*58 488   

Rotinger

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1505, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 17. 5.

70,00 € s PDV-om

  

5901436368564

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1505, (2kom)

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1505, (2kom)

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1505, (2kom)

Zadnji kočioni diskovi Rotinger Tuning series, 1505, (2kom)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

Set od 2 kočiona diska Rotinger. Kočioni diskovi se mogu naručiti u pet različitih izvedbi sa bušenim ili urezanim uzorkom, kao i u izvedbi Graphite Line (GL).

Dimenzije:

Promjer: 290mm

Visina: 35mm

Debljina/minimalna debljina diska: 12 / 10mm

Broj rupa: 5

Vrsta diska: Puni

OEM: 4246P9;424972;4249C1;E169157;

Zamjena:

ATE: 24011201621 , 24011201741

BOSH: 0986479194

Brembo: 08868210 , 08868211/p>

Jurid: 562253J

Textar: 92129600

TRW: DF4351

Delphi: BG3836

Zimmermann: 440311200

Aplikacija:

CITROËN C5 (RD_) 3.0 V6, 155Kw / 211 HP

CITROËN C5 (RD_) 1.6 HDi, 80Kw / 109 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 1.6 VTI 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

CITROËN C5 (RD_) 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 1.6 HDi 110, 82Kw / 112 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 3.0 V6, 155Kw / 211 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 1.6 THP 150, 110Kw / 150 HP

CITROËN C5 (RD_) 1.6 HDi 110, 82Kw / 112 HP

CITROËN C5 (RD_) 2.2 HDi, 125Kw / 170 HP

CITROËN C5 (RD_) 1.8 16V, 92Kw / 125 HP

CITROËN C5 (RD_) 2.2 HDi 200, 150Kw / 204 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 1.6 HDi, 80Kw / 109 HP

CITROËN C5 (RD_) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.0 HDi 140, 103Kw / 140 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 1.6 HDi 115, 84Kw / 114 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.0 HDi 165, 120Kw / 163 HP

CITROËN C5 (RD_) 2.0 HDi, 100Kw / 136 HP

CITROËN C5 (RD_) 2.0 HDi 140, 103Kw / 140 HP

CITROËN C5 Break (RE_) 2.2 HDi, 120Kw / 163 HP

CITROËN C5 (RD_) 3.0 HDi 240, 177Kw / 241 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 1.8 16V, 92Kw / 125 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.2 HDi 165, 120Kw / 163 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 3.0 HDi 240, 177Kw / 241 HP

CITROËN C5 (RD_) 2.7 HDi, 150Kw / 204 HP

CITROËN C5 (RD_) 1.6 THP 155, 115Kw / 156 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.2 HDi 200, 150Kw / 204 HP

CITROËN C5 (RD_) 1.6 VTi 120, 88Kw / 120 HP

CITROËN C5 (RD_) 2.0 HDi 165, 120Kw / 163 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 1.6 THP 155, 115Kw / 156 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.7 HDi, 150Kw / 204 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.2 HDi, 125Kw / 170 HP

CITROËN C5 Break (TD_) 2.0 HDi, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2, 116Kw / 158 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 Bioflex, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 16V, 116Kw / 158 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDI, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 135, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 508 SW 2.0 HDi, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 3.0, 155Kw / 211 HP

PEUGEOT 508 SW 1.6 HDi, 82Kw / 112 HP

PEUGEOT 508 1.6 THP, 110Kw / 150 HP

PEUGEOT 508 SW 1.6 THP, 110Kw / 150 HP

PEUGEOT 508 SW 1.6 VTi, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT 508 SW 2.0 HDi, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDI, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 508 2.0 HDi, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 16V, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 508 SW 1.6 THP, 115Kw / 156 HP

PEUGEOT 508 1.6 THP, 115Kw / 156 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 HDi, 125Kw / 170 HP

PEUGEOT 508 1.6 VTi, 85Kw / 116 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 16V, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 1.8 16V, 92Kw / 125 HP

