STRUČNI SAVJET
od 9 do 17 sati
Nema proizvoda
*259 742
Novi proizvod
FMDVMCS
Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.)
FORGE Motorsport - FMDVMCS je adapter tipa sendvič koji se uklapa između postojećeg električnog solenoida i kućišta turbo punjača na motorima BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motorima kao što se nalazi u 207 i GTI, 307 , 308 i Citroen DS3 , 208 GTIPošaljite pitanje ovoj trgovini.
* Obavezna polja
ili Otkaži
Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.)
Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.
* obavezni podaci
ili Otkazati
FMDVMCS je adapter tipa sendvič koji se uklapa između postojećeg električnog solenoida i kućišta turbo punjača na motorima BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motorima kao što se nalazi u 207 i GTI, 208 GTI, 307, 308 i Citroen DS3.
Na tim motorima, ugrađenim u kućište turbopunjača, nalazi se premosni objekt. To omogućuje recirkulaciju zraka za punjenje oko turbo punjača od strane pojačanja natrag prema usisnoj strani. Ovaj recirkulacijski put se otvara i zatvara pomoću električne veze od upravljanja motorom do solenoida koji je postavljen na kućište turbopunjača. Kako ubrzavate, lopatice turbo punjača se okreću i pritisak prednapona se povećava, doslovno puše u cilindre motora. Zatim kada promijenite brzinu, na trenutak maknete nogu s papučice gasa, odaberete sljedeći stupanj prijenosa i ponovno ubrzate. Kako maknete nogu s papučice gasa, ventil za gas do motora se zatvara. Ovdje je problem što se tijekom ovog procesa turbo još uvijek vrti i tlak pojačanja koji proizvodi nema kamo otići. (Ovo je pomalo kao da vam stavite sušilo za kosu tako da zrak ne može izaći) Ono što se događa u ovom trenutku je da turbo počinje stati, lopatice se usporavaju (koje izazivaju veliki stres) i tlak pojačanja pada. Kada ponovno otvorite ventil za gas pritiskom na papučicu gasa (zahtijevajući veću snagu), turbo je izgubio zamah, pojačani tlak i dolazi do pauze ili "zastoja" prije nego što motor ponovno proizvede potrebnu snagu.
Za borbu protiv ovog gubitka snage i opterećenja na turbo, koristi se recirkulacijski ili preklopni ventil. Na Miniju, kada se ventil za gas zatvori, upravljanje motorom otvara put recirkulacije oko turbo motora. To daje zraku za punjenje alternativni put i omogućuje turbopunjaču da se vrti tako da kada ponovno ubrzate nema "kašnjenja" ili razdoblja čekanja. Ovaj sustav dobro funkcionira i prihvaćaju ga gotovo svi proizvođači vozila za primjene benzinskih motora s turbo punjenjem. Jedina mana ovog sustava je što turbo punjači proizvode toplinu. (Vrući zrak koji napušta turbo se hladi prolaskom kroz intercooler prije nego što uđe u motor. Što je zrak hladniji to se proizvodi više snage). Recirkulacijom vrućeg zraka natrag u usisnu stranu turbo motora, temperature se povećavaju. Ovdje svoju ulogu ima ventil za ispuhivanje ili ispuštanje. Izbacivanjem zraka za punjenje u atmosferu umjesto recirkulacije, ne povećavate temperaturu usisnog zraka, ali dopuštate da se turbo nastavi vrtjeti. Nuspojava koja je neprihvatljiva većini proizvođača vozila je buka ventila koji izbacuje zrak.
Postavljanjem FMDVMCS-a između postojećeg solenoida i turbo kućišta (ovo uključuje uklanjanje samo 3 vijka) zrak se preusmjerava u atmosferu, a ne ponovno cirkulira. Treba napomenuti da uprava motora također koristi ovaj ventil za smanjenje snage motora kada je to potrebno. Primjer za to je sustav dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). Iako inače ne biste čuli da se to događa, kada je ugrađen adapter za ispuhivanje, mogli biste čuti kako se zrak izbaci kada DSC radi (na primjer, prebrzo oko zavoja).
U kutiji
1 x FMDVMCS adapter
3 x vijci s čepom
1 x Upute
1 x Kovačnica naljepnica
Kako biste kupili ispravan ventil za svoje vozilo, prije narudžbe pogledajte donju tablicu ugradnje.
Šifra proizvoda | Oprema |
FM207V | Recirc Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60R | Recirc Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
FMDVMCS | Blow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only |
FMDVR56A | Blow Off Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60A | Blow Off Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
Ovaj proizvod je dostupan samo u završnoj obradi od obrađene legure.
N14 Motor Mini
Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Marka | Model | Generacija |
---|---|---|
Citroën | C5 | |
Citroën | DS3 (Pre 2016 Only) | |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Peugeot | 207 |
Ova je rasprava namijenjena razmjeni informacija između kupaca. Za pitanja koja se tiču vaše narudžbe, dostupnosti, obratite se našem timu za podršku.
FORGE Motorsport - FMDVMCS je adapter...