*316 206

Races

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (bez brtve)

Set čepova usisne grane za Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 engines

Novi proizvod

37,50 € s PDV-om

Privremeno nedostupno
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (bez brtve)

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (bez brtve)

Set čepova usisne grane za Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 engines

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (bez brtve)

Set čepova usisne grane za VAG 2.0 TFSI EA113 (bez brtve)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

RS-FLP_DEL018   

Set čepova usisne grane za Audi/Seat/Skoda/Volkswagen 2.0 TFSI EA113 engines

Set koji omogućuje demontažu vrtložnih zaklopki kod motora 2.0 TFSI EA113 sastoji se od čepova izrađeni od istog materijala kao originalne vrtložne zaklopke i usisna grana, dodatno ojačani staklenim vlaknima (PA66 GF35).

Usisni čepovi su elementi koji se koriste u dizelskim motorima čija je glavna zadaća uvođenje turbulencije u protok zraka u komoru za izgaranje radi povećanja učinkovitosti izgaranja. Nažalost, ove japanke imaju mnoge nedostatke kao što su:

  • čepovi su dio motora koji je podložan teškom habanju i može pokvariti. Njihov kvar može dovesti do ozbiljnih problema s radom motora, poput gubitka snage, buke ili vibracija.
  • čepovi, čak iu otvorenom položaju, značajno ograničavaju protok zraka, što uzrokuje dodatni otpor i smanjuje učinkovitost izgaranja. Konkretno, kada se motor modificira za povećanje snage i okretnog momenta, vrtložne zaklopke postaju ozbiljno ograničenje performansi motora.
  • čepovi također je skupo popraviti ili zamijeniti. Njihovo uklanjanje i zamjena čepovima popularna je modifikacija koja se koristi među automobilskim entuzijastima koji žele povećati performanse svog motora i izbjeći skupe popravke.

Odgovara:

VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) 2.0 TFSI EA113 engines (AXX, BWA, BWE, BWJ, BPY, BPJ, BUL, BYD, BHZ, CDL, etc. - with toothed belt):

BPJ - 125 kW / 168 BHP - Audi A6 (C6), VW Tiguan;

BWA - 136 kW / 182 BHPSEAT Leon;

AXX, BWA, BWE, BPY - 147 kW / 197 BHP - Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT Leon FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Skoda Octavia (1Z) VRS;

BUL - 162 kW / 217 BHP - Audi A4 (B7) DTM Edition;

CDL - 162 kW / 217 BHP - Volkswagen Polo R WRC;

BYD - 169 kW / 227 BHP - VW Golf Mk5 GTI Edition 30, Pirelli Edition;

CDL - 173 kW / 232 BHP - Volkswagen Golf MKVI GTI Edition 35;

BWJ - 177 kW / 237 BHP - SEAT Leon Cupra, SEAT Leon Cupra Mk2 facelift;

CDL - 188 kW / 252 BHP - Audi S3 (8P), Golf R;

BHZ - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P);

CDL - 195 kW / 261 BHP - Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT Leon Cupra R Mk2 facelift, VW Scirocco R;

CDL - 199 kW / 267 BHP - Audi TTS, Golf R.

After installing the kit, we recommend changing the ECU software at the tuner to eliminate problems when starting a cold engine.

Ovim kompletom za popravak trebalo bi biti moguće ukloniti sljedeće kodove grešaka:

P1018, 012597, P3135, P2008, P2011, 004120

Navedeni kodovi grešaka odnose se na probleme u radu vrtložnih zaklopki ili njihovih senzora položaja, što može dovesti do raznih nepravilnosti, kao što je gorenje motora aktuatora ili curenje ulja.

P2008 i P2011 odnose se na zaglavljene vrtložne zaklopke u nizu 1 ili 2, a kod 004120 označava problem s vrtložnim zaklopkama u nizu 2. P1018 se odnosi na neispravan signal senzora položaja vrtložnih zaklopki u nizu 1, dok kod 012597 označava abnormalnosti u motoru rad, što može biti uzrokovano, između ostalog, zaglavljivanjem usisnih čepova.

Kod P3135 također se odnosi na senzor položaja vrtložne zaklopke, koji nije dosegao potrebnu točku, što može dovesti do raznih problema s motorom.

Set uključuje:

  • 8 x ADITECH vrtložni čepovi,
  • 1 x aluminijski kolektorski utikač na strani regulatora od ADITECH,
  • 1 x bočna kopča za podešavanje

Tehničke specifikacije:
Čepovi izrađeni od PA66 GF35, istog materijala kao usisni kolektor i vrtložne klapne.
Savršena ponovljivost dimenzija.
Izvorni dizajn čepova onemogućuje okretanje zaklopki ili njihovo usisavanje u komoru za izgaranje.

Podaci

MaterijalPlastika;Aluminijum

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

GFB proizvodi - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) je jedan od najpoznatijih proizvođača turbo i proizvoda za upravljanje gorivom kao što su blow off ventili, regulatori tlaka goriva ili turbo tlaka, vanjski i unutarnji wastegate i još mnogo toga.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 2

Elektrizirajuća atmosfera 2. godišnjeg Meet & Greeta
Read more
AMTS u Italiji

Prva godina AMTS Torino, IT
Read more
UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...