Dostava besplatna Usisni čepovi Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*316 195

Races

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za Audi/Volkswagen/Porsche 4.2 V8 TDI motori

Novi proizvod

135,50 € s PDV-om

Privremeno nedostupno
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za Audi/Volkswagen/Porsche 4.2 V8 TDI motori

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Ako želite biti obaviješteni o dostupnosti proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

RS-FLP_DEL009   

Set čepova usisne grane za Audi/Volkswagen/Porsche 4.2 V8 TDI motori

Set omogućuje demontažu vrtložnih zaklopki u 4.2 V8 TDI motorima i sastoji se od dvije originalne Victor Reinz/Elring brtve razdjelnika, seta limitera za krajnji položaj regulatora i čepova izrađeni od istog materijala kao originalne vrtložne zaklopke i usisna grana, dodatno ojačani staklenim vlaknima (PA66 GF35).

Usisni čepovi su elementi koji se koriste u dizelskim motorima čija je glavna zadaća uvođenje turbulencije u protok zraka u komoru za izgaranje radi povećanja učinkovitosti izgaranja. Nažalost, ove japanke imaju mnoge nedostatke kao što su:

  • čepovi su dio motora koji je podložan teškom habanju i može pokvariti. Njihov kvar može dovesti do ozbiljnih problema s radom motora, poput gubitka snage, buke ili vibracija.
  • čepovi, čak iu otvorenom položaju, značajno ograničavaju protok zraka, što uzrokuje dodatni otpor i smanjuje učinkovitost izgaranja. Konkretno, kada se motor modificira za povećanje snage i okretnog momenta, vrtložne zaklopke postaju ozbiljno ograničenje performansi motora.
  • čepovi također je skupo popraviti ili zamijeniti. Njihovo uklanjanje i zamjena čepovima popularna je modifikacija koja se koristi među automobilskim entuzijastima koji žele povećati performanse svog motora i izbjeći skupe popravke.

Odgovara:

VAG 4.2 V8 TDI motori:

Audi

A8 D3 (4E2, 4E8)
4.2 TDI quattro (BMC) 4134ccm 320KM/235kW 2005/01-2005/06
4.2 TDI quattro (BVN) 4134ccm 326KM/240kW 2005/07-2010/ 07

A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)
4.2 TDI quattro (CDSB) 4134ccm 351KM/258kW 2009/11-2014/04
4.2 TDI quattro (CTEC) 4134ccm 385KM/283kW 2013/10-2018/01

Q7 (4LB)
4 .2 TDI quattro (BTR) 4134ccm 326KM/240kW 2007/03-2009/06
4.2 TDI quattro (CCFA CCFC) 4134ccm 340KM/250kW 2009/05-2015/08

Q7 Van (4LB)
4.2 TDI quattro (BTR) 4134ccm 326KM /240kW 2007/03 -2009/06
4.2 TDI quattro (CCFA CCFC) 4134ccm 340KM/250kW 2007/03-2015/08


Porsche

CAYENNE (92A)
4.2 S Diesel (MCU.DB) 4134ccm 382KM/281kW 2012/10-
4.2 S Diesel (MCU.DC) ) 4134ccm 385KM/283kW 2014/10 -


Volkswagen

TOUAREG (7P5, 7P6)
4.2 V8 TDI (CKDA) 4134ccm 340KM/250kW 2010/01-2018/03

Nakon postavljanja čepova, upotrijebite graničnik za podešavanje, koji je uključen u komplet, kako biste izbjegli prikazivanje pogreške na kontrolnoj ploči.

Ovim kompletom za popravak trebalo bi biti moguće ukloniti sljedeće kodove grešaka:

P1018, 012597, P3135, P2008, P2011, 004120

Navedeni kodovi grešaka odnose se na probleme u radu vrtložnih zaklopki ili njihovih senzora položaja, što može dovesti do raznih nepravilnosti, kao što je gorenje motora aktuatora ili curenje ulja.

P2008 i P2011 odnose se na zaglavljene vrtložne zaklopke u nizu 1 ili 2, a kod 004120 označava problem s vrtložnim zaklopkama u nizu 2. P1018 se odnosi na neispravan signal senzora položaja vrtložnih zaklopki u nizu 1, dok kod 012597 označava abnormalnosti u motoru rad, što može biti uzrokovano, između ostalog, zaglavljivanjem usisnih čepova.

Kod P3135 također se odnosi na senzor položaja vrtložne zaklopke, koji nije dosegao potrebnu točku, što može dovesti do raznih problema s motorom.

Set uključuje:

  • 16 x ADITECH usisni čepovi,
  • 2 x VICTOR REINZ / Erling kolektorska brtva,
  • 2 x ADITECH aluminijski kolektorski čep na strani regulatora,
  • 2 x ADITECH24 regulator položaja zaklopke,
  • 2 x bočna kopča za podešavanje

Tehničke specifikacije:
Čepovi izrađeni od PA66 GF35, istog materijala kao usisni kolektor i vrtložne klapne.
Savršena ponovljivost dimenzija.
Izvorni dizajn čepova onemogućuje okretanje zaklopki ili njihovo usisavanje u komoru za izgaranje.

Podaci

MaterijalPlastika;Aluminijum

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

Kako ispravno odabrati aluminijske felge za svoj automobil?

Informacije i važni pojmovi koje bi svaki automobilski entuzijast trebao znati za pravi odabir kotača. 
Read more
Čišćenje i impregnacija sportskih filtera

Kako osigurati čistoću i trajnost sportskih filtera?
Read more
Modifikacija motora M52B28

Kako povećati performanse i pouzdanost jednog od najpopularnijih BMW motora?
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Podigli smo event na višu razinu!
Read more
Priprema automobila za ljetnu sezonu

Rastuće temperature donose priliku da svoj automobil pripremite za ljetnu sezonu. Što poboljšati i na što paziti?
Read more
Regulator pritiska goriva i Wastegate

Čemu služe i kakve prednosti donose?
Read more
Modifikacija vozila: BMW E36

Odomknite potenciál svojho auta. 
Read more
Fitinzi

Priključci i crijeva s oznakom AN. Što to znači i čemu služe?
Read more
Forbes

Natjecanje Diamonds of Slovak Business organizira Enterprise Investors. 
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...