Dijelovi motora Leteći ležajevi King Racing za motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25 | race-shop.hr Prikaži uvećano

*565   

King racing

Leteći ležajevi King Racing za motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za BMW motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25. 

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 1. 5.

90,80 € s PDV-om

  

611500542725

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Leteći ležajevi King Racing za motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25

Leteći ležajevi King Racing za motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za BMW motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25. 

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Leteći ležajevi King Racing za motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25

Leteći ležajevi King Racing za motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za BMW motore M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25. 

 Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete.
Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

CR6640XP STDX

CR6640XP - standard (bez brušenja)

CR6640XP.025 - 0,025

CR6640XP0.25 - brušenje 0,25

CR6640XP0.5 - brušenje 0,50

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Weight: .211kg

ComponentC4042-PR
Min Crankshaft Diameter1.771 inch / 44.97mm
Max Crankshaft Diameter1.771inch / 44.99mm
Min Housing Diameter1.890 inch / 48.00 mm
Max Housing Diameter1.890 inch / 48.02 mm
Bearing Length0.709 inch / 18.00 mm
Max Wall Thickness0.059 inch / 1.49 mm

Ležajevi pašu za:

  • BMW 320i E30 - motor: BMW M20B20 1991cc Inline6 SOHC 2v (1977.01 - 1993.12)
  • BMW 320i E36 - motor: BMW M50B20 1991cc Inline6 DOHC 4v (1989.01 - 1996.07)
  • BMW 323i E21 - motor: BMW M20B23 2315cc Inline6 SOHC 2v (1978.01 - 1986.12)
  • BMW 325Ci E46 - motor: BMW M54B25 2494cc Inline6 DOHC 4v (2000.11 - )
  • BMW 325i E30 - motor: BMW M20B25 2494cc Inline6 SOHC 2v (1985.07 - 1994.04)
  • BMW 325i E36 - motor: BMW M50B25 2494cc Inline6 DOHC 4v (1988.01 - 1996.09)
  • BMW 328i E36 - motor: BMW M52B28 2793cc Inline6 DOHC 4v (1994.09 - 2002.02)
  • BMW 330d E92 (2009.03 - ) - motor: BMW M54B30 2979cc Inline6 DOHC 4v (2000.01 - )
  • BMW 523i E39 - motor: BMW M52B25 2494cc Inline6 DOHC 4v (1994.01 - 2001.01)
  • BMW 525E E28 - motor: BMW M20B27 2693cc Inline6 SOHC 2v (1983.01 - )
  • BMW Z3 E36-7 - motor: BMW M54B22 2171cc Inline6 DOHC 4v (2000.08 - )
  • BMW Z3 E36-7 - motor: BMW M52B20 1991cc Inline6 DOHC 4v (1994.01 - 2003.12)
  • motor: BMW M50B27 2694cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 320Ci E46 - motor: BMW M54B22 2171cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 323i E30 - motor: BMW M20B23 2315cc Inline6 SOHC 2v
  • BMW 323i E36 - motor: BMW M52B25 2494cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 325E E30 - motor: BMW M20B27 2693cc Inline6 SOHC 2v
  • BMW 328Ci E46 - motor: BMW M52B28 2793cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 520i E28 - motor: BMW M20B20 1991cc Inline6 SOHC 2v
  • BMW 520i E34 - motor: BMW M50B20 1991cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 525i E34 - motor: BMW M20B25 2494cc Inline6 SOHC 2v
  • BMW 525i E34 - motor: BMW M50B25 2494cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 525i E39 - motor: BMW M54B25 2494cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 530i E39 - motor: BMW M54B30 2979cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 320i E46 - motor: BMW M54B22 2171cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 323Ci E46 - motor: BMW M52B25 2494cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 328i E46 - motor: BMW M52B28 2793cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 330Ci E46 - motor: BMW M54B30 2979cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW 530d Gran Turismo F07 - motor: BMW M50B25 2494cc Inline6 DOHC 4v
  • BMW Z4 E85 - motor: BMW M54B25 2494cc Inline6 DOHC 4v

Podaci

TipRadilice

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...