STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*322 861
Novi proizvod
GFB-T9025
9328022000862
GFB Respons T9025 Blow off Valve - Universal (25/25mm)
GFB Respons T9025 Preusmjerivač/ventil za otpuhivanje sa sustavom za podešavanje zvuka UNIVERZALNI s 25 mm ulazom i 25 mm izlazom (također odgovara aplikacijama Audi, VW, Ford, Mazda).Ventilacija atmosfere BOV ne radi na vašem automobilu? Isprobajte GFB odgovore – iznenadit ćete se!Pošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
GFB Respons T9025 Blow off Valve - Universal (25/25mm)
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
TMS ODZIV: PAMETNIJI OD DVOSTRUKOG ISPUHNOG VENTILA
Na površini može izgledati kao samo još jedan dvostruki ventil za ispuhivanje, ali Respons je zapravo puno više od toga. S GFB-ovim patentiranim sustavom prilagodbe nagiba ventilacije, Respons vam omogućuje preciznu kontrolu količine otvora za zrak iz svakog od dva izlaza.
Zašto je ovo tako važno? Dva su ključna razloga:
Podesite glasnoću zvuka ispuhivanja. Recirkulirajte sav zrak za tihi tvornički rad, ispustite ga u atmosferu za maksimalnu buku ili ga postavite BILO GDJE između kako želite.
Ostvarite zvuk ispuhivanja BEZ izazivanja zaustavljanja, povratnog udara ili bilo kojih drugih problema povezanih s BOV-om, čak i na automobilu s osjetljivim mjeračem protoka zraka (MAF).
Respons nije samo stvaratelj buke, on također:
Na primjer, korištenjem GFB-ovog TMS (Turbo Management System) principa, testovi pokazuju da Respons može vratiti motor na vršno pojačanje do 30% brže od tvorničkog preklopnog ventila prilikom mijenjanja brzina.
Okretanje prstena za podešavanje otvara atmosferski otvor, dok se recirkulacijski otvor istovremeno zatvara. To rezultira mogućim omjerima ventilacije u rasponu od 100% recirkulacije, sve do 100% atmosfere i bilo gdje između.
Performanse I zvuk bez kompromisa!
Dostupan u velikom izboru univerzalnih kompleta i kompleta za izravno pričvršćivanje vijcima
Ovaj komplet za pričvršćivanje vijcima ima uključeno sve što vam je potrebno, uklapa se izravno u tvornicu (ne na poseban adapter) i nisu potrebne nikakve izmjene na automobilu.
Specifikacije proizvoda:
GFB-u nisu strani BOV-ovi s dva priključka. Zapravo, GFB je bio pionir u dizajnu 1999., nadovezujući se na patentirani sustav prilagodbe nagiba ventilacije 2001. godine.
Ova tehnologija nije samo trik – to je ključ za dobivanje zvuka ispuhivanja bez problema (za razliku od drugih ventila), i ekskluzivna je za GFB.
Za razliku od tvorničkih premosnih ventila ili ventila drugih marki koji zahtijevaju različite opruge za različite razine pojačanja, GFB ventil NE MOŽE se prisilno otvoriti velikim pojačanjem!
Uravnoteženi dizajn klipa u GFB ventilu koristi tlak prednabijanja s obje strane kako bi se poništile sile. Stoga nije važno koliko pojačanja pokrećete, možete biti sigurni da će Respons ventil sve to isporučiti motoru.
GFB-ov princip TMS (Turbo Management System) temelji se na metodi rada koja se razlikuje od svih tvorničkih premosnih ventila, a koja se može sažeti kao:
- Tvornički premosni ventil je otvoren dok se ne zatraži zatvaranje.
- GFB TMS ventil je zatvoren dok se ne zatraži otvaranje.
Ova razlika u metodama rada znači da GFB ventil odzračuje samo kada je potrebno i samo dovoljno zraka da spriječi prenapon kompresora.
Na primjer, tijekom promjene stupnja prijenosa moguće je kratko vrijeme zadržati malu količinu prednabijanja. Zatim, kada se gas ponovno otvori, vršno pojačanje se postiže brže nego ako se izgubi sav tlak (kao što je slučaj s tvorničkim ventilom koji predugo ostaje potpuno otvoren).
Prijave:
AUDI 8L (1996-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
FORD AUSTRALIA Territory SY 4.0L Turbo 06-11 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 FG 4.0L Turbo 08-On
MAZDA SP Turbo 2002 (150kW/200hp)
VW Golf GTI Mk4 1.8t 97-05 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
VW New Beetle 1st Generation 1.8t 99-On Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
VW Passat B5-B5.5 1.8t 96-05 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
VW Polo GTI Mk4F (Typ 9N3) 1.8t 05-09 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
AUDI S4 B5 (Typ 8D) 2.7 Biturbo 97-01 (Two Valves Required)
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
VW Bora MK4 1.8t 00-05
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
GFB Respons T9025...