*58 581   

Rotinger

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1744, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 14. 5.

113,50 € s PDV-om

  

5901436369431

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1744, (2kom)

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1744, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1744, (2kom)

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1744, (2kom)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Dimenzije:

Promjer: 299,7mm

Visina: 80mm

Debljina/minimalna debljina diska: 16 / 14,2mm

Broj rupa: 5

Vrsta diska: Puni

Ograničenje: Payload [kg] 2000; Type Jumper;

OEM: 424941;424942;4249E8;4249K6;51740250;51749555;

Zamjena:

ATE: 24011601231

BOSH: 0986479317

Brembo: 08A45910

Jurid: 562629JC

Textar: 92157600

TRW: DF4750

Delphi: BG4062

Zimmermann: 230237600

Aplikacija:

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 3.0 HDi 180, 130Kw / 177 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

CITROËN JUMPER Bus 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 160, 116Kw / 157 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 150, 110Kw / 150 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 130, 96Kw / 130 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 150, 110Kw / 150 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

CITROËN JUMPER Platform/Chassis 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 155, 115Kw / 157 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 180, 130Kw / 177 HP

CITROËN JUMPER Box 2.2 HDi 130, 96Kw / 130 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 180, 130Kw / 177 HP

CITROËN JUMPER Bus 3.0 HDi 160, 116Kw / 157 HP

CITROËN JUMPER Box 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

FIAT DUCATO Box (250) 130 Multijet 2,3 D, 96Kw / 131 HP

FIAT DUCATO Box (250) 150 Multijet 2,3 D, 109Kw / 148 HP

FIAT DUCATO Box (250) 160 Multijet 3,0 D, 115Kw / 156 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 160 Multijet 3,0 D, 116Kw / 158 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 150 Multijet 2,3 D, 109Kw / 148 HP

FIAT DUCATO Box (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 160 Multijet 3,0 D, 115Kw / 156 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 140 Natural Power, 100Kw / 136 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 120 Multijet 2,3 D, 88Kw / 120 HP

FIAT DUCATO Box (250) 120 Multijet 2,3 D, 88Kw / 120 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 130 Multijet 2,3 D, 96Kw / 131 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 3.0 D Multijet, 130Kw / 177 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 3.0 D Multijet, 130Kw / 177 HP

FIAT DUCATO Box (250) 3.0 D Multijet, 130Kw / 177 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 120 Multijet 2,3 D, 88Kw / 120 HP

FIAT DUCATO Bus (250) 3.0 Multijet, 115Kw / 156 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 160 Multijet 3,0 D, 116Kw / 158 HP

FIAT DUCATO Platform/Chassis (250) 100 Multijet 2,2 D, 74Kw / 100 HP

FIAT DUCATO Box (250) 160 Multijet 3,0 D, 116Kw / 158 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 D, 115Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 175, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 160, 116Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 100, 74Kw / 101 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 3.0 HDi 175, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 175, 130Kw / 177 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

PEUGEOT BOXER Box 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT BOXER Bus 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 160, 116Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Box 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 2.2 HDi 120, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT BOXER Platform/Chassis 3.0 HDi 160, 116Kw / 156 HP

PEUGEOT BOXER Bus 3.0 HDi 145, 107Kw / 146 HP

Kočni diskovi Rotinger rezultat su napredne tehnologije obrade materijala. Kvalitetan i atraktivan dizajn privlači pažnju svih zaljubljenika u tuning. Učinkovit dizajn osigurava smanjenje kočnog puta, uklanjanje kočnih plinova i poboljšava svojstva hlađenja. Rotinger nudi širok spektar kočionih diskova za većinu automobila. Ovisno o osobnom izboru, kupac može odabrati između 7 mogućih vrsta kočionih diskova. Jednostavne (bez bušenja i urezivanja), izrezane, bušene i njihove kombinacije. Atraktivni urezi dizajnirani su na pažljivo osmišljen način. Njihova konstrukcija jamči učinkovito čišćenje kočionih pločica i manje kočione prašine. Originalni dizajn kočnih diskova Rotinger rezultat je dugogodišnjeg istraživanja i ni pod kojim se uvjetima ne može kopirati na druge kočione diskove. Svaki novi model je testiran u ekstremnim uvjetima u kojima se potvrđuje njegova kvaliteta i operativna sigurnost. Na tržištu nudimo 1400 vrsta kočnih diskova za više od 95% automobila. Cijeli proces proizvodnje udovoljava svim sigurnosnim standardima i propisima o kvaliteti. Certifikati TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrđuju kvalitetu proizvoda Rotinger i njegov proizvodni proces. Dostupna serija Tuning i High performance. Obje vrste se mogu naručiti u Graphite Line dizajnu i osnovnom ili izbušenom dizajnu.

 

Set Tuning nudi izvrsnu antikorozivnu zaštitu u kombinaciji s atraktivnim dizajnom koji će se svidjeti svakom ljubitelju sportskih kočnih diskova. Učinkovit stil značajno smanjuje put kočenja i značajno pomaže uklanjati plinove tijekom kočenja. Ventilacijske površine osiguravaju optimalno hlađenje kočnog diska.

 

Rotinger High Performance, kočioni diskovi obogaćeni karbonskim komponentama i inovativnom zaštitom od korozije. Povećani sadržaj karbona jamči bolju toplinsku raspodjelu, niže promjene temperature i na taj način i otpornost na deformaciju diska pri jakom kočenju. Toplinska deformacija jedan je od najčešćih problema današnjih vozila, što dovodi do neugodnih vibracija tijekom kočenja. Jedinstveni dizajn u kombinaciji s karbonskom strukturom osigurava visoka kočna svojstva u svim uvjetima.

Podaci

PoložajRO

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...