*316 205

Races

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (cijeli set)

Set čepova usisne grane za Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 engines

Novi proizvod

57,20 € s PDV-om

Privremeno nedostupno
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (cijeli set)

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (cijeli set)

Set čepova usisne grane za Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 engines

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (cijeli set)

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (cijeli set)

Ako želite biti obaviješteni o dostupnosti proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

RS-FLP_DEL017   

Set čepova usisne grane za Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 engines

Set koji omogućuje demontažu vrtložnih zaklopki u motorima 2.0 TFSI EA113 sastoji se od originalne Victor Reinz/Elring brtve razvodnika i čepova izrađeni od istog materijala kao originalne vrtložne zaklopke i usisna grana, dodatno ojačani staklenim vlaknima (PA66 GF35).

Usisni čepovi su elementi koji se koriste u dizelskim motorima čija je glavna zadaća uvođenje turbulencije u protok zraka u komoru za izgaranje radi povećanja učinkovitosti izgaranja. Nažalost, ove japanke imaju mnoge nedostatke kao što su:

  • čepovi su dio motora koji je podložan teškom habanju i može pokvariti. Njihov kvar može dovesti do ozbiljnih problema s radom motora, poput gubitka snage, buke ili vibracija.
  • čepovi, čak iu otvorenom položaju, značajno ograničavaju protok zraka, što uzrokuje dodatni otpor i smanjuje učinkovitost izgaranja. Konkretno, kada se motor modificira za povećanje snage i okretnog momenta, vrtložne zaklopke postaju ozbiljno ograničenje performansi motora.
  • čepovi također je skupo popraviti ili zamijeniti. Njihovo uklanjanje i zamjena čepovima popularna je modifikacija koja se koristi među automobilskim entuzijastima koji žele povećati performanse svog motora i izbjeći skupe popravke.

Odgovara:

VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) 2.0 TFSI EA113 engines (AXX, BWA, BWE, BWJ, BPY, BPJ, BUL, BYD, BHZ, CDL, etc. - with toothed belt):

BPJ - 125 kW / 168 BHP - Audi A6 (C6), VW Tiguan;

BWA - 136 kW / 182 BHPSEAT Leon;

AXX, BWA, BWE, BPY - 147 kW / 197 BHP - Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT Leon FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Skoda Octavia (1Z) VRS;

BUL - 162 kW / 217 BHP - Audi A4 (B7) DTM Edition;

CDL - 162 kW / 217 BHP - Volkswagen Polo R WRC;

BYD - 169 kW / 227 BHP - VW Golf Mk5 GTI Edition 30, Pirelli Edition;

CDL - 173 kW / 232 BHP - Volkswagen Golf MKVI GTI Edition 35;

BWJ - 177 kW / 237 BHP - SEAT Leon Cupra, SEAT Leon Cupra Mk2 facelift;

CDL - 188 kW / 252 BHP - Audi S3 (8P), Golf R;

BHZ - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P);

CDL - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT Leon Cupra R Mk2 facelift, VW Scirocco R;

CDL - 199 kW / 267 BHP - Audi TTS, Golf R.

After installing the kit, we recommend changing the ECU software at the tuner to eliminate problems when starting a cold engine.

Ovim kompletom za popravak trebalo bi biti moguće ukloniti sljedeće kodove grešaka:

P1018, 012597, P3135, P2008, P2011, 004120

Navedeni kodovi grešaka odnose se na probleme u radu vrtložnih zaklopki ili njihovih senzora položaja, što može dovesti do raznih nepravilnosti, kao što je gorenje motora aktuatora ili curenje ulja.

P2008 i P2011 odnose se na zaglavljene vrtložne zaklopke u nizu 1 ili 2, a kod 004120 označava problem s vrtložnim zaklopkama u nizu 2. P1018 se odnosi na neispravan signal senzora položaja vrtložnih zaklopki u nizu 1, dok kod 012597 označava abnormalnosti u motoru rad, što može biti uzrokovano, između ostalog, zaglavljivanjem usisnih čepova.

Kod P3135 također se odnosi na senzor položaja vrtložne zaklopke, koji nije dosegao potrebnu točku, što može dovesti do raznih problema s motorom.

Set uključuje:

  • 8 x ADITECH vrtložni čepovi,
  • 1 x VICTOR REINZ / Erling kolektorska brtva,
  • 1 x aluminijski kolektorski utikač na strani regulatora od ADITECH,
  • 1 x bočna kopča za podešavanje

Tehničke specifikacije:
Čepovi izrađeni od PA66 GF35, istog materijala kao usisni kolektor i vrtložne klapne.
Savršena ponovljivost dimenzija.
Izvorni dizajn čepova onemogućuje okretanje zaklopki ili njihovo usisavanje u komoru za izgaranje.

Podaci

MaterijalAluminijum;Plastika

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

Kako ispravno odabrati aluminijske felge za svoj automobil?

Informacije i važni pojmovi koje bi svaki automobilski entuzijast trebao znati za pravi odabir kotača. 
Read more
Čišćenje i impregnacija sportskih filtera

Kako osigurati čistoću i trajnost sportskih filtera?
Read more
Modifikacija motora M52B28

Kako povećati performanse i pouzdanost jednog od najpopularnijih BMW motora?
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Podigli smo event na višu razinu!
Read more
Priprema automobila za ljetnu sezonu

Rastuće temperature donose priliku da svoj automobil pripremite za ljetnu sezonu. Što poboljšati i na što paziti?
Read more
Regulator pritiska goriva i Wastegate

Čemu služe i kakve prednosti donose?
Read more
Modifikacija vozila: BMW E36

Odomknite potenciál svojho auta. 
Read more
Fitinzi

Priključci i crijeva s oznakom AN. Što to znači i čemu služe?
Read more
Forbes

Natjecanje Diamonds of Slovak Business organizira Enterprise Investors. 
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...