Novo Dostava besplatna Mercedes GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes | race-shop.hr Prikaži uvećano

*322 898   

GFB

GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes

Predstavljamo novi DV+ za Mercedes aplikacije! GFB-ovo DV+ rješenje ne može biti jednostavnije – zadržite ono što radi i zamijenite ono što ne funkcionira.GFB-ov asortiman preklopnih ventila DV+ nudi rješenje za izravnu izvedbu za slabe tvorničke preklopne ventile koji se koriste na mnogim modernim vozilima.

Novi proizvod

U Skladištu: 2 kom

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

Kod vas već od: 14. 5.

241,10 € s PDV-om

GFB-T9388   

9328022008066

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes

GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes

Predstavljamo novi DV+ za Mercedes aplikacije! GFB-ovo DV+ rješenje ne može biti jednostavnije – zadržite ono što radi i zamijenite ono što ne funkcionira.GFB-ov asortiman preklopnih ventila DV+ nudi rješenje za izravnu izvedbu za slabe tvorničke preklopne ventile koji se koriste na mnogim modernim vozilima.

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes

GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Predstavljamo novi DV+ za Mercedes aplikacije! GFB-ovo DV+ rješenje ne može biti jednostavnije – zadržite ono što radi i zamijenite ono što ne funkcionira.GFB-ov asortiman preklopnih ventila DV+ nudi rješenje za izravnu izvedbu za slabe tvorničke preklopne ventile koji se koriste na mnogim modernim vozilima.

Specifikacije proizvoda:

  • Poboljšano zadržavanje pojačanja
  • Oštriji odziv na gas
  • Brži oporavak nakon promjene stupnja prijenosa ili kratkog podizanja gasa
  • Dugovječnost bez premca

Poboljšan boost

Otkako su se elektronički OEM preklopni ventili prvi put pojavili sredinom 2000-ih, bilo je mnogo revizija tijekom godina u pokušaju rješavanja problema s pouzdanošću. Dok je posljednja generacija OEM preklopnih ventila postala pouzdanija, uvijek postoji kompromis u pogledu performansi zbog njihove operativne metode i plastične konstrukcije.

Kada su inženjeri GFB-a proveli ispitivanje curenja pojačanog ventila OEM-a u VW Mk8 Golfu R, otkrili su da je curenje znatno veće nego u ranijim generacijama.

Do ovog prekomjernog curenja dolazi zbog rastućeg trenda proizvođača koji montiraju preklopne ventile daljinski na plastične cijevi umjesto izravno na turbopunjač. Mehanizam plastičnog ventila koji se zatvara na plastično sjedište rezultirao je velikim propuštanjem OEM preklopnog ventila - 28 L/min pri 1 baru pojačanja.

Čak i s čeonom brtvom od Vitona (koja se nalazi na svim DV+ klipovima), plastična OEM strana sjedala je bila toliko neravna da je bilo nemoguće postići pouzdanu brtvu. T9380 uspješno rješava ovaj problem ugradnjom integralnog sjedišta klipa strojno izrađenog u njegovo tijelo. Ovaj dizajn osigurava pravilno brtvljenje, čak i na neravnim plastičnim OEM sjedalima.

Oštriji odziv na gas, brži oporavak nakon kratkog podizanja gasa

Tvornički elektronički preklopni ventili rade binarno – ili su otvoreni ili zatvoreni. Vaš gas, međutim, nije. Kada napravite male prilagodbe gasa, binarni rad tvorničkog divertera rezultira naglim promjenama u isporuci snage, što je sama definicija lošeg odziva gasa.

DV+ patentirani sustav "pilot actuation" omogućuje postupno otvaranje i zatvaranje klipa, čime se ujednačava isporuka snage tijekom modulacije leptira za gas i na kraju poboljšava odziv na gas.

Zadržavanjem tvorničke ECU kontrole i recirkulacijom ispuštenog zraka, DV+ je proizvod koji je isključivo orijentiran na performanse i nudi sljedeće prednosti:

  • Oštriji odziv gasa
  • Brži oporavak pri mjenjaču
  • Rješava probleme s curenjem pojačala
  • Napravljeno da traje

Prijave:

MERCEDES-BENZ S-Class S400 Note : Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E-Class W213 E200/E250/E300 (2016-2019) Note : M270/M274 ENGINES ONLY
MERCEDES-BENZ E-Class W213 E200/E250/E300 (2016-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A45 AMG (Facelift Models Only) (2015 - 2018)
MERCEDES-BENZ CLA45 AMG (Facelift Models Only) 2016 - 2018
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ SLK 200/250 (R172)
MERCEDES-BENZ SLK 200/250 (R172)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C118 CLA180/CLA200/CLA250e 1.3T (2019-On)
MERCEDES-BENZ A-Class W177 A160/A180/A200/A250e 1.3T (2018-On)
MERCEDES-BENZ GLB-Class X247 GLB180/GLB200 (2018-On)
MERCEDES-BENZ B- Class W247 B160/B180/B200/B250e (2018-On)
MERCEDES-BENZ A-Class W177 A160/A180/A200/A250e 1.3T (2018-On)
MERCEDES-BENZ C63 & C63 S AMG 4.0TT (2016-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ S63 AMG 4.0TT (2018-2020) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ GLC63 & GLC63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E63 & E63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E63 & E63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ G63 AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ C-Class C300 2.0T (2019-On)
MERCEDES-BENZ AMG GT 4.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ AMG GT 4.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ GLC43 AMG 3.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ CLA35 AMG 2.0T (2020-On)

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Kategorije

Recent posts

RACE-SHOP MEET & GREET 2

Elektrizirajuća atmosfera 2. godišnjeg Meet & Greeta
Read more
AMTS u Italiji

Prva godina AMTS Torino, IT
Read more
UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...