PEUGEOT 508 SW 2.2 HDi, 150Kw / 204 HP

PEUGEOT RCZ 1.6 16V, 147Kw / 200 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 HDi, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 16V, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 508 SW 2.0 HDi, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 1.6 HDi 110, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 508 2.0 HDi AWC, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.2, 116Kw / 158 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 16V, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.7 HDi, 150Kw / 204 HP

PEUGEOT 508 2.0 HDi, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT RCZ 1.6 16V, 115Kw / 156 HP

PEUGEOT 508 SW 1.6 VTi, 85Kw / 116 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V, 155Kw / 211 HP

PEUGEOT 508 2.0 HDi, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 508 2.2 HDi, 150Kw / 204 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 508 2.0 HDi RXH Hybrid4, 147Kw / 163 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.8, 85Kw / 116 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.7 HDi 24V, 150Kw / 204 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 1.8, 85Kw / 116 HP

PEUGEOT 508 1.6 HDi, 82Kw / 112 HP

PEUGEOT RCZ 2.0 HDi, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 HDI, 98Kw / 133 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 HDi, 120Kw / 163 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 135, 100Kw / 136 HP

PEUGEOT 508 1.6 VTi, 88Kw / 120 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 HDi 170, 125Kw / 170 HP

PEUGEOT 407 (6D_) 3.0, 155Kw / 211 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.6 HDi 110, 80Kw / 109 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi, 103Kw / 140 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 HDi 170, 125Kw / 170 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.7 HDi, 150Kw / 204 HP

PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.8 16V, 92Kw / 125 HP

Kočni diskovi Rotinger rezultat su napredne tehnologije obrade materijala. Kvalitetan i atraktivan dizajn privlači pažnju svih zaljubljenika u tuning. Učinkovit dizajn osigurava smanjenje kočnog puta, uklanjanje kočnih plinova i poboljšava svojstva hlađenja. Rotinger nudi širok spektar kočionih diskova za većinu automobila. Ovisno o osobnom izboru, kupac može odabrati između 7 mogućih vrsta kočionih diskova. Jednostavne (bez bušenja i urezivanja), izrezane, bušene i njihove kombinacije. Atraktivni urezi dizajnirani su na pažljivo osmišljen način. Njihova konstrukcija jamči učinkovito čišćenje kočionih pločica i manje kočione prašine. Originalni dizajn kočnih diskova Rotinger rezultat je dugogodišnjeg istraživanja i ni pod kojim se uvjetima ne može kopirati na druge kočione diskove. Svaki novi model je testiran u ekstremnim uvjetima u kojima se potvrđuje njegova kvaliteta i operativna sigurnost. Na tržištu nudimo 1400 vrsta kočnih diskova za više od 95% automobila. Cijeli proces proizvodnje udovoljava svim sigurnosnim standardima i propisima o kvaliteti. Certifikati TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 potvrđuju kvalitetu proizvoda Rotinger i njegov proizvodni proces. Dostupna serija Tuning i High performance. Obje vrste se mogu naručiti u Graphite Line dizajnu i osnovnom ili izbušenom dizajnu.

 

Set Tuning nudi izvrsnu antikorozivnu zaštitu u kombinaciji s atraktivnim dizajnom koji će se svidjeti svakom ljubitelju sportskih kočnih diskova. Učinkovit stil značajno smanjuje put kočenja i značajno pomaže uklanjati plinove tijekom kočenja. Ventilacijske površine osiguravaju optimalno hlađenje kočnog diska.

 

Rotinger High Performance, kočioni diskovi obogaćeni karbonskim komponentama i inovativnom zaštitom od korozije. Povećani sadržaj karbona jamči bolju toplinsku raspodjelu, niže promjene temperature i na taj način i otpornost na deformaciju diska pri jakom kočenju. Toplinska deformacija jedan je od najčešćih problema današnjih vozila, što dovodi do neugodnih vibracija tijekom kočenja. Jedinstveni dizajn u kombinaciji s karbonskom strukturom osigurava visoka kočna svojstva u svim uvjetima.

Podaci

PoložajRO

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...