STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*163 402
Novi proizvod
RS-EMU-CLASSIC
Ecumaster EMU CLASSIC
Ecumaster EMU CLASSIC najbolje je samostalno računalo koje kontrolira rad modernog motora. Nasljednik je našeg provjerenog Ecumaster EMU sustava. Glavna primjena proizvoda su modificirani trkaći automobili, standardni automobili, motocikli, čamci i stacionarne aplikacije. EMU CLASSIC ima sofisticiraniju strategiju vođenja po žici koja pruža širok raspon kontrola leptira za gas, uz napredni algoritam pouzdanosti (kvara / pogreške) za sigurnosne provjere. Mogućnosti sustava povećavat će se s vremenom zbog jednostavnosti nadogradnje (besplatne) firmware-a (npr. Nove strategije, obrasci paljenja, tokovi podataka sabirnice CAN).Pošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
Ecumaster EMU CLASSIC
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
Značajke uređaja:
OPĆENITO:
Raspon radne temperature: AECQ100 GRADE2 (-40 do + 105˚C)
Zaštita od lošeg napajanja: DA (ugrađeno)
Raspon napona: 6-22V (otpornost na privremene promjene, prema ISO 7637)
Kućište: IP 65, izrađeno od aluminija u CNC tehnologiji prema projektu Ecumaster
Dimenzije (mm), težina (g): 150x72x31, 390
Vrste konektora: 1x24, 1x39 FCI u automobilskoj specifikaciji
Komunikacija s računalom: USB (putem PC Windows klijenta), serijski, CAN-Bus
IZLAZ:
mlaznice: 8 (zaštićeno 5A, donja strana)
paljenje: 6 (zaštićeno 15A, (rad pasivnih i aktivnih zavojnica)
Pomoćni: 6 (osiguran 5A, donja strana)
Aux: 'Puni most' do 7A, može se koristiti kao zasebni izlaz ili 2 x H-mostova
Wbo grijač: Zaštićen do 5A (donja strana)
ULAZNI:
9 analognih ulaza s 10-bitnom razlučivosti, 0-5V (zaštićeno)
2 EGT ulaza (termoelementi tipa K)
2 ulaza senzora kucanja
Lambda sonda: LSU 4.2, LSU 4.9 ili uskopojasna sonda
3 ulaza za paljenje (primarni, 2x cilindra) Hall / VR (definirano u softveru)
1 ulaz senzora brzine vozila (Hall / VR)
1 ulaz osjetnika goriva Flex
3 preklopna ulaza (prebačena na masu)
PODRŽANI SENZORI:
Temperature: IAT, CLT, temp. Ulja, AC ispar. Temp.
Tlak: ulje, gorivo (definirane karakteristike), tlak klima uređaja
Lambda: LSU 4.2 (ugrađeni kontroler), 4.9 (ugrađeni kontroler), uskopojasna sonda ili vanjski širokopojasni kontroler
Brzine: senzor brzine vozila (VR / HALL), senzor brzine (senzor ili izračun)
PALJENJE:
Izlazi za paljenje: 6 (za pasivne i aktivne zavojnice - moguće definirati u softveru)
Podržani okidači: N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru okidači, Nissan okidač, Lotus Elise, Audi okidač, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZT
Tablica kuta paljenja: 2 tablice 16x20 (opterećenje x okretaja), razlučivost 0,5 stupnja
Ispravka paljenja po cilindru: Da
Ispravka vremena opterećenja zavojnice ovisno o naponu punjenja: DA, zavojnice definirane u klijentu
Dodatne korekcije: CLT, IAT, TPS u odnosu na MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Lim limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. obogaćivanje
GORIVO:
Mlaznice: Do 8 visokootpornih mlaznica (u potpunom slijedu)
Podešavanje kuta ubrizgavanja: 0-720 stupnjeva
Ispravak ovisno o naponu punjenja: DA, uobičajene vrste mlaznica definirane u kupcu
Strategije goriva: VE na temelju algoritma "gustoće brzine", algoritma "Alpha N"
Temp. Zračnog punjenja: Na temelju IAT-a i CLT-a
VE karte: dvije 16x20 (opterećenje x o / min), točnost 0,1%
Pojedinačna obloga cilindra: Da
Fazna injekcija: Da
Dodatne korekcije: Korekcije senzora kisika, EGT korekcija (po cilindru), BARO, TPS vs MAP, TPS vs. RPM, Zagrijavanje, Azot, LC, ALS, ASE, Tlak goriva, Kucanje
Lambda na temelju korekcije u stvarnom vremenu: Korištenje Lambda / AFR ciljne karte
OSJEĆANJE DOTOKA:
Kanali: 2
