Dijelovi motora Leteći ležajevi King Racing za motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L | race-shop.hr Prikaži uvećano

*578   

King racing

Leteći ležajevi King Racing za motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za Opel motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 1. 5.

58,60 € s PDV-om

  

611500556364

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Leteći ležajevi King Racing za motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Leteći ležajevi King Racing za motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za Opel motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Leteći ležajevi King Racing za motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Leteći ležajevi King Racing za motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Vrhunski američki leteči ležaji King Racing Series za Opel motore 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Tvrtka Racing bearings osnovana je 1960. Tvrtka trenutno isporučuje OEM ležajeve za zrakoplovnu i automobilsku industriju, gdje je nagrađena mnogim certifikatima kvalitete. 

Kombiniraju više od 50 godina iskustva, najviše standarde i napredne simulacijske tehnologije kako bi postigli bolje rezultate. Također neprestano istražuju nove načine za poboljšanje ovih proizvoda i poboljšanje tvorničkih tehnologija proizvodnje trkačih ležaja.

Jedini proizvod tvrtke KING bearings su ležajevi, usredotočeni su isključivo na istraživanje, razvoj i proizvodnju najkvalitetnijih ležajeva, zahvaljujući kojima su među vodećima u ovoj industriji.
Najnovija serija trkačih ležaja XP high performance nudi jedinstvenu troslojnu bakrenu konstrukciju pMax Black ™ sa slojevima nikla, što je 24% tvrđe od bilo kojih ostalih troslojnih ležajeva. Stoga su idealni za velika i dugotrajna opterećenja, na pr. na stazi. Ležajevi su kompatibilni sa svim vrstama radilica .

Prije narudžbe molimo odaberite točnu vrstu ležaja:

CR4017XP STDX

CR4017XP - STD standard (bez brušenja)

CR4017XP.025 - 0,025

CR4017XP0.25 - brušenje 0,25

CR4017XP0.5 - brušenje 0,50

Dimenzije ležaja

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Rez radilice

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Promjena debljine ležaja u odnosu na izvornik

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

Weight: .167kg

ComponentC4017-PR / C 421L-PR
Min Crankshaft Diameter1.928 inch / 48.97mm
Max Crankshaft Diameter1.929inch / 48.99mm
Min Housing Diameter2.047 inch / 52.00 mm
Max Housing Diameter2.048 inch / 52.01 mm
Bearing Length0.760 inch / 19.30 mm
Max Wall Thickness0.059 inch / 1.50 mm

Ležajevi pašu za:

  • Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
  • Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
  • Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
  • Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
  • Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 - )
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
  • Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
  • Holden Astra TR - motor: Holden C18SEL 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
  • Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
  • Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 - )
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
  • Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
  • Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
  • Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
  • Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
  • Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 - )
  • Holden Rodeo TF/R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
  • Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
  • Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
  • motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SE/SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18XE/XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NE/NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel E18NV/NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SE/SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H/K Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
  • Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
  • Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v

  

Podaci

TipRadilice

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...