Novo Dostava besplatna Mercedes GFB VTA T9458 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za Mercedes, Ford i Peugeot | race-shop.hr Prikaži uvećano

*323 212   

GFB

GFB VTA T9458 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za Mercedes, Ford i Peugeot

VTA je učinkovito rješenje ventila za ispuhivanje za Mercedes, Ford, Peugeot i Infinity aplikacije s elektroničkim tvorničkim preklopnim ventilom.

Novi proizvod

U Skladištu: 3 kom
Po narudžbi : 1kom

Kod vas već od: 6. 5.

176,00 € s PDV-om

GFB-T9458   

9328022009780

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

GFB VTA T9458 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za Mercedes, Ford i Peugeot

GFB VTA T9458 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za Mercedes, Ford i Peugeot

VTA je učinkovito rješenje ventila za ispuhivanje za Mercedes, Ford, Peugeot i Infinity aplikacije s elektroničkim tvorničkim preklopnim ventilom.

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

GFB VTA T9458 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za Mercedes, Ford i Peugeot

GFB VTA T9458 Preusmjerivački ventil (BOV zvuk) za Mercedes, Ford i Peugeot

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

VTA je učinkovito rješenje ventila za ispuhivanje za Mercedes, Ford, Peugeot i Infinity aplikacije s elektroničkim tvorničkim preklopnim ventilom.

Ako želite zvuk s vašim performansama (ili performanse s vašim zvukom!), GFB-ov VTA pruža upravo to! Kombinacijom dokazanih prednosti performansi GFB revolucionarnog DV+ s ventilacijom atmosfere, VTA daje agresivan zvuk ispuhivanja, poboljšani odziv gasa i oporavak pri punjenju, kao i superiorno zadržavanje pri punjenju i pouzdanost u ekstremnim uvjetima.

VTA dijeli uspješnu DV+ filozofiju dizajna:

"Zadrži ono što radi, zamijeni ono što ne funkcionira"

To znači da GFB zadržava ECU kontrolu i solenoid iz tvorničkog preklopnika kako bi osigurao najbrže moguće vrijeme odziva, bez dodatnih i nepotrebnih troškova zamjene solenoida kao što to rade neke marke.

Slab dio tvorničkog razvodnika oduvijek je bio plastični mehanizam ventila – ovo je dio koji su inženjeri GFB-a zamijenili. VTA ima CNC strojno obrađene komponente trupaca koje traju cijeli život, a također je promijenjen način rada ventila za bolje performanse. Tvornički preklopni ventil može raditi samo u dva stanja - otvoreno ili zatvoreno. Kada se potpuno otvori pri niskom pojačanju ili tijekom djelomičnog podizanja gasa u sredini zavoja, uzrokuje povećano kašnjenje i primjetno nelinearni prijelaz pojačanja.

GFB je bio pionir u korištenju "pilot rada" u DV+, koji funkcionira prenamjenom tvorničkog solenoida za kontrolu tlaka iza klipa, a ne samog klipa. To omogućuje da hod solenoida bude mnogo kraći, ubrzavajući vrijeme odziva i povećavajući silu pokretanja. Što je još važnije, omogućuje postupno otvaranje i zatvaranje klipa kao odgovor na količinu prisutnog tlaka prednabijanja, što uglađuje prijelaze prednabijanja i smanjuje kašnjenje uzrokovano tvorničkim preklopnim ventilom.

Upravo ova filozofija dizajna čini VTA ne samo rješenjem ventila za otpuhivanje s najboljom izvedbom, već i najboljom vrijednošću na tržištu.

Glavne značajke:

  • TMS tehnologija za brži oporavak pri mjenjaču i tijekom modulacije leptira za gas
  • Poboljšana sposobnost držanja pojačanja
  • Ventilacija atmosfere za zvuk ispuhivanja
  • Zadržava ECU kontrolu
  • Jednostavni kompleti koji se izravno pričvršćuju vijcima uključuju sve što vam je potrebno za instalaciju
  • Proizvedeno u Australiji u skladu s ISO 9001

VTA ili DV+?