Frekvencijski raspon: 1-20 kHz, AAF trećeg reda
Uzorkovanje: pogon paljenja, prozor za kucanje
Odredljivi događaji: kašnjenje paljenja, obogaćivanje smjese, indikator na ploči s instrumentima
PROMJENJIVE PRAVICE U VREMENU:
Podržani sustavi: VVTi, MiVec, VANOS, dvostruki Vanos
Broj valjaka: 2
Strategije upravljanja: PID na temelju zatvorene petlje, karta 'CAM target target' (12x12)
KONTROLA BESPLATNIH BRZINA:
Vrste upravljanja: PWM solenoidi (2.3 žični), "pogon po žici", koračni motori (bi i jednopolarni), rezanje paljenja, rezanje goriva
Strategije upravljanja: petlja otvaranja / zatvaranja, kontrola računa unaprijed paljenja
VE ispravci: Da, za Alpha-N
Ispravci: nakon opterećenja (spojka klima uređaja, ventilator hladnjaka) ili se mogu definirati iz analognih ulaza
VODI PO ŽICI:
Strategije upravljanja: napredni PID 3D algoritam + statička kompenzacija trenja
Podržani e-leptir ventili: Svi s istosmjernim motorom i opterećenjem manjim od 6,5A, implementirani u softver 28 popularnih E-leptir ventila
'PPS je karakteristika položaja leptira za gas': 3D karte
BLIP podrška: Da ALS podrška: Da
KONTROLA TRAKCIJE:
Strategije: Delta RPM, kompenzacija za zadati stupanj prijenosa
Smanjivanje okretnog momenta: rezanje paljenja pomoću 3D karte (16x20)
Kontrola osjetljivosti: s okretnim prekidačem s 10 položaja
KONTROLA POJAČANJA:
'Boost ref' i 'target-table': 2 kompleta 10x10 karata (TPS vs. RPM)
Strategije upravljanja: otvorena / zatvorena petlja (na temelju PID-a)
Ispravci: Zupčanik, VSS, IAT, EGT
CAN BUS
CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
Podržani CAN zasloni: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
Podržani OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC podrška) i mnogi drugi ...
ZAŠTITA MOTORA:
Lambda zaštita: zaštita motora od mršave smjese u mjerilu smanjenja tlaka prednabijanja, obogaćivanje smjese, djelomično zatvaranje leptira za gas
Definirane kritične vrijednosti za senzore: Da
Prikazivanje pogreške ili kritične vrijednosti: Da (korisnik može definirati)
Zaštita od pregrijavanja motora: Da (OLT i CLT), korisnički definirano, ograničenje broja okretaja
Zaštita od niskog tlaka ulja: Da, korisnik definira, po potrebi ugasite motor
Zaštita od niskog tlaka goriva: Da, kompenzacija doze goriva, ograničenje broja okretaja, isključenje motora ako je potrebno
Zaštita ispušnih plinova od visoke temperature: Alarm, po obruču goriva po cilindru, ograničenje pojačanja
FLEKS GORIVO:
Mjerenje sadržaja etanola: Da
Kontrola temperature goriva: Da
Miješanje između karata: VE, IGN, Lambda / AFR, pojačanje, gorivo s pogonom, ASE, zagrijavanje
Korekcija temperature goriva / PWM: Da
SPORT:
ALS: 2 neovisne ALS postavke, podrška za DBW
Svjetlo za biranje stupnjeva prijenosa: za svaki stupanj prijenosa
Kontrola lansiranja: Da
Rezanje zupčanika: Da (otvorena petlja), DBW blip podržani izvor: Prekidač, merna ćelija, CAN
Ograničivač jama: Da
Rolling anti lag: Da
OSTALO:
Korištenje neiskorištenih otvora za mlaznice kao Aux: Da
Funkcije za izlaze: pumpa za gorivo, ventilatori hladnjaka, parametarski izlazi, upravljanje sustavom dušičnog oksida, PWM 3D izlazne karte, kontrola spojke klima uređaja, upravljanje glavnim relejem, brzinomjer, tahometar i još ...
Zaštita lozinkom: Da, 2 razine kontrole
Tajmeri: Gorivo, paljenje, pojačanje, mjerači vremena kontrolirani virtualnim zvukovima
Podržani prikazi u serijskom izvješću: AIM, RaceTechnology
Autotune: Da
Ugrađeni osciloskop: Da
Prijava: prijava u računalo u stvarnom vremenu, prijava u vanjske zapisnike u serijski ili CAN protokol (npr. EDL-1 Ecumaster Data Logger)
Marka | Univerzalna primjena |
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
Ecumaster EMU CLASSIC najbolje je...