-19% Snižena cijena! Dostava besplatna FORGE Motorsport Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija | race-shop.hr Prikaži uvećano

*259 690

FORGE Motorsport

Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija

FORGE Motorsport - Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI i Audi S3 8V Šasija

Novi proizvod

U Skladištu: 1 kom

Pažnja: Posljednji artikli na stanju!

Kod vas već od: 9. 10.

701,50 € s PDV-om

-19%

866,00 € s PDV-om

FMMK7FMIC   

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija

Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija

FORGE Motorsport - Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI i Audi S3 8V Šasija

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija

Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija

Ako želite biti obaviješteni o dostupnosti proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

FORGE Motorsport - Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI i Audi S3 8V Šasija

*Napominjemo - Ovo nije prikladno za Audi S3 facelift 2017 nadalje - Možda će biti potrebne neke izmjene na Audi S3 i TTS*

Ovo je naš međuhladnjak za Mk7 Golf, MK7R , Audi TT MK3 2.0 TSI i S3 (8V šasija) opremljen motorom EA888 2.0 TSI. Volkswagen grupa je promijenila gotovo sve od Mk6 do Mk7 šasije, tako da je ova jezgra morala biti dizajnirana od nule kako bi se uklopila s redizajniranim hladnjakom i kondenzatorom.

Smanjeno turbo kašnjenje, povećan odziv

  • Dizajniran za VW Golf GTI (Mk7) za savršenu prilagodbu
  • Veća ukupna površina za veću disipaciju topline
  • Koristeći rasnu specifikaciju, Forge Alsus je dizajnirao zračnu jezgru šipke i ploče
  • Lijevani krajnji spremnici visokog protoka koji osiguravaju optimalan prijelaz zraka za učinkovitost hlađenja
  • Dyno dokazuje povećanje konjskih snaga i okretnog momenta
  • Omogućuje glađu krivulju snage
  • Dimenzije: 650x420x50mm
  • Uključuje potreban hardver i upute za instalaciju

Dizajnirana za performanse i pouzdanost, jezgra se uklapa u skladišnu lokaciju, što znači da je hlađenje radikalno poboljšano u odnosu na OEM. Naš testni Golf Mk7 GTI postigao je 16 KS više bez ikakvih drugih modifikacija, dok je također pokazao dosljednih 25-30°C (77-88°F pad temperature u odnosu na standard na dinamometaru, sa svim vožnjama izvedenim istog dana sa samo 2°C varijacije u temperaturi okoline tijekom rada (zapravo je bilo 2°C toplije kada smo testirali Forge jezgru). Jezgra ima dimenzije 650x420x50.

Također možete vidjeti usporedbu pada temperature standardnih i Forge jezgri na donjem grafikonu.

 

Temperatura temeljne jezgre obično se povećala za 5°C pri svakom sljedećem radu, pri čemu je zagrijavanje postalo pravi problem nakon samo tri rada. Standardni ECU povlačio je tajming i pojačavao nakon samo jednog rada – obično sve iznad 40°C ulazne temperature uzrokuje da ECU promijeni vrijeme paljenja kako bi odgovarao – a osnovni ECU je dosegao vrhunac na 60°C u svom prvom radu, gdje je bila Forge jezgra mogli vratiti temperaturu pod kontrolu nakon svakog rada tako da je do kraja 4 uzastopna rada središnja temperatura porasla samo za 4°C.

Sve ovo je postignuto na serijskom automobilu (treba napomenuti da, iako Volkswagen tvrdi da ima 220 KS za ovaj novi motor, vidjeli smo primjere u rasponu od 230 do 240 KS potpuno serijski, na istoj cesti). Uvjereni smo da bi jezgra trebala nastaviti isporučivati mnogo nižu temperaturu usisnog punjenja od zalihe u svim stanjima usklađenosti, budući da se temelji na našem nagrađivanom Mk5/Mk6 međuhladnjaku koji je s velikim uspjehom ugrađen na sve, od cestovnih i trkačkih automobila, za punu utrku i drag automobile.

 

Jezgra se isporučuje u satensko crnoj boji, svijetlo obloženoj prahom, i uključuje sav montažni pribor potreban za instalaciju.

 

Pregled kupaca: 

"Kupio sam i postavio ovaj nadograđeni međuhladnjak na svoj mk7 golf gti iz 2014.
Otkrio sam da je ispuštanje rashladne tekućine iz hladnjaka i uklanjanje cijele prednje ploče daleko lakše jer morate malo izbrusiti plastiku s prednje ploče kako bi male stezaljke pristajale (one pričvršćuju hladnjak za međuhladnjak) koje sam prije imao zamijenio radijator i otkrio da je to vrlo jednostavan postupak za iskusnog mehaničara. Također morate izrezati nekoliko komadića plastike s prednje ploče kako biste dobili pristup malim vijcima koji pričvršćuju radijator klima uređaja na međuhladnjak.

 

Također morate ukloniti plastičnu oblogu/ vodilicu koja se nalazi na vrhu hladnjaka kako biste ga vratili u prednju ploču. I također dva velika samonarezna vijka koja se isporučuju za držanje intercoolera na prednjoj ploči su prevelika. Ali osim male količine izmjena na prednjoj ploči, mogu reći na prvi dojam da su kvaliteta i dizajn na mjestu. Vizualno možete jasno vidjeti značajno povećanje veličine uz zadržavanje tvorničke lokacije i opreme. Automobil tek treba mapirati, ali ne sumnjam da bi ovaj međuhladnjak trebao savršeno obavljati svoj posao!"

 

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




MarkaModelOznaka
AudiTT ()
VolkswagenGolf Mk7 (5G) (2012 - 2017)

Recent posts

Kako ispravno odabrati aluminijske felge za svoj automobil?

Informacije i važni pojmovi koje bi svaki automobilski entuzijast trebao znati za pravi odabir kotača. 
Read more
Čišćenje i impregnacija sportskih filtera

Kako osigurati čistoću i trajnost sportskih filtera?
Read more
Modifikacija motora M52B28

Kako povećati performanse i pouzdanost jednog od najpopularnijih BMW motora?
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Podigli smo event na višu razinu!
Read more
Priprema automobila za ljetnu sezonu

Rastuće temperature donose priliku da svoj automobil pripremite za ljetnu sezonu. Što poboljšati i na što paziti?
Read more
Regulator pritiska goriva i Wastegate

Čemu služe i kakve prednosti donose?
Read more
Modifikacija vozila: BMW E36

Odomknite potenciál svojho auta. 
Read more
Fitinzi

Priključci i crijeva s oznakom AN. Što to znači i čemu služe?
Read more
Forbes

Natjecanje Diamonds of Slovak Business organizira Enterprise Investors. 
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...