Dostava besplatna ECU Master Ecumaster EMU CLASSIC | race-shop.hr Prikaži uvećano

*163 402

ECU Master

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC najbolje je samostalno računalo koje kontrolira rad modernog motora. Nasljednik je našeg provjerenog Ecumaster EMU sustava. Glavna primjena proizvoda su modificirani trkaći automobili, standardni automobili, motocikli, čamci i stacionarne aplikacije. EMU CLASSIC ima sofisticiraniju strategiju vođenja po žici koja pruža širok raspon kontrola leptira za gas, uz napredni algoritam pouzdanosti (kvara / pogreške) za sigurnosne provjere. Mogućnosti sustava povećavat će se s vremenom zbog jednostavnosti nadogradnje (besplatne) firmware-a (npr. Nove strategije, obrasci paljenja, tokovi podataka sabirnice CAN).

Novi proizvod

Po narudžbi : 2kom

U vašem domu najkasnije: 4. 4.

815,10 € s PDV-om

RS-EMU-CLASSIC   

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC najbolje je samostalno računalo koje kontrolira rad modernog motora. Nasljednik je našeg provjerenog Ecumaster EMU sustava. Glavna primjena proizvoda su modificirani trkaći automobili, standardni automobili, motocikli, čamci i stacionarne aplikacije. EMU CLASSIC ima sofisticiraniju strategiju vođenja po žici koja pruža širok raspon kontrola leptira za gas, uz napredni algoritam pouzdanosti (kvara / pogreške) za sigurnosne provjere. Mogućnosti sustava povećavat će se s vremenom zbog jednostavnosti nadogradnje (besplatne) firmware-a (npr. Nove strategije, obrasci paljenja, tokovi podataka sabirnice CAN).

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Ecumaster EMU CLASSIC najbolje je samostalno računalo koje kontrolira rad modernog motora. Nasljednik je našeg provjerenog Ecumaster EMU sustava. Glavna primjena proizvoda su modificirani trkaći automobili, standardni automobili, motocikli, čamci i stacionarne aplikacije. EMU CLASSIC ima sofisticiraniju strategiju vođenja po žici koja pruža širok raspon kontrola leptira za gas, uz napredni algoritam pouzdanosti (kvara / pogreške) za sigurnosne provjere. Mogućnosti sustava povećavat će se s vremenom zbog jednostavnosti nadogradnje (besplatne) firmware-a (npr. Nove strategije, obrasci paljenja, tokovi podataka sabirnice CAN).

Značajke uređaja:

  • OPĆENITO:

    Raspon radne temperature: AECQ100 GRADE2 (-40 do + 105˚C)
    Zaštita od lošeg napajanja: DA (ugrađeno)
    Raspon napona: 6-22V (otpornost na privremene promjene, prema ISO 7637)
    Kućište: IP 65, izrađeno od aluminija u CNC tehnologiji prema projektu Ecumaster
    Dimenzije (mm), težina (g): 150x72x31, 390
    Vrste konektora: 1x24, 1x39 FCI u automobilskoj specifikaciji
    Komunikacija s računalom: USB (putem PC Windows klijenta), serijski, CAN-Bus

  • IZLAZ:

    mlaznice: 8 (zaštićeno 5A, donja strana)
    paljenje: 6 (zaštićeno 15A, (rad pasivnih i aktivnih zavojnica)
    Pomoćni: 6 (osiguran 5A, donja strana)
    Aux: 'Puni most' do 7A, može se koristiti kao zasebni izlaz ili 2 x H-mostova
    Wbo grijač: Zaštićen do 5A (donja strana)

  • ULAZNI:

    9 analognih ulaza s 10-bitnom razlučivosti, 0-5V (zaštićeno)
    2 EGT ulaza (termoelementi tipa K)
    2 ulaza senzora kucanja
    Lambda sonda: LSU 4.2, LSU 4.9 ili uskopojasna sonda
    3 ulaza za paljenje (primarni, 2x cilindra) Hall / VR (definirano u softveru)
    1 ulaz senzora brzine vozila (Hall / VR)
    1 ulaz osjetnika goriva Flex
    3 preklopna ulaza (prebačena na masu)

  • PODRŽANI SENZORI:

    Temperature: IAT, CLT, temp. Ulja, AC ispar. Temp.
    Tlak: ulje, gorivo (definirane karakteristike), tlak klima uređaja
    Lambda: LSU 4.2 (ugrađeni kontroler), 4.9 (ugrađeni kontroler), uskopojasna sonda ili vanjski širokopojasni kontroler
    Brzine: senzor brzine vozila (VR / HALL), senzor brzine (senzor ili izračun)

  • PALJENJE:

    Izlazi za paljenje: 6 (za pasivne i aktivne zavojnice - moguće definirati u softveru)
    Podržani okidači: N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru okidači, Nissan okidač, Lotus Elise, Audi okidač, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZT
    Tablica kuta paljenja: 2 tablice 16x20 (opterećenje x okretaja), razlučivost 0,5 stupnja
    Ispravka paljenja po cilindru: Da
    Ispravka vremena opterećenja zavojnice ovisno o naponu punjenja: DA, zavojnice definirane u klijentu
    Dodatne korekcije: CLT, IAT, TPS u odnosu na MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Lim limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. obogaćivanje

  • GORIVO:

