STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*322 865
Novi proizvod
GFB-T9052
9328022009803
GFB SV52 Blow Off Ventil
NOVI GFB SV52! Veći protok - Kompaktniji U utrci za stvaranjem najkompaktnijeg ispuhnog ventila s najvećim protokom, GFB-ov SV52 je prednjačio. Visok samo 86 mm (uključujući adapter za zavarivanje), SV52 je 10 mm kraći od najbližeg konkurenta, I teče više!Pošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
GFB SV52 Blow Off Ventil
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
Snaga je važna!
Shvativši da će ventil visokog protoka poput ovog imati svoju dužnost u nekim okruženjima s visokim pritiskom, inženjeri GFB-a pobrinuli su se da SV52 bude na vrhu klase iu toj kategoriji, dajući mu zapanjujuću ocjenu tlaka prednabijanja od 300psi!
SV52 također uključuje 2 opruge PLUS sustav podešavanja predopterećenja opruge tako da ga možete podesiti za optimalan odziv na gas i oporavak pojačanja nakon promjene stupnja prijenosa, bez pribjegavanja skupom pristupu kupnje dodatnih opruga..
! Odgovara motorima s razvodnim vakuumom u rasponu od 5-22 inHg (17-74.5kPa, 2.5-11psi vakuum) !
» BODY
Neusporedivi kapacitet pritiska SV52 počinje s monoblok dizajnom tijela, CNC strojno izrađenim od jedne aluminijske gredice koja osigurava snagu bez dodavanja nepotrebnog volumena.
» PISTON
Anodizirani provrt klipa stvara iznimno tvrdu površinu s niskim trenjem po kojoj klizi jednodijelni aluminijski klip od 52,5 mm, i nastavit će to činiti tijekom bezbrojnih ciklusa. Sadrži raspored O-prstenova od vitona jedinstven za GFB.
» DESIGN
Zašto GFB ventili koriste klip umjesto uobičajenog dizajna dijafragme?
Snaga i pouzdanost primarni su čimbenici, nešto s čime se dijafragma jednostavno ne može mjeriti u visokom BOV okruženju. Dijafragme imaju svoje mjesto (npr. u GFB wastegates), jer nude nisko trenje i dobru sposobnost brtvljenja. Međutim, kotrljajuća dijafragma dizajnirana je samo za primanje čistog pritiska s jedne strane, koji je u biti "napuhuje" uz stijenke komore u kojoj se nalazi, točno onako kako se koristi u wastegateu.
Međutim, BOV je izložen čestim promjenama tlaka – svaki put kad ubrzate, ja se dižem.
Za dijafragmu to znači da se više puta skuplja na sebe pod pritiskom, a zatim se napuhuje pod vakuumom. Na kraju, to dovodi do kvara dijafragme. Klip je s druge strane imun na ovaj problem i nastavit će raditi pod najekstremnijim tlakom, temperaturom i cikličkim uvjetima.
Jedinstvena metoda montaže SV52 jedan je od načina na koji je GFB uspio uštedjeti nepotrebnu masu.
Uklanjanjem nosača u obliku v-trake, klip i njegovi otvori za ventilaciju mogu se nalaziti mnogo niže, što smanjuje ukupnu visinu na broj koji drugi ne mogu mjeriti.
Specifikacije proizvoda:
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
NOVI GFB SV52! Veći protok -...