*259 639

FORGE Motorsport

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Novi proizvod

1.830,30 € s PDV-om

Trenutno nije raspoloživo
U Skladištu: 0 kom
Nažalost, proizvod je privremeno nedostupan. Molimo odaberite drugi.
Za automatsko obavještavanje o dostupnosti proizvoda,
klik na "Obavijesti nakon dostupnosti proizvoda".

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Upozoriti kad bude dostupno

Obavjestiti kad bude na lageru

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

  

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Nastavljajući naš vrlo uspješan intercooler za RS3 8P šasiju, Forge intercooler za RS3 8V šasiju gradi na našoj reputaciji za isporuku jezgri koje nude povećanje snage i padove temperature u stvarnom svijetu. Dok šasija 8V dijeli mnoge komponente sa starijom 8P, prostor iza branika je drugačijeg oblika , a promijenjena je i zaštitna šipka. Ovo je zahtijevalo potpuno novi intercooler i postavku zaštitne šipke za ovu najnoviju šasiju *

Jezgra RS3 8V je ogromna 640x250x100 i šipkastog i pločastog dizajna. To mu daje ogromnih 55% veću površinu od zaliha i još impresivnijih 94% veći volumen. Završni spremnici izrađeni su s integriranim cijevima kako bi se zadržala crijeva za punjenje iz zaliha, iako crijeva možete zamijeniti i našim FMKT024 setom crijeva za punjenje ako tako želite. Baš kao i na šasiji 8P, isporučujemo originalnu sigurnosnu šipku Audi RS3 koju modificiramo u kući kako bismo prihvatili novu veću jezgru, a zatim završavamo i sigurnosnu šipku i jezgru u našem standardnom crnom praškastom sloju za maksimalnu dugovječnost.

Kao što je prikazano na donjem grafikonu, za oba smo testa pustili da se automobil zagrijava na dinamometar sve dok se ventilatori hladnjaka ne uključe i ne uključe (što daje ulaznu temperaturu od 36°C), a zatim odatle izvršimo dinamičko povlačenje. Ovaj daje dosljedniji rezultat i točnije odražava stvarne uvjete vožnje . Lako možete vidjeti da se Forge intercooler hladi mnogo brže i daje mnogo veći pad temperature u usporedbi s OEM-om.

Na standardnom automobilu na kojem smo testirali, imao je 362 KS u potpunosti (dakle, uvelike u skladu s onim što Audi navodi) s vršnom temperaturom usisa od 58°C. Sa samo ovim međuhladnjakom ugrađenim i bez drugih modifikacija, isti je automobil napravio 386 KS s vršnom ulaznom temperaturom od 23°C, povećanjem od 24 KS i padom od 35°C . Dobici na mapiranim automobilima vjerojatno bi trebali biti još impresivniji jer se standardna jezgra intercoolera stvarno počinje mučiti na mapiranim automobilima prve faze.

Komplet sadrži potpune upute za instalaciju, koja bi trebala trajati oko 3,5 sata, i kompletan komplet koji uključuje sve što je potrebno.

Ako je vaš automobil opremljen adaptivnim tempomatom, možemo vam dodatno isporučiti nosač i spojnice za premještanje ACC radara. Jednostavno odaberite opciju ACC u padajućem izborniku iznad. Ne bi trebalo biti potrebno ponovno kodiranje jedinice.

 

5/5 zvjezdica - "Ukratko, ovaj proizvod radi ono što navodi!" Radeći s Litchfieldom i njihovim tehničkim partnerima (Forge) proveo sam opsežna testiranja kako bih podržao razvoj Litchfield paketa za ugađanje za Audi RS3 8V. Dok je OEM intercooler "OK", vrlo brzo na ponovljenim cestovnim i dino zahvatima širom otvorene leptira za gas (WOT), temperature punjenja zraka brzo rastu do razina koje utječu na performanse (povlačenje paljenja). Kako bih izvukao puni potencijal iz paketa za ugađanje i povećao ponovljivost rezultata i poboljšao ukupnu pouzdanost, okrenuo sam se Forgeu i njihovom nadograđenom prednjem međuhladnjaku. Nije onaj koji samo koristi proizvod zbog "govora prodaje", opsežno sam testirao Forge ponudu.

Zaključak na temelju snimanja podataka, mapiranja i konačnih rezultata bio je jasan. Praćenje temperature punjenja uzastopnim testovima odmah nam je pokazalo da je učinkovitost hlađenja s Forge proizvodom znatno bolja. Uspoređujući temperature punjenja OEM intercoolera za najhladniju prvu vožnju, s Forge međuhladnjakom na trećem ponovljenom uzastopnom radu (stvarno gura ovu usporedbu s zagrijavanjem), Forge intercooler je zabilježio pad od 18 stupnjeva u odnosu na OEM jedinicu (na najhladnijoj raditi bez zagrijavanja). Ponovljena testiranja na OEM međuhladnjaku pokazala su da se razlika još više proširila do 34 stupnja više (vrhunac) u odnosu na Forge međuhladnjak. Ponovljena ispitivanja između OEM i Forge intercoolera (sva dovršena istog dana) vidjela su sljedeće vršne vrijednosti: OEM - 60 degs Forge - 26 degs Forge intercooler također je duže držao najnižu temperaturu punjenja. Ovaj zvuči sasvim u redu , ali što sve to znači u odnosu na izvedbu ? Kao prvo, Litchfield je uspio razviti svoje ECU kalibracije bez brige o temperaturama punjenja koje utječu na performanse .

Automobil je proveo mnogo sati na dinamometaru i odradio mnoge vožnje unazad. Izrađeno je i testirano preko 30 različitih kalibracija. Litchfield niti jednom nije trebao pustiti bolid da se ohladi između vožnji. Konačni rezultat bio je solidnih i ponovljivih 450+ KS postignutih samo njihovom ECU kalibracijom, Forge međuhladnjakom i uklanjanjem sekundarnog motora. Nedavno (ožujak 2017.), automobil na ovoj razini modifikacije (Litchfield Stage 2) postigao je nevjerojatnih 11,5 s pri 118+mph utrčanih četvrt milje na Santa Podu. Ovo je najbrže vrijeme za koje znamo u Ujedinjenom Kraljevstvu, za RS3 8V na ovoj razini modifikacije uz korištenje normalnog goriva s pumpom, bez smanjenja težine čak ni na standardnim gumama. Automobil je također postigao sprint od 60mph za 3,2s, sprint od 100mph za 7,9s i sprint od 100-200kmh za 8,9s u ovoj istoj vožnji. Radujem se što ću vidjeti kako bi Forge intercooler trebao nadopuniti Stage 3 razvoj. Gledajte ovaj prostor!

MarkaModelGeneracija
AudiRS38V 2015-2017
AudiRS38V Facelift 2017 On

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...