STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
Nema proizvoda
Blow off ili kratko BOV je ventil koji se koristi u motorima s turbopunjačem ili kompresorskim kompresorom. Služi za otpuštanje viška tlaka koji se stvara između ventila za gas i turba tijekom mjenjača, kada se turbo okreće po inerciji i tako nastali tlak ostaje u cjevovodu zbog zatvorenog ventila za gas. Korištenjem BOV ventila ovaj višak kompr...
Blow off ili kratko BOV je ventil koji se koristi u motorima s turbopunjačem ili kompresorskim kompresorom. Služi za otpuštanje viška tlaka koji se stvara između ventila za gas i turba tijekom mjenjača, kada se turbo okreće po inerciji i tako nastali tlak ostaje u cjevovodu zbog zatvorenog ventila za gas. Korištenjem BOV ventila ovaj višak komprimiranog zraka se oslobađa iz cijevi, stvarajući karakteristično šištanje ili zviždanje i na taj način sprječavajući stvaranje takozvane turbo rupe (turbo lag).
Ventile obično dijelimo u dvije kategorije, otvorene i zatvorene.
Tu su i BOV ventili za dizelske motore, koji imaju samo zvučni efekt pri mjenjanju brzina.
Podkategorije
Blow off ili kratko za BOV je ventil koji se koristi u motorima s turbopunjačem ili kompresorskim kompresorom. Služi za otpuštanje viška tlaka koji se stvara između ventila za gas i turba tijekom mjenjanja brzina, kada se turbo okreće po inerciji i tako nastali tlak ostaje u cjevi zbog zatvorenog ventila za gas. Korištenjem BOV ventila ovaj višak komprimiranog zraka se oslobađa iz cijevi, stvarajući karakteristično šištanje ili zviždanje i na taj način sprječavajući stvaranje takozvane turbo rupe (turbo lag).
Općenito razlikujemo ventile u dvije kategorije, otvorene i zatvorene. Otvoreni BOV ispušta komprimirani zrak u atmosferu, dok zatvoreni BOV vraća višak zraka iz kanala natrag u krug prije turbo.
Tu su i BOV ventili za dizelske motore, koji imaju samo zvučni efekt pri mjenjanju brzina.
Blow off ili kratko za BOV je ventil koji se koristi u motorima s turbopunjačem ili kompresorskim kompresorom. Služi za otpuštanje viška tlaka koji se stvara između ventila za gas i turba tijekom mjenjanja brzina, kada se turbo okreće po inerciji i tako nastali tlak ostaje u cjevi zbog zatvorenog ventila za gas. Korištenjem BOV ventila ovaj višak komprimiranog zraka se oslobađa iz cijevi, stvarajući karakteristično šištanje ili zviždanje i na taj način sprječavajući stvaranje takozvane turbo rupe (turbo lag).
Općenito razlikujemo ventile u dvije kategorije, otvorene i zatvorene. Otvoreni BOV ispušta komprimirani zrak u atmosferu, dok zatvoreni BOV vraća višak zraka iz kanala natrag u krug prije turbo.
Tu su i BOV ventili za dizelske motore, koji imaju samo zvučni efekt pri mjenjanju brzina.