Dostava besplatna FORGE Motorsport Turbo pokrivač za Fiat 500, 595 i 695 (ne IHI Turbo) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*259 758

FORGE Motorsport

Turbo pokrivač za Fiat 500, 595 i 695 (ne IHI Turbo)

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL5 dizajniran je za serijske turbo punjače Fiat 500, 595 i 695. Ovaj turbo pokrivač dizajniran je za izolaciju topline zračenja koju proizvodi turbopunjač.

Novi proizvod

198,20 € s PDV-om

Trenutno nije raspoloživo
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Turbo pokrivač za Fiat 500, 595 i 695 (ne IHI Turbo)

Turbo pokrivač za Fiat 500, 595 i 695 (ne IHI Turbo)

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL5 dizajniran je za serijske turbo punjače Fiat 500, 595 i 695. Ovaj turbo pokrivač dizajniran je za izolaciju topline zračenja koju proizvodi turbopunjač.

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Turbo pokrivač za Fiat 500, 595 i 695 (ne IHI Turbo)

Turbo pokrivač za Fiat 500, 595 i 695 (ne IHI Turbo)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

FMTUBL5   

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL5 dizajniran je za serijske turbo punjače Fiat 500, 595 i 695. Ovaj turbo pokrivač dizajniran je za izolaciju topline zračenja koju proizvodi turbopunjač.

Forge Motorsport FMTUBL5 dizajniran je za Fiat 500, 595 i 695 turbo (ovo ne bi trebalo odgovarati onima koji imaju IHI turbo). Ovaj turbo pokrivač dizajniran je za izolaciju topline zračenja koju proizvodi turbopunjač.

Ovaj dizajn je stvoren da izdrži najteža okruženja i dokazano podnosi temperature do 2500°F (1370°C) topline zračenja što bi trebalo pomoći u zaštiti i produljenju vijeka trajanja komponenti motora.

Inovacija u dizajnu drži toplinu ispušnih plinova sadržanih unutar vruće strane turbopunjača dalje od hladne strane i usisnog puta što pomaže u smanjenju turbo kašnjenja i temperature usisa zraka što rezultira većom snagom.

Jednostavan odgovor korištenjem postojećeg OEM hardvera.

Imajte na umu da bi turbo deka trebala izgubiti svoju fleksibilnost tijekom prvih nekoliko ciklusa zagrijavanja kako se materijal stvrdnjava, tako da se jednom postavljena ne smije rutinski uklanjati jer to može oštetiti deku.

· Zakovice od nehrđajućeg čelika
· Vanjska školjka od karbonske tkanine
· Unutarnja jezgra izrađena od kalcij magnezij silikat vune
· Visokotemperaturna silika tkanina

MarkaModelGeneracija
Fiat500500
Fiat500Euro 6 Abarth
Fiat595145BHP
Fiat595 >  Turismo 165BHP
Fiat595Competizione 180BHP
Fiat595Trofeo 160BHP
Fiat695 >  Rivale 180BHP
Fiat695XSR Yamaha Limited Edition 165BHP
FiatPunto Evo 2010-2015Abarth Multiair

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...