje serijski DOWNPIPE?

    Ovo je prvi dio ispušne cijevi nakon turbina koji sadrži DPF/OPF/GPF ili katalizator. Ovisno o orijentaciji motora, ovaj dio se nalazi u motornom prostoru ili ispod automobila spojen V-band trakom ili drugom kopčom izravno na turbopunjač(e).

    Serijska prednost ove lokacije je hvatanje još vrućih ispušnih plinova i njihova obrada prije sljedećeg prolaska kroz kompletan ispušni sustav. Budući da su euronorme trenutno vrlo stroge, ovakvih filtarskih dijelova na ispušnom sustavu ima sve više i oni postaju sve gušći i restriktivniji za sam motor. Da ne spominjemo, na vozilima s velikom kilometražom, jedinica filtra može se začepiti, uzrokujući smanjene performanse i ostala trajna oštećenja. 

    Što je tuning DOWNPIPE i od čega se sastoji?

    Ovaj proizvod se sastoji od potpuno prohodne cijevi od nehrđajućeg čelika ili titana za određeni tip automobila, koja ne sadrži nikakve filterske dijelove niti bilo što što bi ograničavalo protok plinova. Oblik je usmjeren na što glatkiji protok ispušnih plinova, dok je promjer veći od standardnog kako bi se postiglo povećanje performansi bržim ispiranjem cilindara motora. Downpipe sadrži sve potrebne izlaze za senzore kako bi se održala normalna funkcionalnost motora. Ponekad downpipe sadrži fleksibilnu ispušnu spojku (pletenicu) ili je omotana Inconel toplinskom izolacijom, koja snižava temperaturu na površini, što pomaže u održavanju niske temperature u motornom prostoru i ujedno ubrzava protok plinova kroz cijev. . 

    Koje su prednosti tuning DOWNPIPE-a?

    Glavna prednost i svrha ugradnje tuning downpipe-a je uklanjanje DPF-a u dizelskim vozilima i OPF/GPF/katalizatora u benzinskim vozilima. Rezultat uklanjanja restriktivne filtarske jedinice iz cjevi je povećanje performansi (preporuča se modifikacija upravljačke jedinice motora za maksimalnu učinkovitost). Snižavanje temperature u motornom prostoru je još jedan plus, budući da DPF/OPF ili katalizator moraju postići određenu temperaturu za ispravnu funkcionalnost. Sastavni dio serijskih downpipe su i sonde koje detektiraju dimne plinove, njihove tlakove ili temperaturu, na temelju kojih se ocjenjuje propusnost, ukupno stanje pa čak i rad DPF-a. Zamjenom OEM downpipe-a opremljene DPF/OPF ili katalizatorom, stoga je moguće ukloniti čak i tako složeno ožičenje senzora (potrebna je modifikacija upravljačke jedinice motora). Tuning downpipe ima neusporedivo manju težinu od OEM jedinica, što poboljšava upravljivost vozila i smanjuje ukupno opterećenje svih komponenti, posebno silentblokova motora. 

    Nedostaci ugradnje tuning DOWNPIPE-a.

    Ugradnjom downpipe-a nema filtracije ispušnih plinova koji stoga bez ikakve obrade ulaze u atmosferu i na taj način zagađuju okoliš. Nakon zamjene preporučuje se modifikacija upravljačke jedinice motora, što može biti skupo. Za novije modele ova promjena može ostati zabilježena u upravljačkoj jedinici motora čak i nakon ponovne ugradnje serijskih dijelova, što može uzrokovati probleme tijekom servisnih pregleda. S downpipe-om u današnje vrijeme nije moguće uspješno proći emisijski i tehnički pregled zbog strogih euro normi EU.

    Međutim, danas je moguće pronaći i downpipe cijevi opremljene katalizatorima veće propusnosti ili prigušivačem, zahvaljujući čemu još uvijek postoji pravilna filtracija ispušnih plinova i istovremeno povećanje performansi motora. S ovim ispušnim dijelom često je moguć uspješan emisijski i tehnički pregled. 

     

    U našoj ponudi pronaći ćete mnoge downpipe cijevi za različite modele automobila. U slučaju bilo kakvih pitanja, ne ustručavajte se kontaktirati nas na info@race-shop.hr. 

     

  • Rezonatori
  • Univerzalni središnji lonci
  • Univerzalni krajnji lonci
  • Univerzalni nastavci auspuha
  • Ispušni sistemi
  • Katalizatori
  • Sound Boosters
  • Brtve
  • Ispušne kopče
  • Prirubnice
  • Prigušivači (Silenceri)
  • Elementi za izradu lonca
  • Nosači auspuha
  • Štiftovi i matice

Kategorije Proizvođači

Loading...