Races Garaža: BMW E63 M6

Drifting je jedna od najbrže rastućih disciplina motosporta u svijetu, na temelju koje nastaju brojni zanimljivi projekti diljem svijeta. Takvu zanimljivu imamo i u Košicama u Slovačkoj.

Riječ je o BMW-u E63 M6, koji je prošao kroz značajnu proceduru posvjetljivanja i pokretat će ga moderni, lagani twin-turbo trolitreni S55 motor umjesto V10 S85 motora. Kao što vidite, automobil je trenutno u "kompaktnim" izvedbama, no uskoro će dijelove koji nedostaju zamijeniti karbonsko-kevlarski dijelovi, koji su iznimno lagani, ali i vrlo fleksibilni i savitljivi, što je velika prednost u kontaktnim sportovima kao što je napr. drifting. Karbon-kevlar je vrlo izdržljiv i fleksibilan, što znači da će se prilikom udarca u zid ili protivničko vozilo dio savijati, ali će se nakon popuštanja pritiska vratiti na prvobitno mjesto. Popravak je također vrlo jednostavan. Nakon posvjetljivanja, cijeli je automobil ispoliran i lakiran u OEM BMW boju Black Sapphire Metallic. 

Vozilo će pokretati motor kodnog naziva S55B30 koji potječe iz BMW-a F80 M3 2015 s osnovnom snagom od 431 konjske snage. Plan je modifikacija softvera na 550-600+ konja, jer će automobil biti opremljen prilagođenim ispušnim sustavom, zračnim kanalima i Mishimoto hlađenjem. Povećani hladnjak punjenja održavat će temperature vodeno hlađenog međuhladnjaka na minimumu, što donosi visoke performanse. Pogon će se na kotače prenositi 6-stupanjskim DCT mjenjačem upravljanim HTG sekvencijalnim mjenjačem i elektromotorom. upravljanim preko karbonskog kardana i M6 samoblokirajućeg diferencijala.

Za hlađenje vode korišten je aluminijski hladnjak za vodu iz BMW-a F10 M5 s OEM električnim ventilatorom od 1000 W. Originalna vodena pumpa uklonjena je s motora i zamijenjena električnom pumpom Davies Craig ugrađenom ispod automobila s protokom od 150 l/min i AN16 priključcima koji prolaze ispod automobila preko aluminijskih cijevi.

Električna vodena pumpa značajno rasterećuje motor i može se lako regulirati ručno ili automatski podešavanjem maksimalne i minimalne temperature. Ovaj uređaj se može koristiti i u kombinaciji sa serijskom pumpom za vodu u slučaju da vozilo ima problema sa hlađenjem, što se u našem slučaju sigurno neće dogoditi. 

Opremu šasije pruža BC-Racing podvozje s modificiranim opružnim opterećenjima za maksimalno prianjanje zajedno s IRP kompletom za zaključavanje koji će biti posebno dizajniran za ovu primjenu. Dijelovi šasije nadopunjuju se silentblokovima Powerflex black serije i stražnjim podesivim ramenima Silver project. Bez podesivih krakova, ne bi bilo moguće postaviti agresivan i pozitivan nagib kotača. 

Možda se pitate zašto pozitivan nagib? Kako bi se postiglo maksimalno prianjanje, straga se koriste mekane opruge, koje osiguravaju da se težina vozila tijekom ubrzanja prenosi na stražnji dio, a time se mijenja i oblik stražnje geometrije pod gasom. To osigurava da gume imaju savršeno prianjanje i ravnomjerno trošenje.. 

Ovaj žderač guma definitivno neće biti potrošač. Stoga je FIA ​​homologirani PYROTECT spremnik ugrađen na sjedalo iza suvozača, zajedno s pločom s 3 pumpe, filtrom i elementima iz Nuke Performance. Cijev za gorivo bit će izvedena preko Teflon PTFE crijeva i Races spojnica, koji su otporni na vanjske utjecaje i trkaća goriva. 

Udobnost i sigurnost osiguravaju sportska FIA homologirana sjedala Races RS-PRO 1 zajedno s FIA Races pojasevima u 6 točaka. Obavezna oprema za drift je i sustav za gašenje požara. U ovom vozilu korišten je lagani, električni RRS OPTIFIREX sustav. Prednost ovih sustava je što se jednim pritiskom na tipku, u slučaju požara, oslobađa velika količina sredstva za gašenje požara na motoru i unutrašnjosti, čime se i posada i vozilo štite od opeklina ili potpunog izgaranja. 

Budući da većina prvenstva u driftu zahtijeva gume 265-285 R18, morali su se koristiti felge Japan Racing JR32 širine do 10,5".

Automobil je trenutno u izradi i radi se na tome da se vozi već tijekom sezone 2023. Tijek izrade možete pratiti OVDJE. Sigurno ćete dobiti više informacija koje ćemo donijeti u bliskoj budućnosti. 

Više postova na blogu

Races Garaža: BMW E63 M6

Pro-drift BMW E63 M6 za sezonu 2023
Čitaj više
Plexiclick® - "nevidljivi" držači (registracijskih tablica).

Made in GERMANY
Čitaj više
Mazda RX-7 FD RACE spec.

TURBO WANKEL
Čitaj više
VHT (Very High Temperature)

Budite šareni!
Čitaj više
Ulazak u svijet tuninga

Kako jednostavno krenuti u modifikaciju vozila bez velikih ulaganja
Čitaj više
ŠKODA FABIA RS RALLY 2

Nasljednik uspješnog rally specijala
Čitaj više
OCT - Oil Catch Tank (separator ulja)

Hvatanje ulja i para prije nego što uđu u usis.  
Čitaj više
TEFLONSKA PLETENA KOČNA CRIJEVA

Nemojte izgubiti kontrolu nad svojim kočionim sustavom!
Čitaj više
Recept za uspjeh - BMW E92 2JZ

Mi smo sastavni dio izgradnje trkaćih automobila i evo jednog od njih.
Čitaj više

Podijeli ovu objavu

Komentari (0)

U ovom trenutku nema komentara

Novi komentar

Kategorije Proizvođači

Loading...