STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*259 690
Novi proizvod
FMMK7FMIC
Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija
FORGE Motorsport - Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI i Audi S3 8V ŠasijaPošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
Poboljšani međuhladnjak za Golf Mk7, Audi TT MK3 i Audi S3 8V Šasija
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
*Napominjemo - Ovo nije prikladno za Audi S3 facelift 2017 nadalje - Možda će biti potrebne neke izmjene na Audi S3 i TTS*
Ovo je naš međuhladnjak za Mk7 Golf, MK7R , Audi TT MK3 2.0 TSI i S3 (8V šasija) opremljen motorom EA888 2.0 TSI. Volkswagen grupa je promijenila gotovo sve od Mk6 do Mk7 šasije, tako da je ova jezgra morala biti dizajnirana od nule kako bi se uklopila s redizajniranim hladnjakom i kondenzatorom.
Smanjeno turbo kašnjenje, povećan odziv
Dizajnirana za performanse i pouzdanost, jezgra se uklapa u skladišnu lokaciju, što znači da je hlađenje radikalno poboljšano u odnosu na OEM. Naš testni Golf Mk7 GTI postigao je 16 KS više bez ikakvih drugih modifikacija, dok je također pokazao dosljednih 25-30°C (77-88°F pad temperature u odnosu na standard na dinamometaru, sa svim vožnjama izvedenim istog dana sa samo 2°C varijacije u temperaturi okoline tijekom rada (zapravo je bilo 2°C toplije kada smo testirali Forge jezgru). Jezgra ima dimenzije 650x420x50.
Također možete vidjeti usporedbu pada temperature standardnih i Forge jezgri na donjem grafikonu.
Temperatura temeljne jezgre obično se povećala za 5°C pri svakom sljedećem radu, pri čemu je zagrijavanje postalo pravi problem nakon samo tri rada. Standardni ECU povlačio je tajming i pojačavao nakon samo jednog rada – obično sve iznad 40°C ulazne temperature uzrokuje da ECU promijeni vrijeme paljenja kako bi odgovarao – a osnovni ECU je dosegao vrhunac na 60°C u svom prvom radu, gdje je bila Forge jezgra mogli vratiti temperaturu pod kontrolu nakon svakog rada tako da je do kraja 4 uzastopna rada središnja temperatura porasla samo za 4°C.
Sve ovo je postignuto na serijskom automobilu (treba napomenuti da, iako Volkswagen tvrdi da ima 220 KS za ovaj novi motor, vidjeli smo primjere u rasponu od 230 do 240 KS potpuno serijski, na istoj cesti). Uvjereni smo da bi jezgra trebala nastaviti isporučivati mnogo nižu temperaturu usisnog punjenja od zalihe u svim stanjima usklađenosti, budući da se temelji na našem nagrađivanom Mk5/Mk6 međuhladnjaku koji je s velikim uspjehom ugrađen na sve, od cestovnih i trkačkih automobila, za punu utrku i drag automobile.
Jezgra se isporučuje u satensko crnoj boji, svijetlo obloženoj prahom, i uključuje sav montažni pribor potreban za instalaciju.
Pregled kupaca:
"Kupio sam i postavio ovaj nadograđeni međuhladnjak na svoj mk7 golf gti iz 2014.
Otkrio sam da je ispuštanje rashladne tekućine iz hladnjaka i uklanjanje cijele prednje ploče daleko lakše jer morate malo izbrusiti plastiku s prednje ploče kako bi male stezaljke pristajale (one pričvršćuju hladnjak za međuhladnjak) koje sam prije imao zamijenio radijator i otkrio da je to vrlo jednostavan postupak za iskusnog mehaničara. Također morate izrezati nekoliko komadića plastike s prednje ploče kako biste dobili pristup malim vijcima koji pričvršćuju radijator klima uređaja na međuhladnjak.
Također morate ukloniti plastičnu oblogu/ vodilicu koja se nalazi na vrhu hladnjaka kako biste ga vratili u prednju ploču. I također dva velika samonarezna vijka koja se isporučuju za držanje intercoolera na prednjoj ploči su prevelika. Ali osim male količine izmjena na prednjoj ploči, mogu reći na prvi dojam da su kvaliteta i dizajn na mjestu. Vizualno možete jasno vidjeti značajno povećanje veličine uz zadržavanje tvorničke lokacije i opreme. Automobil tek treba mapirati, ali ne sumnjam da bi ovaj međuhladnjak trebao savršeno obavljati svoj posao!"
Marka | Model | Generacija |
---|---|---|
Audi | S3 | 2.0 TSI (8V Chassis) |
Audi | TT | Mk3 > 2.0 TSI 2015 Onwards |
Audi | TTS | Mk3 8S (2014-) |
Skoda | Kodiaq | 2.0TSI (EA888 Gen 3) |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > R |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI Clubsport ED40 |
Volkswagen | Golf | MK7 > R |
Volkswagen | Tiguan | 2.0 TSI 2017 Onwards |
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
FORGE Motorsport - Poboljšani...