Sezona Winter Beater počinje!

Mnogi ljudi stavljaju svoja vozila u zimski san kako bi ih zaštitili od nepovoljnih vremenskih uvjeta, temperatura ispod nule i soli ili šljunka. No, među nama ima i mnogo entuzijasta koji za ta razdoblja imaju posebno rezervirane automobile, tzv. Winter Beater. 

Winter Beater je vozilo sa slabom estetikom, ali jakom tehničkom stranom, kupljeno za korištenje tijekom 3 zimska mjeseca za vožnju kroz prednja vrata.

Budžet odlučuje, pa ćemo u sljedećim koracima govoriti o tome kako jednostavno i jeftino pripremiti svoje vozilo a da vaša djevojka/žena ništa ne primijeti.

Sportski volan i glavčina

Za pravilno upravljanje na snijegu bitno je čvrsto držati vozilo u rukama. Za to će vam trebati sportski volan, koji se postavlja pomoću sportske glavčine. Prilikom odabira volana potrebno je voditi računa o površini i uvlačenju volana.

  • Zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta, stalnog kontakta sa snijegom i time mokrih ruku, preporučamo odabir kožne površine.
  • Uvlačenje volana je ukupna udaljenost od držanja volana do ruba. U tom slučaju morate paziti da vam volan ne bude preblizu tijela u kombinaciji s glavčinom, što bi moglo uzrokovati neudoban položaj sjedenja ili udaranje laktom u sjedalo.  

Glavčina volana odabire se prema vrsti vozila. Za svaki proizvod navedene su dimenzije za provjeru, tako da možete biti sigurni da će proizvod 100% odgovarati vašem stupu upravljača. 

Hidraulična ručna kočnica

Hidraulična ručne kočnica je više od kočenja vozila prilikom parkiranja. Također se koristi za proklizavanje automobila, za kočenje u tijesnim borbama od vrata do vrata ili za produženje trajekotrije proklizavanja nekoliko metara dalje kada su zaštitne ograde preblizu.. 

Prilikom odabira ručne kočnice potrebno je razmisliti o pravilnom izboru kočnog cilindra i načinu pričvršćivanja

  • Za serijske automobile, bez modifikacije kočionog sustava (veće kočnice), preporučujemo valjke od 15,8 mm (0,625"). Ova vrsta stvara pravi pritisak na stražnje kočnice kako bi se kotači zaustavili pri brzini, a u isto vrijeme ne zahtijeva razvoj velike sile pri povlačenju ručice kočnice.
  • Prianjanje je vrlo subjektivno i zato nudimo klasične, reverzne ili skrivene ručne kočnice. 

PRO TIP: Za spajanje hidrauličkog cilindra ručne kočnice trebat će vam spojnice ili utičnice AN3 (izlaz) i AN4 (ulaz)

Ovjes

Čak i na snijegu i skliskim površinama, želimo da nas automobil sluša na riječ i ne da se ponaša kao nekontrolirani čamac. Kako biste poboljšali upravljivost, preporučamo ugradnju ovjesa podesive visine ili barem spuštene opruge. Niži centar gravitacije omogućuje smanjenje nagiba i oštrije reakcije pri vožnji s kontroliranim proklizavanjem. U isto vrijeme, automobil izgleda agresivnije i može impresionirati svojim snažnim stavom. 

  • Spuštene opruge koriste originalni ovjes i postavljaju se jednostavnom zamjenom opruga za oprugu. Kod ove vrste ovjesa nije moguće mijenjati visinu vozila po želji. 
  • Podesiv ovjes po visini nudi širok raspon mogućnosti podešavanja visine, ukupni promjer amortizera je manji i stoga omogućuje ugradnju širih kotača, a također ne stvara prepreku kada su prednji kotači maksimalno okrenuti (ako je instaliran komplet lock kit)

Povećan kut zakretanja prednjih kotača (lock kit)

Zima sa sobom nosi snježne ceste koje su idealne za bočnu vožnju, ali i povećavaju rizik od lakog prevrtanja koje može biti opasno. Kako bi spriječili prevrtanje vozila, a ujedno i mogućnost vožnje pod većim kutom, u ponudi imamo adaptere za povećanje  "kuta".

Lakoća postavljanja i kut koji pružaju čine ove dodatke idealnim rješenjem za zimske zabave. Bez potrebe za proširenjem prednje osovine, možete okretati kotače do vrtoglavih kutova.

PRO TIP: Preporučamo korištenje uskih diskova ili diskova s ​​niskim ET kako se guma ne bi sudarila s unutarnjim blatobranom vozila prilikom okretanja prednjih kotača pod najvećim kutom.

Samoblokirajući diferencijal

Pravilna trakcija temelj je kretanja na snježnim površinama. Bez vuče, osoba je zakopana na mjestu i ne može se ni pomaknuti s mjesta. Idealno rješenje je korištenje Racing Diffs umetka diferencijala, koji omogućuje normalan rad diferencijala na niskim okretajima, ali kada se pritisne gas i pod opterećenjem, oba kotača su uključena umjesto da se lakši kotač samovoljno vrti u zavoju, što može biti vrlo opasno.

Uložak radi na širenju dviju tarnih ploča koje guranjem "zatvaraju" diferencijal, a ponaša se kao da je samokočiv, čak u nekim situacijama i zavaren. 

  • U usporedbi sa zavarenim diferencijalom, umetak je skuplji, ali ne uzrokuje negativno preskakanje unutarnjeg kotača pri parkiranju i nižim brzinama
  • Nudi mogućnost otvorenog diferencijala kada vozilo nije pod opterećenjem i stoga nema neočekivanog preupravljanja

Sigurnosne značajke

Svaka Winter Beater (zimska mlatilica) trebala bi sadržavati sljedeće osnovne sigurnosne značajke:

Više postova na blogu

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Čitaj više
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Čitaj više
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Čitaj više
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Čitaj više
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Čitaj više
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Čitaj više
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Čitaj više
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Čitaj više
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Čitaj više

Podijeli ovu objavu

Komentari (0)

U ovom trenutku nema komentara

Novi komentar

Kategorije Proizvođači

Loading...