Dostava besplatna Kočione pločice CL brakes Kočione pločice CL Brakes 4030RC6 | race-shop.hr Prikaži uvećano

*61 918

CL Brakes

Kočione pločice CL Brakes 4030RC6

Set kočionhih pločica CL Brakes za ALFA ROMEO FIAT LANCIA

Novi proizvod

Po narudžbi : 1kom

U vašem domu najkasnije: 29. 6.

278,30 € s PDV-om

4030RC6   

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Kočione pločice CL Brakes 4030RC6

Kočione pločice CL Brakes 4030RC6

Set kočionhih pločica CL Brakes za ALFA ROMEO FIAT LANCIA

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Kočione pločice CL Brakes 4030RC6

Kočione pločice CL Brakes 4030RC6

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Set kočionhih pločica CL Brakes za ALFA ROMEO FIAT LANCIA

RC6 Sportski automobili, utrke na mokrim podlogama, snijeg ili šljunak, utrke uzbrdo

Prosječni koeficijent trenja μ = 0,4.

Originalna RC6 smjesa dizajnirana je kako bi se koristila za širok spektar moto sportova od rally do staza. Ima linearnu razinu trenja i može se koristiti u gotovo svim vrstama trkaćih vozila. Niska kompresibilnost osigurava kruti pedal, koji značajno povećava povratne informacije i omogućuje lakše doziranje sile kočenja. 

Aplikacija:

ALFA ROMEO 33 , 1.7 4x4 16V 90→94 (rear pads)

ALFA ROMEO 33 , 1.7 Boxer 16V 90→95 (rear pads)

ALFA ROMEO 145 , 1.6 Twin Spark 16V 97→99 (rear pads)

ALFA ROMEO 145 , 1.7 16V 94→00 (rear pads)

ALFA ROMEO 145 , 1.8 Twin Spark 16V 95→99 (rear pads)

ALFA ROMEO 145 , 2.0 Twin Spark 16V 96→99 (rear pads)

ALFA ROMEO 146 , 1.6 Twin Spark 16V 97→99 (rear pads)

ALFA ROMEO 146, 1.7 16V 94→00 (rear pads)

ALFA ROMEO 146 , 1.8 Twin Spark 16V 95→99 (rear pads)

ALFA ROMEO 146 , 2.0 Twin Spark 16V 96→99 (rear pads)

ALFA ROMEO 154, 2.0 16V 92→95 (rear pads)

ALFA ROMEO 154, Turbo Quadrifoglio 4 92→95 (rear pads)

ALFA ROMEO 155 , 1.6i Twin Spark 16V 96→98 (rear pads)

ALFA ROMEO 155 , 2.0 Quadrifoglio 4 Turbo 16V 92→96 (rear pads)

ALFA ROMEO 155 , 2.0 Quadrifoglio 4 Turbo 16V 95→96 (rear pads)

ALFA ROMEO 155 , 2.0 Twin Spark 16V 95→97 (rear pads)

ALFA ROMEO 155 , 2.5 V6 92→95 (rear pads)

ALFA ROMEO 155 , 2.5 V6 95→97 (rear pads)

ALFA ROMEO GTV, 2.0 V6 Turbo 95-→ (rear pads)

ALFA ROMEO GTV , 2.0 16V 95→04 (rear pads)

ALFA ROMEO GTV , 2.0 16V 95→03 (rear pads)

ALFA ROMEO GTV , 2.0 Turbo 95-→ (rear pads)

ALFA ROMEO GTV , 3.0 V6 24V 96→00 (rear pads)

ALFA ROMEO Spider , 1.8i 16V 97→05 (rear pads)

ALFA ROMEO Spider , 1.8i 16V 97→05 (rear pads)

ALFA ROMEO Spider , 2.0 Twin Spark 16V 95→06 (rear pads)

ALFA ROMEO Spider , 3.0 V6 95→06 (rear pads)

FIAT Barchetta , 1.8 Coupe 16V 95→96 (rear pads)

FIAT Barchetta , 1.8 Coupe 16V 95→04 (rear pads)

FIAT Bravo , 2.0 HGT 20V 95→02 (rear pads)

FIAT Coupe , 2.0 Turbo 16V 95→03 (rear pads)

FIAT Coupe , 2.0 Turbo 16V 93→95 (rear pads)

FIAT Coupe , 2.0 Turbo 20V 97-→ (rear pads)

FIAT Coupe , Turbo 20V -- (rear pads)

FIAT Punto (1) , 1.4 GT Turbo 97→99 (rear pads)

FIAT Punto (1) , 1.4 GT Turbo 93→97 (rear pads)

FIAT Punto (1) , 1.4 Turbo 93→97 (rear pads)

FIAT Tipo, 96→98 (rear pads)

FIAT Uno , 1.3 Turbo (105CV) 83→94 (rear pads)

FIAT Uno , 1.4 Turbo (111CV) 89→94 (rear pads)

LANCIA Dedra , 2.0 16V 94→98 (rear pads)

LANCIA Dedra , 2.0 HF Integrale 94→97 (rear pads)

LANCIA Dedra , 2.0 HF Integrale Turbo 90→94 (rear pads)

LANCIA Dedra , 2.0 HF Integrale Turbo 94→98 (rear pads)

LANCIA Delta , 1.8 16V 96→97 (rear pads)

LANCIA Delta , 1.8 GT 16V 96→98 (rear pads)

LANCIA Delta , 1.8 LE 96→98 (rear pads)

LANCIA Delta, 1.8 LX 96→98 (rear pads)

LANCIA Delta , 2.0 Integrale 4x4 Turbo 16V (210CV) 91→96 (rear pads)

CL Brakes (prije toga Carbone Lorraine) osnovano je 1919. godine u Francuskoj. Kočni segmenti koriste se u širokom rasponu primjene, od brdskih bicikala do brzih TGV vlakova. Motorsport divizija proizvodi kočione pločice sinteriranjem metala na osnovi praha . Proizvodi sadrže najmanje 10 različitih aditiva kao što su bronca, keramika, ugljik za optimizaciju smjese trenja. Dobiveni proizvod se zatim stavi na metalni nosač i zagrijava na temperaturu od 900 ° C. Na kraju procesa sinteriranja, materijal se spaja i homogenizira.

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...