*316 568

TEIN

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyota Yaris GR (2020+)

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyotu Yaris GR (2020+)

Novi proizvod

Po narudžbi

U vašem domu najkasnije: 29. 5.

3.437,50 € s PDV-om

VSTN0-K1NS4   

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyota Yaris GR (2020+)

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyota Yaris GR (2020+)

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyotu Yaris GR (2020+)

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyota Yaris GR (2020+)

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyota Yaris GR (2020+)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

TEIN Mono RACING Podesiv ovjes za Toyotu Yaris GR (2020+)

Serija TEIN MONO RACING razvijena je kako bi zadovoljila vozače koji svoje automobile često voze na trkaćim stazama. Na temelju postavki vrhunskog modela SUPER RACING i mnoštva podataka dobivenih sudjelovanjem u raznim moto sportovima, utvrđeno je da su opruge i sila prigušenja za MONO RACING najprikladnije za sportsku vožnju.

Gornji nosači kugli za jastuk podesivi Camber/Caster

Za prednje ovjese, MONO RACING uključuje gornje nosače s podesivim kutom nagiba i kotača koji su razvijeni iz gornjih nosača SUPER RACING. Mnogi gornji nosači pružaju značajku podešavanja nagiba, ali MONO RACING gornji nosači također su podesivi kotačićima. Kut nagiba može se podesiti bez stupnjeva, dok je podešavanje kuta kotačića dostupno u 4 koraka i oba se mogu podešavati zasebno (osim nekih modela).

Donji nosač podesiv nagib

Donji nosači na ovjesima s vrhom amortizera dolaze sa značajkom podešavanja kuta nagiba. Kut nagiba može se podesiti okretanjem ekscentričnog prstena za 180°. Ova značajka može omogućiti podešavanje kuta nagiba, čak i ako se ne može prilagoditi s gornjim nosačima. Obje prilagodbe na gornjim nosačima, ako je primjenjivo, i donji nosači zajedno omogućuju prilagodbu potpunog kuta nagiba kako bi se zadovoljile različite potrebe i želje. (Osim nekih modela s podupiračima s "umetnutim vrhom ")

MONO-Tube (Uspravna jaka cijev)

Jednocijevna struktura MONO RACING-a potpuno odvaja uljnu komoru od plinske komore i stoga ne dolazi do prozračivanja. To omogućuje stabilnu generaciju linearne sile prigušivanja, reagirajući na najfinije promjene na površini ceste, čak i kada se vozi agresivno i opetovano na stazama. Time MONO RACING vrhunske kvalitete nudi mogućnost najdelikatnije kontrole vozila i najdublje razine komunikacije s cestama.

Za ovjese s vrhovima amortizera, koji zahtijevaju visoku bočnu krutost, usvojena je vrlo čvrsta struktura "Upright Strong Tube", plod sudjelovanja u profesionalnim moto sportovima diljem svijeta kao što su WRC & WRX.
Gumb za podešavanje sile prigušivanja pričvršćen na vrh amortizera omogućuje lakši pristup, čineći ponovljeno podešavanje unutar ograničenog vremena manje gnjavažom i čini instalaciju EDFC motora (opcija) jednostavnom.
Postupak hidroizolacije, koji je neophodan za obrnute tipove, znatno je smanjen/pojednostavljen.

Upotreba posebno dizajniranih uretanskih guma za neravnine učinkovito smanjuje udar neravnina, kako bi se održala udobna vožnja čak i kada se prelazi preko neravnina/praznina i kako bi se zaštitili amortizeri od pada. (Neki modeli mogu koristiti OE bump gume.)

Full-length podešavanje visine vožnje

Osim kombinacije niskog stila s udobnošću vožnje, ovaj sustav nudi više mogućnosti podešavanja i za sportsku vožnju.
Prednost: podešavanje visine vožnje malo utječe na kvalitetu vožnje.

Advance M.S.V.

Tein MONO RACING koristi "ADVANCE MSV" za značajku podešavanja sile prigušenja. "ADVANCE MSV" kombinira "MSV" mehanizam za finu kontrolu sile prigušenja u rasponu mikro brzina s "ADVANCE Needle" za proširenje raspona podesive sile prigušenja, za vrhunski odziv upravljanja i vučnu izvedbu, u potpunosti iskorištavajući raspon podesive sile prigušenja.

Podešavanje sile prigušenja

MONO RACING ima 16-stupanjsko podešavanje sile prigušenja, za istovremeno podešavanje kompresije i odskoka.
Izmijenite udobnost vožnje i upravljanje prema svojim željama, mijenjajući svojstva amortizera pomoću kotačića za podešavanje.

Kompatibilan sa:

  • Toyota Yaris GR
  • Godina: 2020+

Tehnički podaci:

  • Odgovara Toyoti Yaris GR (2020+)
  • Brzine opruge: 14 kgF/mm (sprijeda) i 12 kgF/mm (straga)
  • Podešavanje prigušenja u 16 stupnjeva
  • Kompatibilan s Tein EDFC (EDK05-12120)
  • Antikorozivni ZT premaz i čizme za prašinu
  • Opruga bez saginja (SAE9254 čelik - hladno oblikovana)
  • Visokoučinkovito ulje za prigušivače stabilne viskoznosti
  • Tein referenca: VSTN0-K1NS4

Sa sjedištem u Yokohami (JPN), TEIN (TEchnical INovation) razvija i proizvodi sportske šasije za proizvodna, blago modificirana i profesionalna trkaća vozila. Tvrtka je poznata po kvaliteti, širokoj paleti proizvoda i pristupačnim cijenama za pruženu izvedbu.

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Kategorije

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...