STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*322 898
Novi proizvod
GFB-T9388
9328022008066
GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes
Predstavljamo novi DV+ za Mercedes aplikacije! GFB-ovo DV+ rješenje ne može biti jednostavnije – zadržite ono što radi i zamijenite ono što ne funkcionira.GFB-ov asortiman preklopnih ventila DV+ nudi rješenje za izravnu izvedbu za slabe tvorničke preklopne ventile koji se koriste na mnogim modernim vozilima.Pošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
GFB DV+ T9388 Preusmjerni ventil za Mercedes
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
Specifikacije proizvoda:
Otkako su se elektronički OEM preklopni ventili prvi put pojavili sredinom 2000-ih, bilo je mnogo revizija tijekom godina u pokušaju rješavanja problema s pouzdanošću. Dok je posljednja generacija OEM preklopnih ventila postala pouzdanija, uvijek postoji kompromis u pogledu performansi zbog njihove operativne metode i plastične konstrukcije.
Kada su inženjeri GFB-a proveli ispitivanje curenja pojačanog ventila OEM-a u VW Mk8 Golfu R, otkrili su da je curenje znatno veće nego u ranijim generacijama.
Do ovog prekomjernog curenja dolazi zbog rastućeg trenda proizvođača koji montiraju preklopne ventile daljinski na plastične cijevi umjesto izravno na turbopunjač. Mehanizam plastičnog ventila koji se zatvara na plastično sjedište rezultirao je velikim propuštanjem OEM preklopnog ventila - 28 L/min pri 1 baru pojačanja.
Čak i s čeonom brtvom od Vitona (koja se nalazi na svim DV+ klipovima), plastična OEM strana sjedala je bila toliko neravna da je bilo nemoguće postići pouzdanu brtvu. T9380 uspješno rješava ovaj problem ugradnjom integralnog sjedišta klipa strojno izrađenog u njegovo tijelo. Ovaj dizajn osigurava pravilno brtvljenje, čak i na neravnim plastičnim OEM sjedalima.
Tvornički elektronički preklopni ventili rade binarno – ili su otvoreni ili zatvoreni. Vaš gas, međutim, nije. Kada napravite male prilagodbe gasa, binarni rad tvorničkog divertera rezultira naglim promjenama u isporuci snage, što je sama definicija lošeg odziva gasa.
DV+ patentirani sustav "pilot actuation" omogućuje postupno otvaranje i zatvaranje klipa, čime se ujednačava isporuka snage tijekom modulacije leptira za gas i na kraju poboljšava odziv na gas.
Zadržavanjem tvorničke ECU kontrole i recirkulacijom ispuštenog zraka, DV+ je proizvod koji je isključivo orijentiran na performanse i nudi sljedeće prednosti:
Prijave:
MERCEDES-BENZ S-Class S400 Note : Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E-Class W213 E200/E250/E300 (2016-2019) Note : M270/M274 ENGINES ONLY
MERCEDES-BENZ E-Class W213 E200/E250/E300 (2016-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A45 AMG (Facelift Models Only) (2015 - 2018)
MERCEDES-BENZ CLA45 AMG (Facelift Models Only) 2016 - 2018
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ SLK 200/250 (R172)
MERCEDES-BENZ SLK 200/250 (R172)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C118 CLA180/CLA200/CLA250e 1.3T (2019-On)
MERCEDES-BENZ A-Class W177 A160/A180/A200/A250e 1.3T (2018-On)
MERCEDES-BENZ GLB-Class X247 GLB180/GLB200 (2018-On)
MERCEDES-BENZ B- Class W247 B160/B180/B200/B250e (2018-On)
MERCEDES-BENZ A-Class W177 A160/A180/A200/A250e 1.3T (2018-On)
MERCEDES-BENZ C63 & C63 S AMG 4.0TT (2016-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ S63 AMG 4.0TT (2018-2020) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ GLC63 & GLC63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E63 & E63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ E63 & E63 S AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ G63 AMG 4.0TT (2018-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ C-Class C300 2.0T (2019-On)
MERCEDES-BENZ AMG GT 4.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ AMG GT 4.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ GLC43 AMG 3.0TT (2019-On) Two Valves Required
MERCEDES-BENZ CLA35 AMG 2.0T (2020-On)
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
Predstavljamo novi DV+ za Mercedes...