Dostava besplatna Skraćen prijenos (short shifter) DNA RACING komplet za podizanje papučice gasa i mjenjač za TOYOTA YARIS GR (2020 - ) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*329 659

DnA Racing

DNA RACING komplet za podizanje papučice gasa i mjenjač za TOYOTA YARIS GR (2020 - )

This fully plug&play kit raises the accelerator pedal by 17mm and moves it to the left by 20mm. The purpose of this modification allows you to use the "Double-clutching" and "heel and toe" techniques quickly and easily.       

Novi proizvod

Po narudžbi

U vašem domu najkasnije: 21. 11.

135,30 € s PDV-om

Preporučujemo kupnju kompleta za čišćenje i impregnaciju

PC1852   

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

DNA RACING komplet za podizanje papučice gasa i mjenjač za TOYOTA YARIS GR (2020 - )

DNA RACING komplet za podizanje papučice gasa i mjenjač za TOYOTA YARIS GR (2020 - )

This fully plug&play kit raises the accelerator pedal by 17mm and moves it to the left by 20mm. The purpose of this modification allows you to use the "Double-clutching" and "heel and toe" techniques quickly and easily.       

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

DNA RACING komplet za podizanje papučice gasa i mjenjač za TOYOTA YARIS GR (2020 - )

DNA RACING komplet za podizanje papučice gasa i mjenjač za TOYOTA YARIS GR (2020 - )

Ako želite biti obaviješteni o dostupnosti proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

This fully plug&play kit raises the accelerator pedal by 17mm and moves it to the left by 20mm. The purpose of this modification allows you to use the "Double-clutching" and "heel and toe" techniques quickly and easily.       

This fully plug&play kit raises the accelerator pedal by 17mm and moves it to the left by 20mm. The purpose of this modification allows you to use the "Double-clutching" and "heel and toe" techniques quickly and easily.

PREDNOSTI:

  • Smanjeni razmak između gasa i kočnice omogućuje kraće, a time i brže pokrete između gasa i kočnice.
  • Tijekom brzog mijenjanja brzina, pronašli smo zaglavljivanje kod standardnog mjenjača, što stvara "pomake" i/ili "ogrebotine", posebno između druge i treće brzine. Sve to može generirati naglo trošenje sinkronizatora, kvar mjenjača iu najgorem slučaju neželjeno "pretjerano okretaje" što nije dobro za distribuciju.
    U sportskoj vožnji, pri ubrzanju, tehnika dvostrukog kvačila općenito se koristi za rješavanje ovih problema (Toyota, svjesna ovog problema, ubacila je elektronički sustav koji se može aktivirati iza automatskog uređaja s dvostrukim kvačilom). Ova elektronička pomoć pomaže ograničiti te probleme, ali ručno upravljanje može biti, ako se dobro izvede, mnogo učinkovitije i preciznije.
    U usporavanju , s druge strane, koristi se tehnika "peta i prsti", što omogućuje bolju sinkronizaciju mijenjanja stupnjeva prijenosa, pomažući sinkronizatorima mjenjača da postignu brže, preciznije prebacivanje u niže stupnjeve prijenosa bez grebanja i zaglavljivanja.
  • " Peta i prsti " su u biti tehnika vožnje koja kombinira kočenje s prebacivanjem u niži stupanj prijenosa. Obično ga koristite prije ulaska u zavoj kako biste maksimizirali svoju brzinu dok dinamiku automobila održavate na mnogo višim sigurnim razinama. Cilj ove tehnike je ujednačeno uskladiti brzinu motora s brzinom kotača. Kada se papučica spojke otpusti, motor djeluje kao kočnica i, prije nego što mjenjač počne okretati motor, potonji riskira usporavanje pogonskih kotača toliko da potkopava prianjanje gume i u svakom slučaju stvara prijenos opterećenja vozila koje ga može destabilizirati.
    U slučaju pogona na prednje kotače, prijenos opterećenja može biti toliko intenzivan da olakša stražnju osovinu sve dok se prianjanje guma ne poništi, što rezultira proklizavanjem vozila i okretanjem oko sebe ili, u slučaju ograničenog prianjanja, zbog čega prednji kotači gube trakciju, a rezultirajuća putanja je podupravljanje.
    S druge strane, vozilo sa stražnjim pogonom uvijek će preupravljati, ali čak iu tom slučaju bit će ga teško kontrolirati.
    Vozilo s pogonom na sve kotače, kao što je slučaj s YARIS-om, radit će kombinaciju ta dva, na temelju raspodjele trakcije i prianjanja svake gume.

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

Kako ispravno odabrati aluminijske felge za svoj automobil?

Informacije i važni pojmovi koje bi svaki automobilski entuzijast trebao znati za pravi odabir kotača. 
Read more
Čišćenje i impregnacija sportskih filtera

Kako osigurati čistoću i trajnost sportskih filtera?
Read more
Modifikacija motora M52B28

Kako povećati performanse i pouzdanost jednog od najpopularnijih BMW motora?
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Podigli smo event na višu razinu!
Read more
Priprema automobila za ljetnu sezonu

Rastuće temperature donose priliku da svoj automobil pripremite za ljetnu sezonu. Što poboljšati i na što paziti?
Read more
Regulator pritiska goriva i Wastegate

Čemu služe i kakve prednosti donose?
Read more
Modifikacija vozila: BMW E36

Odomknite potenciál svojho auta. 
Read more
Fitinzi

Priključci i crijeva s oznakom AN. Što to znači i čemu služe?
Read more
Forbes

Natjecanje Diamonds of Slovak Business organizira Enterprise Investors. 
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...