Dostava besplatna Peugeot Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.) | race-shop.hr Prikaži uvećano

*259 742

FORGE Motorsport

Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.)

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adapter tipa sendvič koji se uklapa između postojećeg električnog solenoida i kućišta turbo punjača na motorima BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motorima kao što se nalazi u 207 i GTI, 307 , 308 i Citroen DS3 , 208 GTI

Novi proizvod

Po narudžbi : 10+kom

U vašem domu najkasnije: 21. 5.

115,70 € s PDV-om

FMDVMCS   

Upit o proizvodu

Upit o proizvodu

Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.)

Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.)

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adapter tipa sendvič koji se uklapa između postojećeg električnog solenoida i kućišta turbo punjača na motorima BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motorima kao što se nalazi u 207 i GTI, 307 , 308 i Citroen DS3 , 208 GTI

Pošaljite pitanje ovoj trgovini.

* Obavezna polja

  ili  Otkaži

Obavjestiti kad bude na lageru

Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.)

Blow Off Adapter za motor N14 za Mini, Peugeot, Citroen DS3 (samo prije 2016.)

Ako želite biti obaviješteni o skladištenju proizvoda putem emaila, ispunite obrazac.

* obavezni podaci

  ili  Otkazati

FORGE Motorsport - FMDVMCS je adapter tipa sendvič koji se uklapa između postojećeg električnog solenoida i kućišta turbo punjača na motorima BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motorima kao što se nalazi u 207 i GTI, 307 , 308 i Citroen DS3 , 208 GTI

FMDVMCS je adapter tipa sendvič koji se uklapa između postojećeg električnog solenoida i kućišta turbo punjača na motorima BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 turbo motorima kao što se nalazi u 207 i GTI, 208 GTI, 307, 308 i Citroen DS3.

Na tim motorima, ugrađenim u kućište turbopunjača, nalazi se premosni objekt. To omogućuje recirkulaciju zraka za punjenje oko turbo punjača od strane pojačanja natrag prema usisnoj strani. Ovaj recirkulacijski put se otvara i zatvara pomoću električne veze od upravljanja motorom do solenoida koji je postavljen na kućište turbopunjača. Kako ubrzavate, lopatice turbo punjača se okreću i pritisak prednapona se povećava, doslovno puše u cilindre motora. Zatim kada promijenite brzinu, na trenutak maknete nogu s papučice gasa, odaberete sljedeći stupanj prijenosa i ponovno ubrzate. Kako maknete nogu s papučice gasa, ventil za gas do motora se zatvara. Ovdje je problem što se tijekom ovog procesa turbo još uvijek vrti i tlak pojačanja koji proizvodi nema kamo otići. (Ovo je pomalo kao da vam stavite sušilo za kosu tako da zrak ne može izaći) Ono što se događa u ovom trenutku je da turbo počinje stati, lopatice se usporavaju (koje izazivaju veliki stres) i tlak pojačanja pada. Kada ponovno otvorite ventil za gas pritiskom na papučicu gasa (zahtijevajući veću snagu), turbo je izgubio zamah, pojačani tlak i dolazi do pauze ili "zastoja" prije nego što motor ponovno proizvede potrebnu snagu.

Za borbu protiv ovog gubitka snage i opterećenja na turbo, koristi se recirkulacijski ili preklopni ventil. Na Miniju, kada se ventil za gas zatvori, upravljanje motorom otvara put recirkulacije oko turbo motora. To daje zraku za punjenje alternativni put i omogućuje turbopunjaču da se vrti tako da kada ponovno ubrzate nema "kašnjenja" ili razdoblja čekanja. Ovaj sustav dobro funkcionira i prihvaćaju ga gotovo svi proizvođači vozila za primjene benzinskih motora s turbo punjenjem. Jedina mana ovog sustava je što turbo punjači proizvode toplinu. (Vrući zrak koji napušta turbo se hladi prolaskom kroz intercooler prije nego što uđe u motor. Što je zrak hladniji to se proizvodi više snage). Recirkulacijom vrućeg zraka natrag u usisnu stranu turbo motora, temperature se povećavaju. Ovdje svoju ulogu ima ventil za ispuhivanje ili ispuštanje. Izbacivanjem zraka za punjenje u atmosferu umjesto recirkulacije, ne povećavate temperaturu usisnog zraka, ali dopuštate da se turbo nastavi vrtjeti. Nuspojava koja je neprihvatljiva većini proizvođača vozila je buka ventila koji izbacuje zrak.

Postavljanjem FMDVMCS-a između postojećeg solenoida i turbo kućišta (ovo uključuje uklanjanje samo 3 vijka) zrak se preusmjerava u atmosferu, a ne ponovno cirkulira. Treba napomenuti da uprava motora također koristi ovaj ventil za smanjenje snage motora kada je to potrebno. Primjer za to je sustav dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). Iako inače ne biste čuli da se to događa, kada je ugrađen adapter za ispuhivanje, mogli biste čuti kako se zrak izbaci kada DSC radi (na primjer, prebrzo oko zavoja).

 

U kutiji
1 x FMDVMCS adapter
3 x vijci s čepom
1 x Upute
1 x Kovačnica naljepnica

Kako biste kupili ispravan ventil za svoje vozilo, prije narudžbe pogledajte donju tablicu ugradnje.

Šifra proizvodaOprema
FM207VRecirc Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60RRecirc Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards
FMDVMCSBlow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only
FMDVR56ABlow Off Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60ABlow Off Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards

 

Ovaj proizvod je dostupan samo u završnoj obradi od obrađene legure.

N14 Motor Mini

Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW

MarkaModelGeneracija
CitroënC5
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
Peugeot207

Ostavi komentar

Ostavi komentar







  ili  Poništi

Nema odgovora?
Postavite pitanje
Imate pitanje? Pronađite odgovor u raspravi.




Kategorije

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prva stanica ovogodišnjih izložbi - Hungexpo Budimpešta
Read more
RACES x FURTBOKEM suradnja

Službeno pokretanje RACES i FurtBokem prodaje robe.
Read more
Jaguar XE trkaći specijal

Jaguar Racing Team Ostrava predstavio je novi trkaći specijal
Read more
Električna vodena pumpa

Povećava performanse i sprječava pregrijavanje vozila!
Read more
FIA homologacija 8856-2018

Koje se promjene odnose na FIA-u u 2024.?
Read more
Kombinezoni i oprema posade

Koji trkaći kombinezon odabrati i zašto? Više u blogu...
Read more
Silikonska crijeva

Silikonska crijeva kao idealna zamjena za gumene vodove za vodu, vakuum/tlak ili usis.
Read more
Prednosti i savjeti hladnjaka ulja

Zašto je potrebno ugraditi hladnjak ulja? Koji najbolje izabrati? Više u blogu..
Read more
Kako ugraditi hidrauličku ručnu kočnicu?

Obavezna oprema svakog relijasta i driftera.
Read more

Kategorije Proizvođači

Pregledani proizvodi

Loading...