*58 712   

Rotinger

Prednji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 2137, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Novi proizvod

Po narudžbi : 4kom

U vašem domu najkasnije: 2. 7.

70,10 € s PDV-om

  

5901436377719

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Prednji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 2137, (2kom)

Prednji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 2137, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Prednji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 2137, (2kom)

Prednji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 2137, (2kom)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Dimenzije:

Promjer: 277mm

Visina: 45mm

Debljina/minimalna debljina diska: 22 / 20,4mm

Broj rupa: 6

Vrsta diska: Ventiliran

OEM: HB403101;MB407038;MB407039;MB407039T;

Zamjena:

ATE: 24012201751

BOSH: 0986478635

Brembo: 09681710

Jurid: 561765J

Textar: 92074600

TRW: DF3031

Delphi: BG2561

Zimmermann:

Aplikacija:

HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 3.0 V6, 104Kw / 141 HP

HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD intercooler, 73Kw / 99 HP

HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TD, 65Kw / 88 HP

HYUNDAI GALLOPER II (JK-01) 2.5 TCi D, 77Kw / 105 HP

MITSUBISHI L 300 Box (P0_W, P1_W) 2.5 D (P05V, P05W, P15V), 51Kw / 69 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 1.6 (P02V, P12V), 51Kw / 69 HP

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G), 76Kw / 103 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P), 51Kw / 70 HP

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G), 70Kw / 95 HP

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G), 104Kw / 141 HP

MITSUBISHI L 300 Box (L03_P) 2.3 D (L038P, L068P), 50Kw / 68 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 (P04W, P14V, P04V), 82Kw / 112 HP

MITSUBISHI L 300 Box (P0_W, P1_W) 1.6 (P12V, P02V), 51Kw / 69 HP

MITSUBISHI L 300 Box (P0_W, P1_W) 2.0 (P03V, P13V), 64Kw / 87 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 D (P25V, P05W, P05V, P15V, P15T), 51Kw / 69 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 (P13V, P03W, P13T), 64Kw / 87 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V), 82Kw / 112 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 i (P13V, P00W, P03V, P03W, P13T), 83Kw / 113 HP

MITSUBISHI L 300 Platform/Chassis (L03_P) 2.5 D (L039P), 51Kw / 69 HP

MITSUBISHI L 300 Box (P0_W, P1_W) 2.0 4WD (P23W, P23V), 63Kw / 86 HP

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 TD 4WD (K34T), 64Kw / 87 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 4WD (P13V, P23V, P23W, P03V, P13T), 65Kw / 88 HP

MITSUBISHI L 300 Box (L03_P) 1.6 (L032P, L062P), 48Kw / 65 HP

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D 4WD (K24T), 51Kw / 70 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V), 80Kw / 109 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 2.3 D (L038P), 50Kw / 68 HP

MITSUBISHI L 300 Platform/Chassis (L03_P) 1.6 (L032P, L062P), 51Kw / 70 HP

MITSUBISHI L 300 Box (P0_W, P1_W) 2.5 TD 4WD, 64Kw / 87 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 (P13T, P03W, P03V, P13V), 66Kw / 90 HP

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G), 70Kw / 95 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.8 4WD (L035G), 60Kw / 82 HP

MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.6 4WD (K33T), 76Kw / 103 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P), 48Kw / 65 HP

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G), 62Kw / 84 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 2.0 4WD (L037G), 65Kw / 88 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 4WD (P13V, P23W, P03V, P13T), 66Kw / 90 HP

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 TD 4WD (P25W, P25V), 64Kw / 87 HP

MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G), 64Kw / 87 HP

Kočni diskovi Rotinger rezultat su napredne tehnologije obrade materijala. Kvalitetan i atraktivan dizajn privlači pažnju svih zaljubljenika u tuning. Učinkovit dizajn osigurava smanjenje kočnog puta, uklanjanje kočnih plinova i poboljšava svojstva hlađenja. Rotinger nudi širok spektar kočionih diskova za većinu automobila. Ovisno o osobnom izboru, kupac može odabrati između 7 mogućih vrsta kočionih diskova. Jednostavne (bez bušenja i urezivanja), izrezane, bušene i njihove kombinacije. Atraktivni urezi dizajnirani su na pažljivo osmišljen način. Njihova konstrukcija jamči učinkovito čišćenje kočionih pločica i manje kočione prašine. Originalni dizajn kočnih diskova Rotinger rezultat je dugogodišnjeg istraživanja i ni pod kojim se uvjetima ne može kopirati na druge kočione diskove. Svaki novi model je testiran u ekstremnim uvjetima u kojima se potvrđuje njegova kvaliteta i operativna sigurnost. Na tržištu nudimo 1400 vrsta kočnih diskova za više od 95% automobila. Cijeli proces proizvodnje udovoljava svim sigurnosnim standardima i propisima o kvaliteti. Certifikati TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrđuju kvalitetu proizvoda Rotinger i njegov proizvodni proces. Dostupna serija Tuning i High performance. Obje vrste se mogu naručiti u Graphite Line dizajnu i osnovnom ili izbušenom dizajnu.

 

Set Tuning nudi izvrsnu antikorozivnu zaštitu u kombinaciji s atraktivnim dizajnom koji će se svidjeti svakom ljubitelju sportskih kočnih diskova. Učinkovit stil značajno smanjuje put kočenja i značajno pomaže uklanjati plinove tijekom kočenja. Ventilacijske površine osiguravaju optimalno hlađenje kočnog diska.

 

Rotinger High Performance, kočioni diskovi obogaćeni karbonskim komponentama i inovativnom zaštitom od korozije. Povećani sadržaj karbona jamči bolju toplinsku raspodjelu, niže promjene temperature i na taj način i otpornost na deformaciju diska pri jakom kočenju. Toplinska deformacija jedan je od najčešćih problema današnjih vozila, što dovodi do neugodnih vibracija tijekom kočenja. Jedinstveni dizajn u kombinaciji s karbonskom strukturom osigurava visoka kočna svojstva u svim uvjetima.

Podaci

PoložajRO

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

Koje promjene očekuju Formulu 1 2026.?

Sve što trebate znati o promjenama u Formuli 1 za 2026
Read more
GFB proizvodi - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) je jedan od najpoznatijih proizvođača turbo i proizvoda za upravljanje gorivom kao što su blow off ventili, regulatori tlaka goriva ili turbo tlaka, vanjski i unutarnji wastegate i još mnogo toga.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 2

Elektrizirajuća atmosfera 2. godišnjeg Meet & Greeta
Read more
AMTS u Italiji

Prva godina AMTS Torino, IT
Read more
UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...