STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*322 896
Novi proizvod
GFB-T9380
9328022008004
GFB DV+ T9380 Preusmjerni ventil za VW i Audi aplikacije
Predstavljamo novi DV+ za VW i Audi aplikacije! GFB-ovo DV+ rješenje ne može biti jednostavnije – zadržite ono što radi i zamijenite ono što ne funkcionira.GFB-ov asortiman preklopnih ventila DV+ nudi rješenje za izravnu izvedbu za slabe tvorničke preklopne ventile koji se koriste na mnogim modernim vozilima.Pošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
GFB DV+ T9380 Preusmjerni ventil za VW i Audi aplikacije
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
Specifikacije proizvoda:
Otkako su se elektronički OEM preklopni ventili prvi put pojavili sredinom 2000-ih, bilo je mnogo revizija tijekom godina u pokušaju rješavanja problema s pouzdanošću. Dok je posljednja generacija OEM preklopnih ventila postala pouzdanija, uvijek postoji kompromis u pogledu performansi zbog njihove operativne metode i plastične konstrukcije.
Kada su inženjeri GFB-a proveli ispitivanje curenja pojačanog ventila OEM-a u VW Mk8 Golfu R, otkrili su da je curenje znatno veće nego u ranijim generacijama.
Do ovog prekomjernog curenja dolazi zbog rastućeg trenda proizvođača koji montiraju preklopne ventile daljinski na plastične cijevi umjesto izravno na turbopunjač. Mehanizam plastičnog ventila koji se zatvara na plastično sjedište rezultirao je velikim propuštanjem OEM preklopnog ventila - 28 L/min pri 1 baru pojačanja.
Čak i s čeonom brtvom od Vitona (koja se nalazi na svim DV+ klipovima), plastična OEM strana sjedala je bila toliko neravna da je bilo nemoguće postići pouzdanu brtvu. T9380 uspješno rješava ovaj problem ugradnjom integralnog sjedišta klipa strojno izrađenog u njegovo tijelo. Ovaj dizajn osigurava pravilno brtvljenje, čak i na neravnim plastičnim OEM sjedalima.
Tvornički elektronički preklopni ventili rade binarno – ili su otvoreni ili zatvoreni. Vaš gas, međutim, nije. Kada napravite male prilagodbe gasa, binarni rad tvorničkog divertera rezultira naglim promjenama u isporuci snage, što je sama definicija lošeg odziva gasa.
DV+ patentirani sustav "pilot actuation" omogućuje postupno otvaranje i zatvaranje klipa, čime se ujednačava isporuka snage tijekom modulacije leptira za gas i na kraju poboljšava odziv na gas.
Zadržavanjem tvorničke ECU kontrole i recirkulacijom ispuštenog zraka, DV+ je proizvod koji je isključivo orijentiran na performanse i nudi sljedeće prednosti:
Prijave:
AUDI S4 B9 (2016-On) 3.0TFSI
AUDI S5 B9 3.0TFSI (2017-On)
AUDI A6 3.0TFSI MHEV C8 (2019-On)
AUDI S6 2.9TFSI (2020-On) (Two Valves Required)
AUDI A7 3.0TFSI (2017-On)
AUDI S7 2.9TFSI (2020-On) (Two Valves Required)
AUDI A8 3.0TFSI (2017-On)
AUDI SQ5 3.0TFSI (2017-On)
AUDI Q7 3.0TFSI (2021-On)
AUDI Q8 3.0TFSI (2018-On)
AUDI RS4 B9 2.9TFSI (2017-On) (Two Valves Needed)
AUDI RS5 B9 2.9TFSI (2018-On)
SKODA Octavia Mk4 2.0TSI (EA888 EVO4) 2020-On
VW Arteon 2.0 TSI EA888 EVO4 2021-On
VW Golf GTI Mk8 (EA888 EVO4)
VW Golf R Mk8 2.0TSI EA888 EVO4
VW T-Roc R (2019-On)
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
Predstavljamo novi DV+ za VW i Audi...