Dostava besplatna Usisni čepovi Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*316 195

Races

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za Audi/Volkswagen/Porsche 4.2 V8 TDI motori

Novi proizvod

135,40 € s PDV-om

Privremeno nedostupno
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za Audi/Volkswagen/Porsche 4.2 V8 TDI motori

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Set čepova usisne grane za VAG 4.2 V8 TDI (cijeli set)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

RS-FLP_DEL009   

Set čepova usisne grane za Audi/Volkswagen/Porsche 4.2 V8 TDI motori

Set omogućuje demontažu vrtložnih zaklopki u 4.2 V8 TDI motorima i sastoji se od dvije originalne Victor Reinz/Elring brtve razdjelnika, seta limitera za krajnji položaj regulatora i čepova izrađeni od istog materijala kao originalne vrtložne zaklopke i usisna grana, dodatno ojačani staklenim vlaknima (PA66 GF35).

Usisni čepovi su elementi koji se koriste u dizelskim motorima čija je glavna zadaća uvođenje turbulencije u protok zraka u komoru za izgaranje radi povećanja učinkovitosti izgaranja. Nažalost, ove japanke imaju mnoge nedostatke kao što su:

  • čepovi su dio motora koji je podložan teškom habanju i može pokvariti. Njihov kvar može dovesti do ozbiljnih problema s radom motora, poput gubitka snage, buke ili vibracija.
  • čepovi, čak iu otvorenom položaju, značajno ograničavaju protok zraka, što uzrokuje dodatni otpor i smanjuje učinkovitost izgaranja. Konkretno, kada se motor modificira za povećanje snage i okretnog momenta, vrtložne zaklopke postaju ozbiljno ograničenje performansi motora.
  • čepovi također je skupo popraviti ili zamijeniti. Njihovo uklanjanje i zamjena čepovima popularna je modifikacija koja se koristi među automobilskim entuzijastima koji žele povećati performanse svog motora i izbjeći skupe popravke.

Odgovara:

VAG 4.2 V8 TDI motori:

Audi

A8 D3 (4E2, 4E8)
4.2 TDI quattro (BMC) 4134ccm 320KM/235kW 2005/01-2005/06
4.2 TDI quattro (BVN) 4134ccm 326KM/240kW 2005/07-2010/ 07

A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)
4.2 TDI quattro (CDSB) 4134ccm 351KM/258kW 2009/11-2014/04
4.2 TDI quattro (CTEC) 4134ccm 385KM/283kW 2013/10-2018/01

Q7 (4LB)
4 .2 TDI quattro (BTR) 4134ccm 326KM/240kW 2007/03-2009/06
4.2 TDI quattro (CCFA CCFC) 4134ccm 340KM/250kW 2009/05-2015/08

Q7 Van (4LB)
4.2 TDI quattro (BTR) 4134ccm 326KM /240kW 2007/03 -2009/06
4.2 TDI quattro (CCFA CCFC) 4134ccm 340KM/250kW 2007/03-2015/08


Porsche

CAYENNE (92A)
4.2 S Diesel (MCU.DB) 4134ccm 382KM/281kW 2012/10-
4.2 S Diesel (MCU.DC) ) 4134ccm 385KM/283kW 2014/10 -


Volkswagen

TOUAREG (7P5, 7P6)
4.2 V8 TDI (CKDA) 4134ccm 340KM/250kW 2010/01-2018/03

Nakon postavljanja čepova, upotrijebite graničnik za podešavanje, koji je uključen u komplet, kako biste izbjegli prikazivanje pogreške na kontrolnoj ploči.

Ovim kompletom za popravak trebalo bi biti moguće ukloniti sljedeće kodove grešaka:

P1018, 012597, P3135, P2008, P2011, 004120

Navedeni kodovi grešaka odnose se na probleme u radu vrtložnih zaklopki ili njihovih senzora položaja, što može dovesti do raznih nepravilnosti, kao što je gorenje motora aktuatora ili curenje ulja.

P2008 i P2011 odnose se na zaglavljene vrtložne zaklopke u nizu 1 ili 2, a kod 004120 označava problem s vrtložnim zaklopkama u nizu 2. P1018 se odnosi na neispravan signal senzora položaja vrtložnih zaklopki u nizu 1, dok kod 012597 označava abnormalnosti u motoru rad, što može biti uzrokovano, između ostalog, zaglavljivanjem usisnih čepova.

Kod P3135 također se odnosi na senzor položaja vrtložne zaklopke, koji nije dosegao potrebnu točku, što može dovesti do raznih problema s motorom.

Set uključuje:

  • 16 x ADITECH usisni čepovi,
  • 2 x VICTOR REINZ / Erling kolektorska brtva,
  • 2 x ADITECH aluminijski kolektorski čep na strani regulatora,
  • 2 x ADITECH24 regulator položaja zaklopke,
  • 2 x bočna kopča za podešavanje

Tehničke specifikacije:
Čepovi izrađeni od PA66 GF35, istog materijala kao usisni kolektor i vrtložne klapne.
Savršena ponovljivost dimenzija.
Izvorni dizajn čepova onemogućuje okretanje zaklopki ili njihovo usisavanje u komoru za izgaranje.

Podaci

MaterijalAluminijum;Plastika

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

GFB proizvodi - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) je jedan od najpoznatijih proizvođača turbo i proizvoda za upravljanje gorivom kao što su blow off ventili, regulatori tlaka goriva ili turbo tlaka, vanjski i unutarnji wastegate i još mnogo toga.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 2

Elektrizirajuća atmosfera 2. godišnjeg Meet & Greeta
Read more
AMTS u Italiji

Prva godina AMTS Torino, IT
Read more
UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...