STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*322 901
Novi proizvod
GFB-T9451
9328022000138
GFB VTA T9451 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za VAG 1.8/2.0/2.5 TFSI
VTA je učinkovito rješenje za otpuhavanje za vozila Audi, VW, Škoda i SEAT 1.8/2.0/2.5 TFSI s tvorničkim elektroničkim preklopnim ventilom.Pošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
GFB VTA T9451 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za VAG 1.8/2.0/2.5 TFSI
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
Ako želite zvuk s vašim performansama (ili performanse s vašim zvukom!), GFB-ov VTA pruža upravo to! Kombinacijom dokazanih prednosti performansi GFB revolucionarnog DV+ s ventilacijom atmosfere, VTA daje agresivan zvuk ispuhivanja, poboljšani odziv gasa i oporavak pri punjenju, kao i superiorno zadržavanje pri punjenju i pouzdanost u ekstremnim uvjetima.
VTA dijeli uspješnu DV+ filozofiju dizajna:
"Zadrži ono što radi, zamijeni ono što ne funkcionira"
To znači da GFB zadržava ECU kontrolu i solenoid iz tvorničkog preklopnika kako bi osigurao najbrže moguće vrijeme odziva, bez dodatnih i nepotrebnih troškova zamjene solenoida kao što to rade neke marke.
Slab dio tvorničkog razvodnika oduvijek je bio plastični mehanizam ventila – ovo je dio koji su inženjeri GFB-a zamijenili. VTA ima CNC strojno obrađene komponente trupaca koje traju cijeli život, a također je promijenjen način rada ventila za bolje performanse. Tvornički preklopni ventil može raditi samo u dva stanja - otvoreno ili zatvoreno. Kada se potpuno otvori pri niskom pojačanju ili tijekom djelomičnog podizanja gasa u sredini zavoja, uzrokuje povećano kašnjenje i primjetno nelinearni prijelaz pojačanja.
GFB je bio pionir u korištenju "pilot rada" u DV+, koji funkcionira prenamjenom tvorničkog solenoida za kontrolu tlaka iza klipa, a ne samog klipa. To omogućuje da hod solenoida bude mnogo kraći, ubrzavajući vrijeme odziva i povećavajući silu pokretanja. Što je još važnije, omogućuje postupno otvaranje i zatvaranje klipa kao odgovor na količinu prisutnog tlaka prednabijanja, što uglađuje prijelaze prednabijanja i smanjuje kašnjenje uzrokovano tvorničkim preklopnim ventilom.
Upravo ova filozofija dizajna čini VTA ne samo rješenjem ventila za otpuhivanje s najboljom izvedbom, već i najboljom vrijednošću na tržištu.
Glavne značajke:
VTA ili DV+?
Ovisi želite li zvuk ili ne. Oba ventila izrađena su od materijala iste kvalitete i mehanizma ventila i oba nude iste prednosti u pogledu performansi i pouzdanosti. Međutim, VTA izlazi u atmosferu iza zvuka dok DV+ ponovno cirkulira zrak kako bi bio tih.
Zašto odabrati VTA umjesto "BOV odstojnika"?
"BOV distanceri" su jeftini i stvaraju zvuk. Ali to je to. Svi inherentni problemi s performansama i pouzdanošću koje imate s tvorničkim preklopnim ventilom ostaju, jer odstojnik ni na koji način ne mijenja preklopni ventil. VTA poboljšava rad preklopnog ventila za zvuk I performanse.
Zašto odabrati VTA umjesto kompleta koji uključuje solenoid?
Budući da zamjena tvorničkog solenoida ne donosi nikakve prednosti u pogledu performansi, samo mnogo višu cijenu! Ako se VTA s tvorničkim solenoidom može otvoriti za nekoliko stotinki sekunde, zašto platiti više nego što je potrebno?
Ovi motori dolaze iz tvornice bez bilo kakvog preklopnog ventila, što rezultira valom turbo kompresora svaki put kada se gas zatvori nakon pojačanja.
Usis je akustički podešen da potisne treperavi zvuk kompresorskog udara, ali ne eliminira učinak impulsa tlaka – to je ono za što su preklopni i ispušni ventili izvorno dizajnirani.
GFB VTA ponovno uvodi ispušni ventil u TSI sustav, koji eliminira val kompresora kako bi zaštitio turbo, i isporučuje prepoznatljivi "whoosh" ispuhivanja pri podizanju gasa.
VTA se učvršćuje izravno u cjevovod za punjenje turbo motora, zamjenjujući kratku plastičnu spojnicu CNC strojno obrađenim dijelom na koji se montira VTA. Komplet također uključuje T-pojačivač i vakuumsku cijev koja se pričvršćuje na jedan od vakuumskih otvora razvodnika za izvor vakuumskog signala iza VTA ventila.
Prijave:
AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI S3 8P (2006-2013) 2.0TFSI
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
AUDI A6 2.0TFSI (2006-2011)
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2008-2012) 2.0TFSI EA888
VW Passat B6 2.0 TSI 05-11
VW Jetta Mk5 2.0T 2005-2010
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14 Note : Direct Fit
AUDI TTS 8J 2.0 TFSI 06-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA113) 06-10 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
VW Scirocco R Mk3 2.0t FSI (EA113) 06-13
VW Golf Mk6 1.4 TSI (Turbo Only, NOT Twincharged) 08-13
VW Golf R Mk6 2.0TSI 08-13
VW Golf GTI Mk6 2.0TSI 08-13
VW Jetta GLI Mk6 1.8T/2.0T 2010-2018 Note : 100% Direct Bolt-On Installation For Your Selected Car, No Extra Adaptors Or Mods Required.
AUDI A6 2.0TFSI (2011-2018)
AUDI A1 2010-2014 1.4TFSI (90kW/122hp)
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
AUDI RS3 8V (2015-2017)
VW EOS 2.0 TFSI 2006-2015
VW Scirocco Mk3 2.0t FSI
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (Turbo Only)
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
VTA je učinkovito rješenje za...