Ovisi želite li zvuk ili ne. Oba ventila izrađena su od materijala iste kvalitete i mehanizma ventila i oba nude iste prednosti u pogledu performansi i pouzdanosti. Međutim, VTA izlazi u atmosferu iza zvuka dok DV+ ponovno cirkulira zrak kako bi bio tih.

Zašto odabrati VTA umjesto "BOV odstojnika"?

"BOV distanceri" su jeftini i stvaraju zvuk. Ali to je to. Svi inherentni problemi s performansama i pouzdanošću koje imate s tvorničkim preklopnim ventilom ostaju, jer odstojnik ni na koji način ne mijenja preklopni ventil. VTA poboljšava rad preklopnog ventila za zvuk I performanse.

Zašto odabrati VTA umjesto kompleta koji uključuje solenoid?

Budući da zamjena tvorničkog solenoida ne donosi nikakve prednosti u pogledu performansi, samo mnogo višu cijenu! Ako se VTA s tvorničkim solenoidom može otvoriti za nekoliko stotinki sekunde, zašto platiti više nego što je potrebno?

Ovi motori dolaze iz tvornice bez bilo kakvog preklopnog ventila, što rezultira valom turbo kompresora svaki put kada se gas zatvori nakon pojačanja.
Usis je akustički podešen da potisne treperavi zvuk kompresorskog udara, ali ne eliminira učinak impulsa tlaka – to je ono za što su preklopni i ispušni ventili izvorno dizajnirani.

GFB VTA ponovno uvodi ispušni ventil u sustav, koji eliminira val kompresora kako bi zaštitio turbo, i isporučuje prepoznatljivi "whoosh" ispuhivanja kada se podigne gas.

VTA se učvršćuje izravno u cjevovod za punjenje turbo motora, zamjenjujući kratku plastičnu spojnicu CNC strojno obrađenim dijelom na koji se montira VTA. Komplet također uključuje T-pojačivač i vakuumsku cijev koja se pričvršćuje na jedan od vakuumskih otvora razvodnika za izvor vakuumskog signala iza VTA ventila.

Prijave:

FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.5 EcoBoost 2018-2019
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.5 EcoBoost 2019-On
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
MERCEDES-BENZ E-Class W212 E200/E250 (2009-2016)
FORD AUSTRALIA Focus ST 2.3L EcoBoost (Mk4 2019-On)
FORD AUSTRALIA Focus 1.5 EcoBoost (4 Cylinder) (Mk4 2019-On)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ B-Class W246 B180/B200/B220/B250 (2011-2019)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ A-Class W176 A180/A200/A250 Turbo (2012-2018)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ CLA-Class C117 CLA180/CLA200/CLA220/CLA250 (2013-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ GLA-Class X156 GLA180/GLA200/GLA220/GLA250 (2014-2019)
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
FORD AUSTRALIA Fiesta ST 1.6 Ecoboost 2013-2017 (US Spec Only) Note : US Models Only
FORD AUSTRALIA Focus 1.5/1.6 EcoBoost (Mk3 2015-18) Note : US Models Only
INFINITI Q30 1.6/2.0T 2015-On
INFINITI Q30 1.6/2.0T 2015-On
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ C-Class C180/C200/C250/C300 Turbo (Not Kompressor) 2011-2018
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
MERCEDES-BENZ GLC 200/250/300 (2015 - 2021)
PEUGEOT 308 GTi (THP250-270) 2014-On
INFINITI Q50 1.6/2.0T 2014-On
INFINITI QX30 2.0T 2016-On
INFINITI Q60 2.0T 2016-On
PEUGEOT 308 GTi (THP250-270) 2014-On
FORD Fiesta ST 1.6 Ecoboost 2013-2017 (US Spec Only)

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Kategorije

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...