Dostava besplatna Dijelovi motora Glavni ležajevi King Racing za motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*554   

King racing

Glavni ležajevi King Racing za motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Mitsubishi motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

Novi proizvod

117,30 € s PDV-om

Privremeno nedostupno
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Glavni ležajevi King Racing za motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Glavni ležajevi King Racing za motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Mitsubishi motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Glavni ležajevi King Racing za motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Glavni ležajevi King Racing za motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

  

611500567124

Vrhunski američki glavni ležaji King Racing Series za Mitsubishi motore 4G63, 4G64 (6/1992 - 1997). 

 Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete.
Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica .

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

MB5209XP STDX

MB5209XP - STD standard (bez brušenja)

MB5209XP.025 - 0,025

MB5209XP0.25 - brušenje 0,25

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

Tehničke informacije (dimenzije) ležaja na stianutie tu.

Weight: .416kg

ComponentF5209/PR
Min Crankshaft Diameter2.244 inch / 56.99mm
Max Crankshaft Diameter2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Bearing Length1.000 inch / 25.40 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm
ComponentM5177U/PR / M5177L/PR
Min Crankshaft Diameter2.244 inch / 56.99mm
Max Crankshaft Diameter2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Bearing Length0.827 inch / 21.01 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.00 mm

Ležajevi pašu za:

 
  • Mitsubishi Express L200 MC - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 2003.08)
  • Mitsubishi Express SF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1997.10)
  • Mitsubishi Express SJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v (1993.01 - 2007.09)
  • Mitsubishi Express SJ - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v (1992.08 - )
  • Mitsubishi Galant HG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 1994.12)
  • Mitsubishi Lancer Evolution I - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1989.05 - 2007.10)
  • motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Proton 4D68 1998cc Inline4
  • motor: Mitsubishi 4D68 1998cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • Mitsubishi Express L200 MD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express SG - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Galant HH - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 DOHC 4v
  • Mitsubishi Galant HH - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Galant HJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Starwagon WA - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Express SH - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express SH - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution IV - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Magna TE - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Starwagon SJ - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Express WA - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Lancer Evolution V - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon SF - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon SF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution VII - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Nimbus UF - motor: Mitsubishi 4G64-S4 2351cc Inline4 SOHC 4v
  • Mitsubishi Nimbus UF - motor: Mitsubishi 4G64 2351cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon SG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express L300 SD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution II - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon L300 SE - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v

Podaci

TipGlavne

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...