    Mlaznice: Do 8 visokootpornih mlaznica (u potpunom slijedu)
    Podešavanje kuta ubrizgavanja: 0-720 stupnjeva
    Ispravak ovisno o naponu punjenja: DA, uobičajene vrste mlaznica definirane u kupcu
    Strategije goriva: VE na temelju algoritma "gustoće brzine", algoritma "Alpha N"
    Temp. Zračnog punjenja: Na temelju IAT-a i CLT-a
    VE karte: dvije 16x20 (opterećenje x o / min), točnost 0,1%
    Pojedinačna obloga cilindra: Da
    Fazna injekcija: Da
    Dodatne korekcije: Korekcije senzora kisika, EGT korekcija (po cilindru), BARO, TPS vs MAP, TPS vs. RPM, Zagrijavanje, Azot, LC, ALS, ASE, Tlak goriva, Kucanje
    Lambda na temelju korekcije u stvarnom vremenu: Korištenje Lambda / AFR ciljne karte

  • OSJEĆANJE DOTOKA:

    Kanali: 2
    Frekvencijski raspon: 1-20 kHz, AAF trećeg reda
    Uzorkovanje: pogon paljenja, prozor za kucanje
    Odredljivi događaji: kašnjenje paljenja, obogaćivanje smjese, indikator na ploči s instrumentima

  • PROMJENJIVE PRAVICE U VREMENU:

    Podržani sustavi: VVTi, MiVec, VANOS, dvostruki Vanos
    Broj valjaka: 2
    Strategije upravljanja: PID na temelju zatvorene petlje, karta 'CAM target target' (12x12)

  • KONTROLA BESPLATNIH BRZINA:

    Vrste upravljanja: PWM solenoidi (2.3 žični), "pogon po žici", koračni motori (bi i jednopolarni), rezanje paljenja, rezanje goriva
    Strategije upravljanja: petlja otvaranja / zatvaranja, kontrola računa unaprijed paljenja
    VE ispravci: Da, za Alpha-N
    Ispravci: nakon opterećenja (spojka klima uređaja, ventilator hladnjaka) ili se mogu definirati iz analognih ulaza

  • VODI PO ŽICI:

    Strategije upravljanja: napredni PID 3D algoritam + statička kompenzacija trenja
    Podržani e-leptir ventili: Svi s istosmjernim motorom i opterećenjem manjim od 6,5A, implementirani u softver 28 popularnih E-leptir ventila
    'PPS je karakteristika položaja leptira za gas': 3D karte
    BLIP podrška: Da ALS podrška: Da

  • KONTROLA TRAKCIJE:

    Strategije: Delta RPM, kompenzacija za zadati stupanj prijenosa
    Smanjivanje okretnog momenta: rezanje paljenja pomoću 3D karte (16x20)
    Kontrola osjetljivosti: s okretnim prekidačem s 10 položaja

  • KONTROLA POJAČANJA:

    'Boost ref' i 'target-table': 2 kompleta 10x10 karata (TPS vs. RPM)
    Strategije upravljanja: otvorena / zatvorena petlja (na temelju PID-a)
    Ispravci: Zupčanik, VSS, IAT, EGT

  • CAN BUS

    CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
    Podržani CAN zasloni: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
    Podržani OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC podrška) i mnogi drugi ...

  • ZAŠTITA MOTORA:

    Lambda zaštita: zaštita motora od mršave smjese u mjerilu smanjenja tlaka prednabijanja, obogaćivanje smjese, djelomično zatvaranje leptira za gas
    Definirane kritične vrijednosti za senzore: Da
    Prikazivanje pogreške ili kritične vrijednosti: Da (korisnik može definirati)
    Zaštita od pregrijavanja motora: Da (OLT i CLT), korisnički definirano, ograničenje broja okretaja
    Zaštita od niskog tlaka ulja: Da, korisnik definira, po potrebi ugasite motor
    Zaštita od niskog tlaka goriva: Da, kompenzacija doze goriva, ograničenje broja okretaja, isključenje motora ako je potrebno
    Zaštita ispušnih plinova od visoke temperature: Alarm, po obruču goriva po cilindru, ograničenje pojačanja

  • FLEKS GORIVO:

    Mjerenje sadržaja etanola: Da
    Kontrola temperature goriva: Da
    Miješanje između karata: VE, IGN, Lambda / AFR, pojačanje, gorivo s pogonom, ASE, zagrijavanje
    Korekcija temperature goriva / PWM: Da

  • SPORT:

    ALS: 2 neovisne ALS postavke, podrška za DBW
    Svjetlo za biranje stupnjeva prijenosa: za svaki stupanj prijenosa
    Kontrola lansiranja: Da
    Rezanje zupčanika: Da (otvorena petlja), DBW blip podržani izvor: Prekidač, merna ćelija, CAN
    Ograničivač jama: Da
    Rolling anti lag: Da

  • OSTALO:

    Korištenje neiskorištenih otvora za mlaznice kao Aux: Da
    Funkcije za izlaze: pumpa za gorivo, ventilatori hladnjaka, parametarski izlazi, upravljanje sustavom dušičnog oksida, PWM 3D izlazne karte, kontrola spojke klima uređaja, upravljanje glavnim relejem, brzinomjer, tahometar i još ...
    Zaštita lozinkom: Da, 2 razine kontrole
    Tajmeri: Gorivo, paljenje, pojačanje, mjerači vremena kontrolirani virtualnim zvukovima
    Podržani prikazi u serijskom izvješću: AIM, RaceTechnology
    Autotune: Da
    Ugrađeni osciloskop: Da
    Prijava: prijava u računalo u stvarnom vremenu, prijava u vanjske zapisnike u serijski ili CAN protokol (npr. EDL-1 Ecumaster Data Logger)

Podaci

MarkaUniverzalna primjena

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...