Dobrý den jsou kotouče high performance v plné verzi bez děr a drážek chlazené i z vnitřní strany od náboje?
STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
*59 442
Novi proizvod
5901436379652
Prednji kočioni diskovi Rotinger High Performance, 2848HP, (2kom)
Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).Pošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
Prednji kočioni diskovi Rotinger High Performance, 2848HP, (2kom)
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
Dimenzije:
Promjer: 312mm
Visina: 34,2mm
Debljina/minimalna debljina diska: 25 / 23mm
Broj rupa: 9
Vrsta diska: Ventiliran
OEM: 8L0615301;8N0615301A;JZW615301G;
Zamjena:
ATE: 24012501231 , 24032501231
BOSH: 0986478467
Brembo: 09788011 , 09788075/p>
Jurid: 562132J
Textar: 92098500
TRW: DF4064
Delphi: BG3528
Zimmermann: 100124000
Aplikacija:
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 120Kw / 163 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 140Kw / 190 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 165Kw / 224 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 132Kw / 180 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 110Kw / 150 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 176Kw / 240 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 140Kw / 190 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 165Kw / 224 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 140Kw / 190 HP
AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 165Kw / 224 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T, 120Kw / 163 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T, 110Kw / 150 HP
AUDI TT Roadster (8N9) 1.8 T quattro, 140Kw / 190 HP
AUDI A3 (8L1) S3 quattro, 154Kw / 210 HP
AUDI TT (8N3) 1.8 T quattro, 132Kw / 180 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 165Kw / 225 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 T Cupra R, 154Kw / 209 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 74Kw / 100 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP
SEAT IBIZA V (6J5) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro, 110Kw / 150 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6 16 V, 77Kw / 105 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.8 20V, 92Kw / 125 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V, 92Kw / 125 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6, 74Kw / 100 HP
SEAT IBIZA IV (6L1) 1.9 TDI Cupra R, 118Kw / 160 HP
SEAT LEON (1M1) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.9 TDI, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 2.8 Cupra 4, 150Kw / 204 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI, 110Kw / 150 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.8 20VT, 132Kw / 180 HP
SEAT LEON (1M1) 1.6, 75Kw / 102 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 110Kw / 150 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 20V, 125Kw / 170 HP
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1) 1.4 TSI Cupra, 132Kw / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI, 96Kw / 130 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V T 4, 132Kw / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 2.3 V5, 110Kw / 150 HP
SEAT LEON (1M1) 1.9 TDI, 96Kw / 130 HP
SEAT IBIZA IV (6L1) 1.8 T Cupra R, 132Kw / 180 HP
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6, 74Kw / 100 HP
SEAT LEON (1M1) 1.8 20V T, 132Kw / 180 HP
SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T, 132Kw / 180 HP
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) RS 1.8 T, 132Kw / 180 HP
VW BORA Estate (1J6) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW GOLF V (1K1) 1.4 FSI, 66Kw / 90 HP
VW POLO (9N_) 1.8 GTI, 110Kw / 150 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 110Kw / 150 HP
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW BORA (1J2) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, 96Kw / 130 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.8 T, 110Kw / 150 HP
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW BORA (1J2) 1.8 T, 132Kw / 180 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI 4motion, 110Kw / 150 HP
VW GOLF V (1K1) 1.8 GTI, 132Kw / 179 HP
VW BORA Estate (1J6) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) RSI 3.2 4motion (1C9), 165Kw / 224 HP
VW GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI, 132Kw / 180 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion, 150Kw / 204 HP
VW BORA (1J2) 1.8, 92Kw / 125 HP
VW BORA (1J2) 2.3 V5, 125Kw / 170 HP
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI, 85Kw / 115 HP
VW BORA (1J2) 2.3 V5 4motion, 125Kw / 170 HP
VW POLO (9N_) 1.8 GTi Cup Edition, 132Kw / 180 HP
Kočni diskovi Rotinger rezultat su napredne tehnologije obrade materijala. Kvalitetan i atraktivan dizajn privlači pažnju svih zaljubljenika u tuning. Učinkovit dizajn osigurava smanjenje kočnog puta, uklanjanje kočnih plinova i poboljšava svojstva hlađenja. Rotinger nudi širok spektar kočionih diskova za većinu automobila. Ovisno o osobnom izboru, kupac može odabrati između 7 mogućih vrsta kočionih diskova. Jednostavne (bez bušenja i urezivanja), izrezane, bušene i njihove kombinacije. Atraktivni urezi dizajnirani su na pažljivo osmišljen način. Njihova konstrukcija jamči učinkovito čišćenje kočionih pločica i manje kočione prašine. Originalni dizajn kočnih diskova Rotinger rezultat je dugogodišnjeg istraživanja i ni pod kojim se uvjetima ne može kopirati na druge kočione diskove. Svaki novi model je testiran u ekstremnim uvjetima u kojima se potvrđuje njegova kvaliteta i operativna sigurnost. Na tržištu nudimo 1400 vrsta kočnih diskova za više od 95% automobila. Cijeli proces proizvodnje udovoljava svim sigurnosnim standardima i propisima o kvaliteti. Certifikati TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrđuju kvalitetu proizvoda Rotinger i njegov proizvodni proces. Dostupna serija Tuning i High performance. Obje vrste se mogu naručiti u Graphite Line dizajnu i osnovnom ili izbušenom dizajnu.
Set Tuning nudi izvrsnu antikorozivnu zaštitu u kombinaciji s atraktivnim dizajnom koji će se svidjeti svakom ljubitelju sportskih kočnih diskova. Učinkovit stil značajno smanjuje put kočenja i značajno pomaže uklanjati plinove tijekom kočenja. Ventilacijske površine osiguravaju optimalno hlađenje kočnog diska.
Rotinger High Performance, kočioni diskovi obogaćeni karbonskim komponentama i inovativnom zaštitom od korozije. Povećani sadržaj karbona jamči bolju toplinsku raspodjelu, niže promjene temperature i na taj način i otpornost na deformaciju diska pri jakom kočenju. Toplinska deformacija jedan je od najčešćih problema današnjih vozila, što dovodi do neugodnih vibracija tijekom kočenja. Jedinstveni dizajn u kombinaciji s karbonskom strukturom osigurava visoka kočna svojstva u svim uvjetima.
Položaj | RO |
Dobrý den jsou kotouče high performance v plné verzi bez děr a drážek chlazené i z vnitřní strany od náboje?
Pozdrav jesu li ovi diskovi crni ili su klasicne boje? Izgledaju mi cudno hvala na odgovoru
Diskovi su u izvedbi GL (Graphite line) Gdije dolaze tvornički crne. Naravno kočenjem se prvi sloj pretvori u klasičnu srebrnu boju.
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
Set od 2 kočiona diska Rotinger....