Dostava besplatna FORGE Motorsport Intercooler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi | race-shop.hr Prikaži uvećano

*259 940

FORGE Motorsport

Intercooler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

FORGE Motorsport - Interkuler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 21. 5.

1.127,70 € s PDV-om

  

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Intercooler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

Intercooler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

FORGE Motorsport - Interkuler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Intercooler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

Intercooler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

FORGE Motorsport - Interkuler za prednju montažu za Peugeot 208 GTi

Standardni intercooler na 208 GTi isti je kompromitiran bočni intercooler koji se koristi na 207 GTi tako da znamo da nije za posao čak ni na standardnom automobilu. Na remapiranom motoru sa standardnim međuhladnjakom vidjeli smo ulazne temperature od 105°C (215°F) – najviše koje smo zabilježili na bilo kojem automobilu ikada! Ovaj ima ogroman štetan učinak na snagu i okretni moment.

Naš intercooler je potpuna zamjena jezgre s jednim prolazom (slijeva nadesno) koja se montira na zadnju šipku u automobilu. Cjevovod isporučen s našim međuhladnjakom povezuje se s cijevima koje se spajaju na standardni međuhladnjak tako da je ugradnja laka. Jedino potrebno rezanje je kanal na radijatoru kako bi se omogućio prolaz cjevovoda. Uključena su sva silikonska crijeva, tvrde cijevi, stezaljke, vijci, matice i jubilarne stezaljke potrebne za ugradnju intercoolera, zajedno s uputama za ugradnju u boji.

Što se tiče performansi, automobil koji smo koristili imao je Superchips remap. Testirali smo standardni intercooler i Forge intercooler istog dana i povećanja su bila dramatična

Temperatura ulaza pala je sa 105°C na 45°C - pad od 60°C
Snaga je pala sa 190 KS na 224 KS – povećanje od 34 KS
Okretni moment je otišao s 222 lbft na 244 lbft – povećanje od 22 lbft

Možete pogledati usporedbu dinograma intercoolera koji pokazuje povećanje performansi , ali MOLIMO VAS ZAPAMTITE da je to bilo specifično za automobil koji smo imali na testiranju , možda nećete dobiti iste rezultate od standardnog ili blago podešenog automobila.

Svi dijelovi potrebni za instalaciju su uključeni, zajedno s potpunim uputama.

MarkaModelGeneracija
Peugeot208GTI

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...